[KRK] Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-04 13:35:50
Autor: Marcin Hyła
[KRK] Spotkanie Masowe dzisiaj
czołem,

dzisiaj w Kawiarni Naukowej (taka spelunka na ul. jakuba 29-31 na Kazimierzu) jest spotkanie krakowskiej Masy Krytycznej o 19.

W programie przede wszystkim ostra dyskusja o masie i innych planowanych wydarzeniach rowerowych, nudna prezentacja o ścieżkach rowerowych (moja :-) ) oraz filmy rowerowe.

www.masakrytyczna.krakoff.info

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-04 15:37:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Projektor z wejściem VGA będzie?
Mam co nieco świeżego materiału.
:>

zyga

Data: 2009-03-04 15:58:43
Autor: Marcin Hyła
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

www.masakrytyczna.krakoff.info
Projektor z wejściem VGA będzie?

Cośtam będzie :-)

Mam co nieco świeżego materiału.

No, chciałbym przed 21:00 skończyć a tu się zapowiada akcja do północy :-P

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-04 17:18:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Mam nadzieję się pojawić, tylko pewne obowiązki trzymają.
Jeśli będziecie mieli sieć, to puść to:
http://www.youtube.com/watch?v=OzsczEwt4G8
;-)

zyga

Data: 2009-03-04 11:30:03
Autor: jakuboff

Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Jeśli będziecie mieli sieć, to puść to:
http://www.youtube.com/watch?v=OzsczEwt4G8

Napisz coś więcej o tym statywie. To ten sam co na drugim filmie "A tak sobie pokręciłem"?

Data: 2009-03-04 17:44:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[KRK] Spotkanie Masowe dzisiaj

Jeśli będziecie mieli sieć, to puść to:
http://www.youtube.com/watch?v=OzsczEwt4G8

Napisz coś więcej o tym statywie. To ten sam co na drugim filmie "A tak sobie pokręciłem"?

Tak.

Kamerę mogłem bardziej poziomo ustawić, byłoby więcej krajobrazu widać.
Statyw zrobiłem sam, do zmiany, bo profil powinien być o przekroju prostokąta, o boku dłuższym pionowo, by był sztywniejszy.

zyga

Data: 2009-03-04 20:31:00
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Mam nadzieję się pojawić, tylko pewne obowiązki trzymają.
Jeśli będziecie mieli sieć, to puść to:
http://www.youtube.com/watch?v=OzsczEwt4G8
;-)

ciekawym, kto bedzie w stanie ogladac to dluzej niz 13 sek

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-03-04 20:37:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Założę się, że oglądałeś dłużej niż 13 sekund!

zyga

Data: 2009-03-04 20:36:49
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

nie
po 6 pstryknalem kawalek dalej, zeby sie przekonac, ze sie nie mylilem
wiec ganiaj po sliwowice

Data: 2009-03-04 20:40:05
Autor: Rado bladteth Rzeznicki
On 04/03/2009 19:31, click wrote:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Dla mnie masakra. Trasa FIS ma 2.8 km długości. 8-minutowy zjazd daje
średnią 21 km/h. To mniej niż moja średnia przez miasto, tempem raczej
spacerowym, na długości 16 km.

--
Pozdrawiam!
Rado bladteth Rzeźnicki

Data: 2009-03-05 08:14:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

1. Jechałem trasą FIS plus dojazdówka do kolejki, jakieś 3700m w sumie
2. Jest trochę dłużyzny bez jazdy
3. Pewien piszący tu bajker sprowadzał w lecie rower tą trasą, zamiast jechać, a ja tam jechałem w zimie, po śniegu!
4. Nie cwaniakuj
5. ;-)

zyga

Data: 2009-03-05 03:56:57
Autor: Michał Wolff
Spotkanie Masowe dzisiaj
On 5 Mar, 08:14, "Zygmunt M. Zarzecki"

[...]

Trzeba przyznać, że film trzyma w napięciu jak mało co :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-05 16:23:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Spotkanie Masowe dzisiaj

[...]

Pokaż swój!
To tylko jeden, który najprościej mi było zgrać.

zyga

Data: 2009-03-05 07:55:44
Autor: Michał Wolff
Spotkanie Masowe dzisiaj
On 5 Mar, 16:23, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Pokaż swój!
To tylko jeden, który najprościej mi było zgrać.

