Spotkanie na Targach w Warszawie

Data: 2011-02-04 18:57:19
Autor: Wojtek Filip
Spotkanie na Targach w Warszawie
Hej.
Jutro i pojutrze będę zwiedzał targi Podwodna Przygoda.
Jeżeli ktoś ma ochotę się spotkać, porozmawiać np. o... nurkowaniu :) - zapraszam.

Na stoisku Gral Marine opowiem o najnowszym pomyśle Bartka - latarce, która może wreszcie zadowolić zarówno nurków rekreacyjnych, jak i technicznych.

Na stoisku BARE możemy wspólnie pogmerać w nowościach skafandrowych...

Na stoisku TEC Line/Scubatech możemy obejrzeć i porozmawiać o skrzydle mojej konstrukcji przygotowanym dla nurków pływających w zestawach podwójnych 2x12-
2x18l.

Jeżeli uda się znaleźć jakieś spokojne miejsce to chętnie opowiem o moich nurkowaniach na ponad 100m z czasami dennymi 30min+ realizowanych zarówno w wodach otwartych (Austria, Włochy, Egipt, Norwegia) jak i o pechowym, ale tak naprawdę wyjątkowo udanym nurkowaniu w kopalni Tuna Hastberg jakie zrobiliśmy z Tymkiem i Sebastianem na głębokość 114m z czasem dennym ponad 30min, temp. 4st i... zalanym skafandrem.
Z dużym zainteresowaniem oglądnę film o wyprawie na ORP Grom zrealizowany przez ekipę, która nurkowała tam, krótko przed naszym zespołem.

Miło mi będzie Was spotkać.
Do zobaczenia,
Wojtek Filip

Data: 2011-02-04 18:25:09
Autor:
Wojtek Filip <wojtek.filip@op.pl> napisał(a):
Na stoisku Gral Marine opowiem o najnowszym pomyśle Bartka - latarce, która
moż
e wreszcie zadowolić zarówno nurków rekreacyjnych, jak i technicznych.

Rok temu powiedziałem BG jak obrabiać aluminium, jest efekt tej informacji.

Na stoisku BARE możemy wspólnie pogmerać w nowościach skafandrowych...

Firmie Santi na NurTech 2010 powiedziałem o wygodnym sposobie wklejania kołnierzyków, wiszę z przekazaniem tego R.Gałachowi.
 pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 19:41:33
Autor:
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

WIELKA SPRAWA!!!
A ja na ten przykład powiedziałam Troglodytom jak rozpalać ogień :)
Czy istnieje rzecz na tej planecie której Ty nie robiłeś wcześniej?
Poza "oczywistością" - nurkowaniem w wodzie bo tego chyba nie robiłeś i nie lubisz?

Data: 2011-02-04 20:43:30
Autor:
  <dragonkiller@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A ja na ten przykład powiedziałam Troglodytom jak rozpalać ogień :)

Troglodytę spotkałeś w lustrze.

Czy istnieje rzecz na tej planecie której Ty nie robiłeś wcześniej?

Od groma, jeszcze ściślej znakomitą większość wymyślili inni.

Poza "oczywistością" - nurkowaniem w wodzie bo tego chyba nie robiłeś i nie lubisz?

Taki jeden IT który szkolił Jacka Biernackiego ("jacekplacek") widział mnie w wodzie. Natomiast każdy jełop podnosi prostą umiejętność nurkowania do cudu stworzenia świata. Im głupszy tym większym osiągnięciem jest nurkowanie.
Żaby to robią flądry też, i żadnej cywilizacji technicznej nie tworzą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 21:39:52
Autor:
[...]

no to chyba pomylileś grupy, bo ta jest o nurkowaniu. W wodzie! Troll z Ciebie bo 99% Twoich postów jest o jakiś wynalazkach, ten 1% był ze sto lat temu o nożu w dnie - głupie ale jednak o nu.rkowaniu. Twoja reszta NTG - (vide Loti) Spierdalaj Smoku!

Data: 2011-02-04 22:03:30
Autor:
[...]

