Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

Data: 2019-11-17 22:36:01
Autor: Animka
Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?
Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

Nie wiem czy to nasze Wojsko Polskie dla niego pracuje? Pozakładali sobie szmaty na twarz, byli w mindurach jak z Afganistanu i wygl±dali jak jacy¶ bandyci. czy to ochroniarze Rutkowskiego, czy może zasłużaj± się czym¶, np. ochraniaj± tylko Rutkowskiego, czy może pomagaj± komu¶...no nie wiem komu.Ogl±dałam pogrzeb ojca Rutkowskiego i wygl±dało mi to na pogrzeb jaki¶ mafijny.

Data: 2019-11-17 23:26:16
Autor: Robert Tomasik
W dniu 17.11.2019 o 22:36, Animka pisze:
Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

Tak. Stał taki samochód kilka lat temu przez kilka tygodni pod domem
jednego z okolicznych biznesmenów kilkana¶cie kilometrów ode mnie.

[...]

Dok±d maj± napisy, to jeszcze obleci. Ale ogl±dałem niektóre migawki z
ich działań i je¶li faktycznie robi± takie szopki, to za którym¶ razem
kto¶ ich po prostu wystrzela. Choć ufam, że to tylko na potrzeby mediów.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-11-18 01:11:20
Autor: Animka
[...]

Aż strach na to wszystko było patrzeć. Toto trzeba zlikwidować, bo nie słyszałam, żeby co¶ pożytecznego zrobili. Może chca tylko siać postrach, albo to jakie¶ gangi.

Data: 2019-11-18 04:36:12
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 17 listopada 2019 23:26:19 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]

Tak. Stał taki samochód kilka lat temu przez kilka tygodni pod domem
jednego z okolicznych biznesmenów kilkana¶cie kilometrów ode mnie.

Pod moim poprzednim domem parkował Aston Martin agenta Tomka - tak, tego słynnego uwodziciela z CBA. W s±siednim bloku mieli melinę.
W akcji nie widziałem, ale s±siedzi opowiadali, że na naszej pięknej drodze z płyt te jego samochody (nie pamiętam, jakmi miał drugi - hmmm, a może to porsche 911 parkuj±ce widziałem, a aston martina nie?) osi±gały prędko¶ci absurdalne.

Data: 2019-11-18 14:29:27
Autor: J.F.
Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qqsegd$30k$1@news.icm.edu.pl...
Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

W telewizji

[...]

No wiesz - prywatnemu detyktywowi raczej nie zalezy, zeby potem jego zdjecia na internecie wisialy.
Bedzie sledzil meza czy zone, i po co mu ta slawa.

Sam Rutkowski lata temu mowil, ze sie czuje zagrozony, bo wielu przestepcom podpadl, ale jak widac zyje, a sam sie okazal przestepca ....

J.

Data: 2019-11-18 20:41:57
Autor: Animka
W dniu 2019-11-18 o 14:29, J.F. pisze:
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qqsegd$30k$1@news.icm.edu.pl...
Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

W telewizji

Wczoraj tak wyrywkowo obejrzałam dosyć długi (cały pogrzeb) filmik z pogrzebu.
No wiesz - prywatnemu detyktywowi raczej nie zalezy, zeby potem jego zdjecia na internecie wisialy.

Pogrzeb był w internecie.
Chyba tu ogladałam:
https://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/pogrzeb-ojca-krzysztofa-rutkowskiego-niebo-dalo-znak-wideo-aa-fCKE-aoYT-wRKu.htmlhttps://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/pogrzeb-ojca-krzysztofa-rutkowskiego-niebo-dalo-znak-wideo-aa-fCKE-aoYT-wRKu.html

Miały tam być chyba dwa serca utworzone z chmur. Ja widziałam delfina-jak żywego. Poważnie piszę.

Bedzie sledzil meza czy zone, i po co mu ta slawa.

Pewnie kiepsko ¶ledzi, bo by się pochwalił zdjęciami.

S± w tv programy detektywistyczne, np."Detektywi", czy "Zdrady" i bior± w nich udział detektywi. Fakt, że "Ruda" ma na twarzy maskę razem z włosami i wcale jej się nie dziwię.

Sam Rutkowski lata temu mowil, ze sie czuje zagrozony, bo wielu przestepcom podpadl, ale jak widac zyje, a sam sie okazal przestepca ...

Taka uzbrojon± obstawę i wozy pancerne mieć i się bać, to chyba z psychik± co¶ nie tak.

--
animka

Spotkali¶cie się z czym¶ takim jak "Patrol Rutkowskiego"?