Wiesz - film to trochę za dużo powiedziane, bo dla mnie to stop-
klatka. Ja filmów nie robię, więc i ich nie wrzucam. Rozumiem, że
można coś takiego kręcić, by wypróbować sprzęt, itd., by wmontować
kilka ujęć w inny film, ale wrzucać coś takiego jako osobne "dzieło"
to przegięcie. Tak jak Ci napisał click - każdy po 10-20sek zrobi to
samo - przewinie na koniec, a chyba nie o to Ci chodziło. A prośba by
wyświetlać coś takiego na spotkaniu rowerzystów - jest rozwalająca.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-05 20:39:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-05 16:41:17
Autor: Michał Wolff
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-06 01:48:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-07 21:07:27
Autor: Dyrektour
Spotkanie Masowe dzisiaj

Zdecydowanie masz jakiś problem.
Nie proś mnie, bym pomógł go ci rozwiązać.
Żałosnym cieniasom nie pomagam.

zyga

Stary zalosnym cieniasem to ty jestes i to na dodatek infantylnym.
Wybacz ale patrzenie przez 8 min na goscia w kasku i goglach za ktorym zmienia sie tlo nieba to czysty obled.
Wole se przez 8 min poogladac zdjecia w galeri Michala czy tez innego trekingowca.

Data: 2009-03-07 22:58:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Spotkanie Masowe dzisiaj

[...]

Toś mi pojechał.
A kim ty jesteś?

Dyrektour hehe, żeby mieć taką ksywę to ile trzeba mieć lat, 15?

zyga

Data: 2009-03-07 23:33:39
Autor: Jan Srzednicki
Spotkanie Masowe dzisiaj
On 2009-03-07, Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

[...]

zyguś, deklu, nie karm, co?

Data: 2009-03-08 01:18:10
Autor: Michał Wolff
Spotkanie Masowe dzisiaj
On 8 Mar, 00:33, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

zyguś, deklu, nie karm, co?

Problem w tym, że Zyguś nie tyle karmi, co jest przez nas karmiony :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-08 11:02:55
Autor: Dyrektour
Spotkanie Masowe dzisiaj

Problem w tym, że Zyguś nie tyle karmi, co jest przez nas karmiony :))

Yes,Yes,Yes:-)))))

Data: 2009-03-08 09:59:32
Autor: Dyrektour
Spotkanie Masowe dzisiaj

Dyrektour hehe, żeby mieć taką ksywę to ile trzeba mieć lat, 15?

zyga

A ile trzeba miec lat zeby miec taka stronke z takimi filmikami?
Stary jestes zalosny.

Data: 2009-03-07 21:01:43
Autor: Dyrektour
Spotkanie Masowe dzisiaj

Trochę mnie przeceniłeś, aż tak wytrwały to ja nie jestem.
Jak na drugi raz będziesz chciał zrobić tak zabójczą puentę - to
najpierw poinformuj o tym na początku filmu, to się od razu przewinie
we właściwe miejsce :))
--
ha ha ha ... zabojcza puenta....... dobre ROTFL

Data: 2009-03-05 21:30:57
Autor: click
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-05 13:05:52
Autor: Kuba Abuk
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-05 22:12:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-05 13:00:31
Autor: Kuba Abuk
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-05 22:11:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Spotkanie Masowe dzisiaj

Data: 2009-03-07 21:09:10
Autor: Dyrektour
Spotkanie Masowe dzisiaj

Ten filmik to próbka i pokazanie, jak aktywny podczas deha jest zjazdowiec.
W lecie jest o wiele trudniej bo nierówno.

Nie widze tam zadnej aktywnosci.
Mysle ze tetno nie skoczylo ci wyzej niz 120 ud/min:-)))

Data: 2009-03-07 22:57:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Spotkanie Masowe dzisiaj

Ten filmik to próbka i pokazanie, jak aktywny podczas deha jest zjazdowiec.
W lecie jest o wiele trudniej bo nierówno.

Nie widze tam zadnej aktywnosci.
Mysle ze tetno nie skoczylo ci wyzej niz 120 ud/min:-)))

Znasz tę trasę prawda?

zyga

Data: 2009-03-08 09:57:17
Autor: Dyrektour

[...]