Wiesz, to co wie wiele osób, Ciebie wogóle nie ma w nurkowaniu.
W ujadaniu też są od Ciebie lepsi, na sekcie.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-02-04 22:17:58
Autor: jacekplacek
  <dragonkiller@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > no to chyba pomylileś grupy, bo ta jest o nurkowaniu. W wodzie! > Troll z Ciebie bo 99% Twoich postów jest o jakiś wynalazkach, ten 1% był
> [...]
> NTG - (vide Loti) Spierdalaj Smoku!

Wiesz, to co wie wiele osób, Ciebie wogóle nie ma w nurkowaniu.
W ujadaniu też są od Ciebie lepsi, na sekcie.

Brawo Rysiu!! Goń gościa jak psa! Nie będzie nam tu, na grupie nurkowej pisał o jakimś pedalskim nurkowaniu. Przecież na grupie nurkowej, jedynym właściwym tematem są Twoje trzy wynalazki a jako poboczne - co i kiedy doradziłeś Santi, Gałachowi, że nauczyłeś Kołacza uczyc nurkowania a Żabierek był menda i się od Ciebie uczyć nie chciał. Goń wszystkich, bo to nurkujące kanalie są. Jak można - tak sobie wchodzić do wody i nurkować, skoro na brzegu tyle ma Rysio do powiedzenia?! --

Data: 2011-02-04 22:31:34
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Natomiast każdy jełop podnosi prostą umiejętność nurkowania do cudu > stworzenia świata. Im głupszy tym większym osiągnięciem jest nurkowanie.
> [...]

no to chyba pomylileś grupy, bo ta jest o nurkowaniu. W wodzie! Troll z Ciebie bo 99% Twoich postów jest o jakiś wynalazkach, ten 1% był ze sto lat temu o nożu w dnie - głupie ale jednak o nu.rkowaniu. Twoja reszta NTG - (vide Loti) Spierdalaj Smoku!

Proszę, nie ubliżaj Rysiowi. Czy Ty wiesz, że Rysio pływał w bardziej podstawowej konfiguracji od side mount? ON nawet pływał w bardziej podstawowej od podstawowej! A Ty wiesz kto go w wodzie widział? Osobiście, we własnej osobie mój IT/CD a Rysio to nawet raz Porębę pod wodą widział - więc Mu nie podskakuj. A Ty wiesz, kogo on uczył szycia skafandrów? Chłopie, nie każdy może pouczać Stachurę czy Gałacha albo strofować Kołacza, żeby kursantów gumą od ekspandora związywał. A czy Ty wiesz, że Rysio umie zagotować szczeliwo i to rozprężajacym się gazem? Biedny Ty jesteś i bezbronny wobec ogromu wiedzy i osiągnięć Rysia. Ostatnio nawet Turbo Dymo Mena zwolnili, jak się dowiedzieli, że jest RYSIO!!

Data: 2011-02-04 23:02:48
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): = A czy Ty wiesz, że Rysio umie
zagotować szczeliwo i to rozprężajacym się gazem? Biedny Ty jesteś i bezbronny wobec ogromu wiedzy i osiągnięć Rysia. Ostatnio nawet Turbo Dymo Mena zwolnili, jak się dowiedzieli, że jest RYSIO!!

niniejszym na kolanach klęcząc na grochu przepraszam, iż śmiałem się do najWyższego nurkującego-guru odezwać. Litościiiiiiii Panie! aaa......!!!! Nie każ mnie za niewiedzę o Twoich wynalazkach ....

ps. i tym sposobem obesraliśmy NTG grupę niczym nurek-słodowy-wynalazca-
Ryszad C. --

Data: 2011-02-04 23:14:00
Autor: jacekplacek
Spotkanie na Targach w Warszawie
  <dragonkiller@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

ps. i tym sposobem obesraliśmy NTG grupę niczym nurek-słodowy-wynalazca-
Ryszad C.
A co to zmienia, skoro jest RYSIO!? Turbo Rysio Maaaan!!

