Spotkało się dwóch idiotów.

Data: 2016-06-17 16:19:30
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w piątek, 17 czerwca 2016 16:10 :

Dopóki nie stworzy się społeczeństwa złożonego wyłącznie z ludzi, którzy
ufają sobie i innym dopóty zawsze znajdzie się zawsze jakaś świnia,
która pod różnymi hasłami będzie chciała stać się świnią naczelną by
sprawować niczym nie ograniczoną władzę za pomocą której będzie leczyła
psychiczne rany swojego dzieciństwa, będzie chciała się wyleczyć z
poczucia niższości w stosunku do rodzica czyli z kompleksu...
Edypa/Elektry.

O kurczę. Następny stworzyciel świata i ludzi i społeczeństw. :-)

Data: 2016-06-17 16:31:52
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
Marek Czaplicki pisze:
[...]

Może więcej konkretów, bo sadzisz same ogólniki.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-06-17 16:35:36
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w piątek, 17 czerwca 2016 16:31 :

Marek Czaplicki pisze:
[...]

Konkretów chcesz? A co proponujesz sam konkretnego? Dopóki nie stworzy się..., ...zawsze znajdzie się..., ...świnia naczelna...? Kup bezludną wyspę, poderwij kilka panienek i twórz społeczeństwo swych marzeń i snów. :-)

Data: 2016-06-17 16:50:28
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
Marek Czaplicki pisze:
[...]

:-)

Zaproponowałem model wychowywania seksualnego dziecka w rodzinie jako coś nieodzownego do zbudowania nowego człowieka, który będzie wolny od braku poczucia własnej wartości a w konsekwencji nie nabędzie czegoś takiego jak wola dominowania, czyli uwolniony zostanie od zalążka woli sprawowania władzy. W konsekwencji nikt nie będzie żądny władzy a równocześnie wszyscy będą sobie równi. Zniknie więc pojęcie niewolnictwa, od którego początek bierze wszelkie dążenie do wyzwolenia i walka wyzwoleńcza.

Warunkiem zbudowania takiego Nowego Człowieka i nowej cywilizacji jest oczywiście powszechne wdrożenie metody wychowawczej i w tym miejscu zgodzę się  Tobą, że prosta idea wcale nie musi być łatwa w realizacji i może pochłonąć wiele ofiar oraz wymagać pokonania różnych etapów rozwojowych przez różne społeczności lokalne.

Data: 2016-06-17 17:18:17
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.

Marek Czaplicki pisze:
[...]

A ja zaproponowałem coś konkretnego. Modelu nie zaproponowałeś żadnego w topiku. Tylko wyklinanie i szukanie świń różnego rodzaju. Nie jestem jasnowidzem i nie wiem co gdzie indziej wypisujesz. Ale dla jasności spytam. Jesteś jakimś specjalistą od wychowania, pedagogiem, skończyłeś jakieś studia w tym kierunku?

Data: 2016-06-17 18:00:42
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
Marek Czaplicki pisze:
[...]

Tego o czym piszę na studiach nie uczą. Jest to wręcz temat zakazany. Sam zdobywałem tę wiedzę pracując z własnymi dziećmi, szczególnie z moim Wojtkiem, dzieckiem z zespołem Down'a. A przygotowywany byłem do tej pracy przez Instytuty Osiągania Ludzkich Możliwości w Filadelfii, PA. Powinieneś się lepiej przygotować do dyskusji ze mną. ;-)

Data: 2016-06-17 18:06:18
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w piątek, 17 czerwca 2016 18:00 :

[...]

Uczą, uczą. Jak rozpoznać szarlatana to są całe rozdziały i semestry. :-)

Data: 2016-06-17 18:34:58
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
Marek Czaplicki pisze:
[...]

