Spotkam się, albo na księżycu, albo nigdzi e.

Data: 2012-05-26 08:53:58
Autor: stevep
Spotkam się, albo na księżycu, albo nigdzi e.
# Wojskowi śledczy, którzy badają katastrofę prezydenckiego TU-154M  zapraszają na spotkanie doktora Wiesława Biniendę. Ekspert Macierewicza  stawia jednak ostre warunki. Bez ich spełnienia nie wyobraża sobie rozmowy  z prokuratorami.

Doktor Binienda nie chce jednak stawić się w prokuraturze. Zdaniem "Gazety  Wyborczej" naukowiec postawił warunki - albo spotkanie odbędzie się w  ambasadzie USA, czy też w Sejmie w obecności przedstawiciela Stanów  Zjednoczonych, albo ze spotkania nici. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp6m6
Hohsztapler sra w portki.
--
stevep

Data: 2012-05-26 10:09:04
Autor: pluton
[...]

Zaloze sie, ze ambasada usa nie ma nic wazniejszego do roboty,
niz organizowac u siebie spotkania jakis tam sledczych z dziwnego
kraiku, a na spotkanie w sejmie juz sie ustawia kolejka
chetnych amerykanskich sprzataczek i ogrodnik z ambasady.

Nullification

Data: 2012-05-26 02:19:42
Autor: Antenka
On 26 Maj, 10:09, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

nie ma nic wazniejszego do roboty, niz organizowac u siebie spotkania jakis tam sledczych z dziwnego kraiku <

A ty, k....a  m....ć, jaki pierdyknięty, niszowy kraik reprezentujesz,
jełopie do potęgi entej?! Z pewnością nie mój : Wielką Wspaniałą
Polskę!
Wypad na drzewo banany liczyć! :-E .
Zmień ten nick, bo nie istniejesz, ty pseudoastronomie!

Antenka

Data: 2012-05-26 15:07:28
Autor: pluton
[...]

Ty jestes taka pokrecona z urodzenia czy z wyboru ?

Nullification

Data: 2012-05-26 16:25:50
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

[...]

Ma tak od ksztu.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-26 14:46:59
Autor: Observatore
Spotkam się, albo na księżycu, albo nigdzie.
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Ma tak od ksztu.

oczywiscie wy ten nick *kszciliscie*, prosowiecki trollu.

Data: 2012-05-26 16:53:48
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Ma tak od ksztu.

oczywiscie wy ten nick *kszciliscie*, prosowiecki trollu.

Ja prosowiecki? Weź mnie nie rozśmieszaj kacapie.

Data: 2012-05-26 15:16:39
Autor: Observatore
Observatore napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > >> Ma tak od ksztu.

Ja prosowiecki? Weź mnie nie rozśmieszaj kacapie.

jestescie tak ograniczeni umyslowo, ze tylko wam sie wydaje, ze jestescie
proniemiecki. W rzeczywistosci jestescie pozytecznym idiota prosowieckim.

Ten wasz kolejny debilny tekst w ktorym mnie nazywacie kacapem. swiadczy tylko
o tym, zescie glupszy anizeli ta ruska brzoza.

Data: 2012-05-26 19:39:36
Autor: Grzegorz Z.

Observatore napisał:

[...]

A teraz rzeczowo i konkretnie - z jakiego powodu "jestem prosowiecki" ? I jak w roku 2012 można w ogóle mówić o "byciu prosowieckim" ? --