Data: 2011-02-04 23:37:38
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A co to zmienia, skoro jest RYSIO!? Turbo Rysio Maaaan!!

masz może jakieś zgłoszenia, że śmiesz na grupie głos zabierać?
No! Nie? To siedź cicho kiedy naukowcy dyskutują, bo np. ja mam na półce ksiązke pewnego dra co to na 4578 str. jest napisane że jak kotka za pomocą młotka potraktujesz to się nitrox wytworzy pod warunkiem, że będziesz na 37 równoleżniku, ale to działa tylko na pólkuli wschodniej, bo na zachodniej to się z kotka trimix32 wydziela...

Data: 2011-02-05 07:12:06
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
  <dragonkiller@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
masz może jakieś zgłoszenia, że śmiesz na grupie głos zabierać?

Aż tak Ciebie to boli zę jesteś nikt.

[...]

Z takim fundamentem wiedzy to możesz być tylko nikt.

Gratuluję Tobie że odnalazłeś się w swoim środowisku i możecie stadem poszczekać.
Coś przedstawiasz ze swoich osiągnięć ?
Może się przedstawisz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 23:36:07
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
Chłopie !!!!
Czy Cie pogieło!?!?!?!?
Wszak Rysiek to patenciarz i troll internetowy.
Na nurkowaniu się zna jak nikt inny. Tyle że epoka w której P-22 był chitem jest mu blizsza niż współczesnosć.
No i oczywiście te jego patenty....sory.... zgłoszenia.
Co prawda nikogo to nie interesuje ale Gościu żyje w przekonaniu że jest debeściakiem.

Dobranoc

Data: 2011-02-04 22:59:47
Autor: jacekplacek

A w rzeczowej dyskusji wprawiał się od dziecka: http://www.youtube.com/watch?v=gg6x8ThUuVk&NR=1&feature=fvwp

Data: 2011-02-05 07:18:22
Autor:
[...]

http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128
Tu znajdziesz informacje o przyszłości, nie zachowój się jak pewien ..... który nie umiał obrazka zsiągnąć i narzekał na podglądy.

Ciekawy pogląd wykułeś. Skoro sam jesteś nikim i nic Ciebie nie interesuje, to nikogo nie interesuje. Logika godna tutejszych szczekaczy.
Może jakiś chór założycie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-05 23:30:16
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iiitju$jf0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może założymy.
Nawet napewno o ile Ty zgodzisz się zostać solistą.
Albo dyrygentem.

Wchodzisz w temat?

rechot

Data: 2011-02-05 23:26:06
Autor:
[...]

Niestety nie nadaję się na taką funkcję, jestem aktywnym patenciarzem. Szczekacze też jakiś sukces w życiu powinni odnieść, im te: tytuły, zaszczyty funkcje się należą, jak psu buda i micha.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-06 00:44:36
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iikmae$opd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozumiem że Ty jako naczelny szczekacz tej grupy odniosłeś już jakiś sukces? Michę i budę masz zapewnioną?

rechot

Data: 2011-02-06 06:35:25
Autor:
> [...]

Rozumiem że Ty jako naczelny szczekacz tej grupy odniosłeś już jakiś sukces? Michę i budę masz zapewnioną?

Zupełnie źle zrozumiałeś a tekst jest prosty.
Przypomnij jakiś swój tekst merytorycznie ciekawy. Tylko podjudzać umiesz.

"Rechot
Wyświetl profil   Więcej opcji 13 Sty, 00:46
No i po chuj ja się odzywałem? Tych dwóch zawsze i w każdym wątku znajdzie powód do obrzucania się błotem. Sory za wątek ;-(((((( Użytkownik " jacekplacek" <jaceki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iglcug$ntj$1inews.gazeta.pl... - Pokaż cytowany tekst -"

"No i po chuj ja się odzywałem? "

Najlepsza autorecenzja.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-06 22:28:54
Autor: Rechot
ytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iilffd$b0o$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Użytkownik " jacekplacek" <jaceki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:iglcug$ntj$1inews.gazeta.pl...

Może udami się sprowokować Ciebie do autorecenzji.
Jakiejkolwiek. Może kiedyś w końcu coś do Ciebie dotrze. A przede wszystkim to że jesteś psychopatą.