I co, czy na uczelniach pedagogicznych nauczają w jaki sposób rozpoznawać prawdomównych od oszustów? Tylko biją pianę i piszą książki, w których z pokolenia na pokolenie powielają "czarną pedagogikę" i uczą tylko jak DOSKONALIĆ się w oszustwie. Bo nie akceptują Prawdy o błędzie, który popełnił nieświadomy samego siebie Stwórca, któremu brakło Pierwszego Doświadczenia. Tylko Biblia przechowuje o grzechu pierworodnym nie identyfikując go jednak z czymkolwiek. A według mnie grzech pierworodny to właśnie pierwotny zakaz ustanowiony nieświadomie przez Stwórcę, który rozpoczynał swoje dzieło nie mając żadnego doświadczenia, najważniejszego Pierwszego Doświadczenia, które determinuje przyszłość i dalsze postępowanie nieświadomego człowieka.

Data: 2016-06-17 18:45:11
Autor: Pajdak
Spotkało się dwóch idiotów.
Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nk18rm$f11$1node2.news.atman.pl...
Marek Czaplicki pisze:
[...]

Uuuuuu, to tu jest piesek pogrzebany? Sądzisz, że miłosierny Bóg zwany Stwórcą urządził tak kiepsko ten świat bo nie miał doświadzenia? Ty chcesz go poprawiać? Co do uczelni masz rację - uczą bzdur całkowicie nieprzydatnych w życiu mimo to jakoś sobie w nim radzimy mimo, że jeden z moich wykładowców też wyzrzucał indeksy przez okno. Wracając do tematu: Biblii nie napisał Bóg czy jak wolisz Nieświadomy Stwórca tylko ludzie którzy mieli natchnienie albo im się wydawało, że słyszeli głosy i widzieli to czego inni nie widzieli. Skoro napisali ją ludzie to byli obarczeni błedęm większym niż "Nieświadomy" stwórca a mówiąc wprost poniosła ich fantazja. Nie mów mi tylko, że Instytuty (którymi tak pogardzasz) przygotowują do życia w zyciu. Może to po prostu szarlatani? Przemyśl to.

--
Lepudruk

Data: 2016-06-17 19:10:03
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w piątek, 17 czerwca 2016 18:34 :

Marek Czaplicki pisze:
Tylko biją pianę i piszą książki, w których z pokolenia na pokolenie powielają "czarną pedagogikę" i uczą [...]

Ty zaś tylko klepiesz w klawiaturę i bijesz sam nie wiem co. Mówiłem. Chcesz stworzyć społeczeństwo wg swych snów i marzeń? Wyspa, parę lasek, parę pokoleń i gotowe.

Data: 2016-06-17 19:18:01
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.

Marek Czaplicki pisze:
[...]

Jakoś nie wierzę w to, że nawet na takiej odludnej wyspie dałbyś mi spokój wraz ze swoimi kompanami przesiąkniętymi przemocą. Bo gdzie się nie ruszyć to dotarla już zafajdana cywilizacja przemocy.

Data: 2016-06-17 19:29:37
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.

Marek Czaplicki pisze:
[...]

Co? Chłopie. Miałbyś na karku parę lasek z teściowymi i ja miałbym się w ten pierdolnik ładować? :-)

Data: 2016-06-17 19:37:44
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
:
Marek Czaplicki pisze:

[...]

gdzie się nie ruszyć to dotarła już zafajdana cywilizacja
przemocy.

Co? Chłopie. Miałbyś na karku parę lasek z teściowymi i ja miałbym
się w ten pierdolnik ładować? :-)

Teściowe mi niepotrzebne; bez nich łatwiej zmieniać te młode. Stare broniłyby tradycji chcąc dogodzić swoim rodzicom w zaświatach. ;-) Kobieta to przetrwalnikowa i odtwórcza część rodu ludzkiego i broni tradycji niczym lwica. Tak samo będzie bronić nowego gdy się przekona,że nowe wcale nie jest złe a nawet jest lepsze.

Data: 2016-06-17 19:43:09
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.

Marek Czaplicki pisze:

[...]

