Spotkanie Nurkuj?cych lub jeszcze nie nurkujacych ?YSYCH ....

Data: 2011-02-17 13:18:23
Autor: Wiesiek
Spotkanie Nurkuj?cych lub jeszcze nie nurkujacych ?YSYCH ....
.... w Polsce, gdzieś, kiedyś jak się ociepli. Żeby nie było zimno w łysinę. Stawiam beczkę piwa.
Wiesiek
(prawie łysy)

Data: 2011-02-17 13:58:14
Autor: Wiesiek
Spotkanie ?ysych lub jeszcze nie ?ysych Nurkujacych ....
.... też niech czują sie zaproszeni.

Wiesiek

Data: 2011-02-18 11:14:31
Autor: pnk
On 17 Lut, 14:58, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
... też niech czują sie zaproszeni.

Wiesiek

Dyskryminujesz siwych ?

pnk

Data: 2011-02-18 20:49:26
Autor: Daniel Kowalski
W dniu 2011-02-18 20:14, pnk pisze:
On 17 Lut, 14:58, "Wiesiek"<wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl>  wrote:
... też niech czują sie zaproszeni.

Wiesiek

Dyskryminujesz siwych ?

pnk

Lepiej mieć jeden siwy włos, niż dwa łyse ;-)))

Data: 2011-02-18 21:02:29
Autor: Wiesiek
Spotkanie ?ysych lub jeszcze nie ?ysych Nurkujacych ....

Dyskryminujesz siwych ?

pnk

Każdy siwy kwalifikuje się do grupy ... jeszcze nie łysy.

Wiesiek

Data: 2011-02-18 12:23:41
Autor: pnk
Spotkanie ?ysych lub jeszcze nie ?ysych Nurkujacych ....
On 18 Lut, 22:02, "Wiesiek" <wlopataNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
Dyskryminujesz siwych ?

pnk

Ka dy siwy kwalifikuje si do grupy ... jeszcze nie ysy.

Wiesiek

fakt, nie doczytalem,

pozradwiam
pnk

Data: 2011-02-18 23:06:17
Autor: Krzysztof B
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
.... w Polsce, gdzieś, kiedyś jak się ociepli. Żeby nie było zimno w
łysinę.
Stawiam beczkę piwa.
Wiesiek
(prawie łysy)

a masz Pe?
bo jeden łysy po obejżeniu łysiny u kolegi został łysym instruktorem od łysiny, a potem prowadził mordercze golenie głowy.

podpisano
doktor komandor ŁYSY

ps. a tak "nieprześmiewczo" ja się stawiam na te piwo.

Data: 2011-02-19 11:31:06
Autor: Wiesiek
Spotkanie Nurkuj?cych lub jeszcze nie nurkujacych ?YSYCH ....

podpisano
doktor komandor ŁYSY

ps. a tak "nieprześmiewczo" ja się stawiam na te piwo.

A ja całkiem serio. Bo o piwie to mozna ... tylko serio.

Od kilku lat namawiam "grupę" na zorganizowanie jakiegos spotkania w plenerze.

No niech tam! Niech nawet przyjedzie sekta Nurkujacych lub prawie Niurkujacych Kobiet.
Upowazniam Szefową do obsobaczenie mnie za czepianie się.
Wiesiek

Data: 2011-02-20 13:09:11
Autor: Raj
Spotkanie Nurkuj?cych lub jeszcze nie nurkujacych ?YSYCH ....
dobrze że nie piszecie o chorych psychicznie bo zaraz byłby tutaj
rc :-)
pozdrawiam
RAJ

Data: 2011-02-20 21:15:20
Autor:
Spotkanie Nurkuj?cych lub jeszcze nie nurkujacych ?YSYCH ....
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
dobrze =BFe nie piszecie o chorych psychicznie bo zaraz by=B3by tutaj
rc :-)

Rajmundzie nie jestem łysy, jak Paweł Poręba.
Co do zdrowia psychicznego, to masz zaświadczenie że nie jesteś odkorowany ?

pozdrawiam rc

--

Spotkanie Nurkuj?cych lub jeszcze nie nurkujacych ?YSYCH ....