Data: 2011-02-07 07:39:29
Autor:
> [...]

Jakiejkolwiek. Może kiedyś w końcu coś do Ciebie dotrze. A przede wszystkim to że jesteś psychopatą.

Nie muszę słowa żadnego używać na określanie Ciebie. Nie pobije tego co sam zrobiłeś. W nurkowaniu nie masz nic do powiedzenia.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 14:56:46
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iio7jh$5j5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie muszę słowa żadnego używać na określanie Ciebie.
Nie pobije tego co sam zrobiłeś.
W nurkowaniu nie masz nic do powiedzenia.

To zupełnie tak samo jak Ty.
Nie przypominam sobie abyś napisał cokolwiek o nurkowaniu.
Wyłącznie obszczekujesz swoich wirtualnych wrogów i promujesz swoje wynalazki.
Ppoza tym cieszy mnie jak łatwo Cię sprowokować do pyskówki ;-))
A tak wogóle to wchodzisz jeszcze czasami do wody?
I nie chodzi mi o wannę ;-)

Data: 2011-02-07 14:27:05
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
No i po chuj ja się odzywałem?

Najlepsza autorecenzja Rechota.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 15:32:58
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iiovfp$f8e$1inews.gazeta.pl...
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

No i po chuj ja się odzywałem?

Najlepsza autorecenzja Rechota.

pozdrawiam rc

To wszystko co masz do powiedzenia?
Coś Cię wena opuściła.
No rzygnij na Porębę,Biernackiego i przypomnij o swoich osiągnięciach technicznych.
Przecież daję Ci kolejną okazję do tego.
Hej Rysiu. Odwagi!!!

Data: 2011-02-07 14:48:50
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie

> Najlepsza autorecenzja Rechota.
>
> pozdrawiam rc

To wszystko co masz do powiedzenia?
Coś Cię wena opuściła.

To najlepsza autorecenzja Rechota

No rzygnij na Porębę,Biernackiego i przypomnij o swoich osiągnięciach technicznych.

Czy rozmawiam z którymś z nich, czy z Tobą, czyli nikim w nurkowaniu.

Przecież daję Ci kolejną okazję do tego.
Hej Rysiu. Odwagi!!!

No widzisz tylko szczuć jednych na innych potrafisz.
Jest temat o Podwodnej Przygodzie, skrót PP (nie mylić z osobą o takich samych inicjałach) nie byłeś a ujadasz. Nie spotkałeś się z założycielem tematu.
Tylko ujadasz.

Rechot po co się odzywasz jeśli celem jest szczucie czy ujadanie (jak widzisz ocenzurowałem formę).

pozdrawiam rc --

Data: 2011-02-07 16:19:18
Autor: Rechot
[...]

No właśnie. Temat jest o targach.
Cytat z Rysia z tego wątku:
[...]

Poznajesz Rysiu? Jak zawsze jesteś w temacie ;-)
No to ujadajmy razem. Na całego.
Tylko że niech do Ciebie dotrze że to co robisz na tej grupie to nic innego niż ujadanie.

Rechot po co się odzywasz jeśli celem jest szczucie czy ujadanie (jak widzisz
ocenzurowałem formę).

pozdrawiam rc

Robię to samo co Ty. Ujadam .
I będe ujadał w każdej wolnej chwili w każdym wątku w którym sie odezwiesz.
Tak dla ujadania. prawo sekty ;-)

Data: 2011-02-07 15:39:44
Autor:
[...]

Masz wpis, to jeszcze pytasz, przypuszczasz że taki fakt się zmieni. To prawda. Masz kłopoty ze zrozumieniem tekstu. Nie rozumiałeś, czy tylko dla ujadania się czepiasz.

> [...]

Robię to samo co Ty. Ujadam .
I będe ujadał w każdej wolnej chwili w każdym wątku w którym sie odezwiesz.