E tam niepotrzebne. Jako założyciel nowego społeczeństwa potrzebowałbyś słów zachęty i ponaglania. Coś takiego może zapewnić żona do spółki z teściową. A kilka, to taki ze Starwarsów turbolaser. :-)
I przestań w końcu krospostować posty bo tu się kłania netykieta.

Data: 2016-06-17 20:01:51
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
Marek Czaplicki pisze:

Chcesz stworzyć społeczeństwo wg swych snów i marzeń? Wyspa,
parę lasek, parę pokoleń i gotowe.

Jakoś nie wierzę w to, że nawet na takiej odludnej wyspie
dałbyś mi spokój wraz ze swoimi kompanami przesiąkniętymi
przemocą. Bo gdzie się nie ruszyć to dotarła już zafajdana
cywilizacja przemocy.

[...]

Ani zachęty ani ponaglania mi niepotrzebne więc i spółka żona-teściowa tez mi nie jest potrzebna. Wystarczy mi jedna kobieta nie deprawowana przez jej niezaspokojoną mamuśkę.

Co do cross-postów to zal mi się robi zdychającej pl.sci.psychologia i stąd moje dotamtąd posty.

Data: 2016-06-17 20:11:10
Autor: Marek Czaplicki
Spotkało się dwóch idiotów.
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w piątek, 17 czerwca 2016 20:01 :

[...]

To nie rozumiem co jeszcze robisz tam gdzie mieszkasz? Zamiast wypisywać dyrdymały gdzie popadnie i szkolić innych jak mają żyć, co mi przypomina pewnych smutnych panów w czarnych ubraniach. Pokarz swe społeczeństwo idealne w działaniu. Eryk Rudobrody skolonizował Grenlandię, potem trafili na późniejszą Amerykę i nazwali ją tez wesoło, Vinland. Twoja wyspa może się np nazywać Leotarka, czy podobnie. Reklama w tv, że na wyspie jest tylko jeden kanał, burzowy. Nikt się nie wyróżnia bo wszyscy chodża pomalowani na zielono w celu integracji ze środowiskiem itd...

Data: 2016-06-17 19:58:36
Autor: Kviat
Spotkało się dwóch idiotów.

Marek Czaplicki pisze:
[...]

I słusznie. Pedofilów trzeba tępić.

Bo gdzie się
nie ruszyć to dotarla już zafajdana cywilizacja przemocy.

http://www.pitcairn.pl/historia/

"Gdy w roku 1800 Young zmarł na astmę, John Adams został ostatnim mężczyzną na wyspie. Jako przywódca społeczności złożonej z dziesięciu polinezyjskich kobiet oraz 23 dzieci(...)"

http://www.newsweek.pl/utopia-- gwalty-- depresja-- -w-najmniejszym-panstwie-swiata-- wywiad-,103555,1,1.html

Tak więc nie łudź się.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-06-17 18:36:44
Autor: Kviat
Spotkało się dwóch idiotów.
W dniu 2016-06-17 o 16:50, LeoTar pisze:
[...]

Zaproponowałeś gwałcenie własnych dzieci przez rodziców. Nic więcej.
Z takim przekonaniem piszesz o efektach swojej propozycji, jakbyś co najmniej przeprowadził eksperyment dowodzący prawdziwość twoich bredni.
Przeprowadziłeś?
a) tak - jesteś przestępcą
b) nie - jesteś kretynem, który pisze co mu się uroiło i nie ma bladego pojęcia jakie będą skutki gwałcenia własnych dzieci

W konsekwencji nikt nie będzie żądny władzy a
równocześnie wszyscy będą sobie równi.

W konsekwencji nie wiesz tego, czy tak będzie.

Zniknie więc pojęcie
niewolnictwa, od którego początek bierze wszelkie dążenie do wyzwolenia
i walka wyzwoleńcza.

W konsekwencji nie wiesz czy zniknie.

Warunkiem zbudowania takiego Nowego Człowieka i nowej cywilizacji jest
oczywiście powszechne wdrożenie metody wychowawczej

A wiesz to, bo sobie tak uroiłeś.
Nie masz żadnych dowodów na to, że tak będzie jak sobie uroiłeś.

Jest wręcz przeciwnie. Ciągoty do dzieci są znane do dawna.

i w tym miejscu
zgodzę się  Tobą, że prosta idea wcale nie musi być łatwa w realizacji i
może pochłonąć wiele ofiar

No oczywiście. Wiele jesteś w stanie poświęcić, żeby tylko mieć możliwość dobrania się do dzieci.
Jesteś chory.

oraz wymagać pokonania różnych etapów
rozwojowych przez różne społeczności lokalne.

To najpierw pokonaj etap rozwojowy polegający na pociągu seksualnym do dorosłych.

Mam nadzieję, że już niebawem będziesz izolowany i leczony.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-06-17 19:13:31
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
Kviat pisze:
[...]

Zaproponowałem tylko to, by dzieci mogły spełnić swoje marzenia poznania
swojego Boga-Stwórcy w doświadczeniu, którego oczekują od kołyski, i
którego spełnienie powinno nastąpić w wieku młodzieńczym NA ŻYCZENIE
dziecka i za zgodą rodziców. Brak zgody rodziców, wręcz kulturowy zakaz
takiego doświadczenia zmuszają dziecko do wyparcia swojego pragnienia i
ukrycia go w najgłębszych czeluściach jego podświadomości. Wyparcie nie
pozostaje jednak bez konsekwencji lecz przejawia się jako brak poczucia
własnej wartości gdyz nie danem było dziecku zrównanie się dziecka z
rodzicem tej samej płci na rodzicu płci przeciwnej. Konflikt między
podświadomymi potrzebami dziecka a zakazem reprezentowanym przez rodzica
powoduje, że rodzic ze swoimi uprawnieniami staje się dla dziecka kimś
nieosiągalnym, niedostępnym Bogiem, Panem i nietykalnym wszechwładcą.
Władcą, który PONIŻYŁ dziecko przez zakazanie Dziecku pierwszego,
najważniejszego doświadczenia seksualnego w bezpiecznym, rodzicielskim
gronie.

Przejrzyj wreszcie na oczy: TO NIE RODZIC sięga po Dziecko by zaspokoić
swoje potrzeby lecz Dziecko sięga po rodzica by zaspokoić w bezpieczny
sposób swoją ciekawość Pierwszego, najważniejszego Doświadczenia a
równocześnie stać się RÓWNYM swemu Stwórcy, Rodzicowi. Dopóki tego nie
przetrawisz nie odzywaj się do mnie.

[...]

[...]

Owszem. Jako dowód mam wszechobecną przemoc ukrytą pod różnymi
postaciami. Przemoc, której zalążkiem jest ZAKAZ stosowany nieświadomie
przez rodziców w stosunku do Dziecka. Zakaz to poniżanie Dziecka przez
rodziców, tradycyjnie nazywane 'wychowaniem' (nie mylić z
uspołecznianiem). Zakaz to jakby rodzic powiedział dziecku: nie masz
prawa tego doświadczać gdyż to doświadczenie jest dostępne tylko dla
mnie. Dziecko odbiera taki zakaz jako poniżenie i powiedzenie mu przez
Autorytet, że jest ono od Autorytetu gorsze, nie zasługujące na to by w
przyszłości stało się Autorytetowi RÓWNE. To oznacza podświadoma
akceptację przez rodzica niewolniczej roli dziecka w stosunku do tegoż
rodzica. A to oznacza niewolnictwo na skalę ogólnospołeczną
(ogólnoświatową) i dążenie niewolników do wyrwania się z tego
niewolniczego stanu. Tyle, że by wyzwolić się z nieuświadamianego
zniewolenia umysłowego trzeba sobie wpierw zdać sprawę z mechanizmu
zniewolenia.

Jest wręcz przeciwnie. Ciągoty do dzieci są znane do dawna.