No niestety nie robisz tego co ja w nurkowaniu. Na PP rozmawiałem o projektach przyszłościowych. To ponad Twoje możliwości. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 17:02:44
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
No niestety nie robisz tego co ja w nurkowaniu. Na PP rozmawiałem o projektach
przyszłościowych. To ponad Twoje możliwości.

pozdrawiam rc

No i tu mnie przycisnąłeś do ściany ;-(
Nie robie tego co Ty bo ja po prostu nurkuję a nie teoretyzuję na temat wyższości P-22 nad (tu wpisz dowolną marke i typ automatu).
Żeby rozmawiać o przyszłosci trzeba zrozumieć teraźniejszość. A Ty chyba próbujesz przeskoczyć jakieś 30 lat rozwoju nurkowania.

Data: 2011-02-07 17:00:33
Autor:
[...]

Nie używam AO Mors, Mistrala owszem używałem Kajmana też. Z pierwszych stopni kapitalnie prosty i doskonały projektowo jest Auer. Ma rozwiązania jakich nie dorobił się Apeks.

Żeby rozmawiać o przyszłosci trzeba zrozumieć teraźniejszość. A Ty chyba próbujesz przeskoczyć jakieś 30 lat rozwoju nurkowania.

Auer był produkowany do 2006r. To nie jest przeszłość ubiegłego wieku.
Nadal nie znasz stanu faktycznego, posługujesz się wyobrażeniami, to doskonale plasucje ciebie w ekipie szczekaczy.

To po co się "Rechot" odzywasz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 19:37:27
Autor: Rechot
[...]

Zbliżona epoka. Pomińmy szczegóły.

[...]

A od którego roku był produkowany?
Bo np Żuka (taki samochód) produkowano do 1998 roku. Ale trudno uznać że był to wyrób nowoczesny.

plasucje ciebie w ekipie szczekaczy.
To po co się "Rechot" odzywasz.

pozdrawiam rc

Przecież już Ci pisałem wcześniej .
Zarzucasz mi że nie rozumiem tego co czytam a sam masz takie same problemy.
Ujadam czy jak wolisz szczekam żeby ujadać (szczekać)
i Cię prowokować do tego samego. (Co narazie mi sie udaje ;-))  )

Data: 2011-02-07 19:11:12
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
A od którego roku był produkowany?
Bo np Żuka (taki samochód) produkowano do 1998 roku. Ale trudno uznać że był to wyrób nowoczesny.

http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?
id=7&sid=16bc180dc4bd534ebab90ffd5b5da139&mode=view

Możesz sobie porównać, ten z prawej strony na górze grzybki zaworu proporcjonalnie nierdzewka to niemiecka produkcja, na dole mosiądz to Polska produkcja.

Przecież już Ci pisałem wcześniej .
Zarzucasz mi że nie rozumiem tego co czytam a sam masz takie same problemy.

Wklejasz mi w życiorys P22 nie jest to nowoczesna konstrukcja i nie jestem jej miłośnikiem. Masz kontakt z faktami, nicholery.

Ujadam czy jak wolisz szczekam żeby ujadać (szczekać)
i Cię prowokować do tego samego. (Co narazie mi sie udaje ;-))  )

Przecierz mówiłem że lubię napierdalanki. Jak sam widzisz nie muszę bluzgać żeby być nie miły. Masz jakiś merytoryczny wpis, czy tylko ujadanie ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 21:20:21
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iipg4g$84b$1inews.gazeta.pl...
[...]

I co? Niemieckie gut a polskie fajans?

[...]

Ano nie. Biorę przykład z Ciebie. Ty juz dawno utraciłeś kontakt z rzeczywistością. Wyobraźnia i internet to teraz Twój świat ;-)

[...]

W napierdalankach nie powinieneś doszukiwać sie niczego merytorycznego.
Może Cię zajmę chociaż na jakiś czas to inni będą mogli pogadać spokojnie bez Twojego wpierniczania sie we wszystko.