To też, ale jako skutek niezaspokojenia potrzeb w gronie osób dorosłych.
Ja nie twierdzę, że świat jest wolny od pedofilii, a nawet uważam ją za
zjawisko powszechne ale w wydaniu kobiet, które uzależniają od siebie
dzieci emocjonalnie. Zniewolenia emocjonalne (psychiczne) jest znacznie
gorsze do wyeliminowania gdyż tylko nieliczni ludzie są w stanie to
dostrzec. NA domiar złego prawo nie chroni dziecka przed psychiczną
agresją kobiety, gdyż prawo stanowione broni przede wszystkim
kobiet-matek. Sprzyja temu struktura sądów rodzinnymi zwanych, które są
obsadzone głównie przez kobiety, które same uprawiają emocjonalną pedofilię.

[...]

Poszukaj lepszych argumentów.

Data: 2016-06-17 19:39:07
Autor: Kviat
Spotkało się dwóch idiotów.
W dniu 2016-06-17 o 19:13, LeoTar pisze:
Kviat pisze:
[...]

Jesteś chory. Bez wątpienia.
Każda córka marzy, żeby bzyknąć tatusia :/

[ciach brednie pedofila]

[...]

Typowe tłumaczenie pedofila. Nie jesteś pierwszy, ani ostatni.
Księża pedofile też tak tłumaczą, że oni są niewinni, bo dzieci ich sprowokowały.
Przyjmij wreszcie do wiadomości: nie wymyśliłeś nic nowego. Pedofile zawsze szukają usprawiedliwienia dla swoich ciągot, nie jesteś pierwszy i nie jesteś oryginalny.

Dopóki tego nie
przetrawisz nie odzywaj się do mnie.

Jesteś kretynem. Bez wątpienia :)

[...]

[...]

Debilu. Pytałem o skutki twoich urojeń pedofilskich.

[ciach kolejne brednie pedofila]

Dla ciebie są wystarczające.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-06-18 04:10:01
Autor: stevep
Spotkało się dwóch idiotów.

Kviat pisze:
[...]

I jak w banku, że nie ma dzieci.

--
stevep

Data: 2016-06-18 09:33:05
Autor: Kviat
Spotkało się dwóch idiotów.
W dniu 2016-06-18 o 04:10, stevep pisze:

I jak w banku, że nie ma dzieci.

Ma. Pisał o tym na grupach i na swoich stronach. Żalił się nawet, że mu je żona sądownie odebrała.
Pewnie się zorientowała w jego ciągotach (na szczęście dla dzieci) i dlatego on tak kobiet nienawidzi.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-06-18 09:46:54
Autor: LeoTar
Spotkało się dwóch idiotów.
Kviat pisze:
[...]

Mylisz relacjonowanie zdarzeń z żaleniem się. ;-)
A chodzi Ci najprawdopodobniej o to by przez ośmieszanie mnie uzasadnić swoją niezdolność i niechęć do dostrzeżenia odpowiedzialności kobiety za patologie rodzinne. Bronisz w ten sposób równie przestępczego postępowania swojej matki.

Data: 2016-06-19 03:40:46
Autor: stevep
Spotkało się dwóch idiotów.
W dniu .06.2016 o 09:46 LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

Kviat pisze:
[...]

Sam się kretynku bardzo skutecznie ośmieszasz.

--
stevep

Data: 2016-06-17 18:37:23
Autor: Pajdak
Spotkało się dwóch idiotów.
[...]

Sorry Leoś sądziłem, że jesteś idiotą ale jak widzę z tobą powazniejszy problem. Proponujesz świat eunuchów i lesbijek. Czasy hippisów już mineły. Niestety tym swiatem rządzą religie, a więc nie ma mowy o życiu w błogim nastroju że świat jest piękny. Ten świat jest tak urządzony, że jedno pożera drugie by przeżyć i to nie ludzie go tak urządzili, a ty tego nie zmienisz. To co proponujesz (w skali świata) to utopia.

--
Lepudruk

Spotkało się dwóch idiotów.