Data: 2011-02-07 20:41:19
Autor:
> [...]
> Możesz sobie porównać, ten z prawej strony na górze grzybki zaworu
> proporcjonalnie nierdzewka to niemiecka produkcja, na dole mosiądz to > Polska

Sprawa jest dużo ciekawsza, był Polski patent dotyczący zawrów i stożkowego zakończenia grzybka zaworu które zwiększało o kilkanaście procent wydatek.
Tyle że u nas to nie było stosowane a Niemcy stosowali, dodatkowo we wszystkich zaworach gniazdem jest dysk ze szczeliwa. Proste ładne rozwiązanie, dużo lepsze niż robi to Apeks. Ładniejsze technologicznie niż Poseidon. Posejdon również jest ładniejszy projektowo niż Apeks.

Ano nie. Biorę przykład z Ciebie. Ty juz dawno utraciłeś kontakt z rzeczywistością. Wyobraźnia i internet to teraz Twój świat ;-)

Dlatego jadę jako duch do Aqua Lung Military i jako duch materializuję się na zdjęciach.
http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128
Bredzisz jak na psychicznie chorego przystało.

W napierdalankach nie powinieneś doszukiwać sie niczego merytorycznego.
Może Cię zajmę chociaż na jakiś czas to inni będą mogli pogadać spokojnie bez Twojego wpierniczania sie we wszystko.

Jest kilka tematów w których nie uczestniczę w dyskusji, z tego wynika że nie rozumiesz słowa wszystko. Oznacza to bez wyjątków. Ponieważ nie uczestniczę we wszystkich dyskusjach, to albo jesteś koszmarnie głupi, albo kłamiesz jak na szczekacza przystało.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-07 22:30:23
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
Posejdon również jest ładniejszy projektowo niż >Apeks.

projektowo to znaczy jak?
Bo w uzyciu jest do dupy. Ale to moje subiektywne odczucie.
Tylko że Ciebie interesuje tylko teoria i projekty. Wiedza praktyczna... obce zjawisko dla Ciebie

[...]

Ale ja się chociaż leczę. A ty? Swoje niedowartościowanie i kompleksy próbujesz zagłuszyć pyszcząc na sekcie i udowadniając swoim wyimaginowanym wrogom że są głupsi od Ciebie?
A masz jakiś dowód na swoją materializację pod wodą?

[...]

No tak. We wszystkich nie uczestniczysz. Prawda to.
Unikasz jak diabeł śięconej wody tematów które są o nurkowaniu ;-))
I zauważam że puszczają Ci nerwy. zaczyna się delikatne "mięsko".
Czekam teraz aż namierzysz moje IP.

Data: 2011-02-08 06:38:58
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
> Posejdon również jest ładniejszy projektowo niż >Apeks.

projektowo to znaczy jak?

Grzybek zaworu odciążonego jest bardziej opływowy. Gnazdo to element wymienny.
Bo w uzyciu jest do dupy. Ale to moje subiektywne odczucie.
Tylko że Ciebie interesuje tylko teoria i projekty. Wiedza praktyczna... obce zjawisko dla Ciebie

Wiesz Twoje oceny wielokroć nie miały kontaktu z faktami i rzeczywistością dlatego trudno polemizować na takim stopniu ogólności jakim jest "do dupy".
Jeśli chcesz tam automat wtykać to akurat ja Tobie tego zabraniał nie będę.

> [...]

A masz jakiś dowód na swoją materializację pod wodą?

Akurat sfrustrowańcy nie dowartościowani denerwują się jak się pojedzie po bazie uprp.pl. To prawie pewniak że jakiś niedowartościowany zawyje.
Draka piękna.

No tak. We wszystkich nie uczestniczysz. Prawda to.

Wreszcie dochodzisz do zrozumienia słów które uzywasz od dawna, mały Twój sukces.

Unikasz jak diabeł śięconej wody tematów które są o nurkowaniu ;-))
I zauważam że puszczają Ci nerwy. zaczyna się delikatne "mięsko".
Czekam teraz aż namierzysz moje IP.

Pokażesz jakiś swój temat o nurkowaniu ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-08 21:34:13
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
> Posejdon również jest ładniejszy projektowo niż >Apeks.

projektowo to znaczy jak?

Grzybek zaworu odciążonego jest bardziej opływowy. Gnazdo to element wymienny.

A masz opinie jakichś poważnych gremiów opiniotwórczych na poparcie tego co napisałeś?
Czy ktoś przeprowadził wiarygodne badania tego tematu i je opublikował. Czy chociaz facet który dorabia klucze wyraził swoją opinie w tej sprawie?
Pokaz mi dowód.

[...]

Ale minie zagiąłeś!!! No dobra. Do dupy też się nie nadaje bo nawet dupa nie da rady zassać powietrza z Posejdona. Wolę większy komfort. Tak w ustach jak i w dupie ;-)

> [...]

Akurat sfrustrowańcy nie dowartościowani denerwują się jak się pojedzie po
bazie uprp.pl. To prawie pewniak że jakiś niedowartościowany zawyje.

To ja tylko powtórzę:
[...]

Nie, nie pokażę. Przecież pisałem w tym wątku już kilka razy jaki jest mój cel.
Taki mądry Rysio i nie doczytał?

Data: 2011-02-09 07:03:12
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Nie, nie pokażę.

To że jesteś zielony pokazałeś, że chowasz się jak anonim również.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 19:27:37
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iite7g$j9m$1inews.gazeta.pl...
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

Nie, nie pokażę.

To że jesteś zielony pokazałeś, że chowasz się jak anonim również.

pozdrawiam rc

Nie wyrywaj zdań z kontekstu bo ktoś może pomyśleć że chciałeś żebym Ci pokazał ... coś.
Może tyłek?
Może (jak to mówi mój synek) siusiaka?
I przyklei się do Ciebie nowa łata.
Nie dosyć że troll i niespełniony wynalazca , to jeszcze erotoman ;-)

Data: 2011-02-09 19:24:40
Autor:
> [...]

pozdrawiam rc

Nie, nie pokażę. Przecież pisałem w tym wątku już kilka razy jaki jest mój cel.

To wpis do którego się odnoszę. Dobrze że przechodzisz na chamówę, nie możesz pokazać nic o nurkowaniu, to robisz posądzenia, o to co Tobie w duszy gra.
Jesteś nikt.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 20:38:11
Autor: Rechot
> [...]

pokazać nic o nurkowaniu, to robisz posądzenia, o to co Tobie w duszy gra.

Zabolało Rysia!!! hehehe
Rysiu , ja nie piszę o nurkowaniu bo mi sie nie chce.
Mój powód pisania w tym wątku jest znany.
Ty nie piszesz o nurkowaniu bo nic o tym nie wiesz.
To smutne.
Wrócę do pytania czy masz jakieś swoje zdjęcie na dowód zmaterializowania sie pod wodą?
Teoretyku ;-)))

ps
o siusiaku i tyłku moja dusza (i nie tylko dusza) myśli conajmniej kilka razy dziennie. To normalne u zdrowego faceta.
Jeżeli nie masz takich objawów to ... chyba już stary jesteś jak węgiel . Starośc to tłumaczy.
No chyba że są inne powody? ;-)

ps2
Bycie Nikim to i tak lepiej niz być wyśmiewanym "rc-em", "demolantem" "scanerem" czy innym trolem

Data: 2011-02-09 19:59:16
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Zabolało Rysia!!! hehehe

Rechot płaz Smokowi to może, nawet tego nie może.

Rysiu , ja nie piszę o nurkowaniu bo mi sie nie chce.

Jest zupełnie inny, zbiór pusty.

Mój powód pisania w tym wątku jest znany.

Oczywiście szczucie.

Ty nie piszesz o nurkowaniu bo nic o tym nie wiesz.

To co piszę jest adresowane wąsko, zostawiam zapory dla znakomitej większości czytających.

To smutne.
Wrócę do pytania czy masz jakieś swoje zdjęcie na dowód zmaterializowania sie pod wodą?
Teoretyku ;-)))

Mam, nurkowanie obok Pawła Poręby.

Bycie Nikim to i tak lepiej niz być wyśmiewanym "rc-em", "demolantem" "scanerem" czy innym trolem

Znowu szczucie, ty poprostu jesteś odpad ludzki.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-09 21:15:37
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
Zabolało Rysia!!! hehehe

Rechot płaz Smokowi to może, nawet tego nie może.

Aż tak sie zidentyfikowałeś ze swoją ksywką?
Naprawdę uwierzyłeś że jesteś SMOKIEM?!?!?

Rysiu , ja nie piszę o nurkowaniu bo mi sie nie chce.

Jest zupełnie inny, zbiór pusty.

Zdziwił byś się gdybyś mógł do niego zajrzeć ;-)

Mój powód pisania w tym wątku jest znany.

Oczywiście szczucie.

Czesto zarzucasz innym brak zrozumienia czytanego tekstu. A sam nie rozumiesz prosych zdań kierowanych w tym wątku do Ciebie. Poczytaj raz jeszcze. Napisane było wprost jaki jest powód mojego pisania w tym wątku.

Ty nie piszesz o nurkowaniu bo nic o tym nie wiesz.

To co piszę jest adresowane wąsko, zostawiam zapory dla znakomitej większości
czytających.

Bardzo wąsko.
Na moje oko ze 3 osoby starają się doszukać sensu w Twoich wywodach. No i jeszcze ze 2 które bronią sie przed Twoimi atakami.
Reszta Cie zlewa.

[...]

Pokaż. Daj linka.

Bycie Nikim to i tak lepiej niz być wyśmiewanym "rc-em", "demolantem"
"scanerem" czy innym trolem

Znowu szczucie, ty poprostu jesteś odpad ludzki.

pozdrawiam rc

A na kogo ja Cię szczuję? podjudzam? wzbudzam negatywne uczucia do innej osoby?
Bo tak definiuje słowo szczucie słownik języka polskiego
Pomału nerwa Ci puszcza ;-D.
Wysil się .
odpad ludzki to komplement w stosunku do demolanta, rc, scanera i SMOKA !!!!

Data: 2011-02-09 21:21:45
Autor: Tomek Sienicki
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
odpad ludzki to komplement w stosunku do demolanta, rc, scanera i
SMOKA !!!! W tej zaciekłości niczemu nie służącej pomyliłeś dwóch dawnych oponentów tj. smoka i scanera. To dwie różne nie anonimowe  osoby. Tym samym pokazałeś, że nie znasz historii tego całego bagiennego zamieszania wokół osoby Ryśka.  Wybacz, ale wyszedł z tego Rechot żałosny...

--
tomek Sienicki --

Data: 2011-02-09 22:29:38
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
Tomek, sprawdź priv'a
Pozdrawiam

Data: 2011-02-10 06:04:29
Autor:
> [...]

> nie znasz historii tego całego bagiennego zamieszania wokół osoby Ryśka.
> Wybacz, ale wyszedł z tego Rechot żałosny...

Sam widzisz "Rechot" że nie znasz sprzętu nurkowego, nie wiesz czym się zajmuję. Teraz Celowo mieszasz osoby.
To szczucie jednych na drugich.
Jesteś nikt jako nurek, jesteś nikt jako człowiek.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-10 22:02:53
Autor: Rechot
[...]

Moze i nie znam sprzetu nurkowego którym sie Ty zajmujesz.
Natomiast doskonale znam sprzęt którego używam.
Czym się zajmujesz na co dzień ... nie interesuje mnie to. Ale widzę że próbujesz podbudować swoje ego szerząc informacje na temat swoich wątpliwych wynalazków.
Jeżeli pokażesz mi wiarygodną informację że ktoś zastosował w życiu to co wymyśliłeś uznam żeś Gośc.
Bo wynalazków nic nie wartych i pomysłów szalonych pseudowynalazców historia zna wiele.
Ale żeby było choć trochę o nurkowaniu to to jest własnie to co nas różni.Ja nurkuję a Ty toretyzujesz . Słyszałem że kiedyś bywałeś nurkiem. Ale to zamerzchła przeszłośc ;-))).
Nie celowo pomieszałem, to tylko przypadek. Powiem Ci szczerze że jest mi wszystko jedno jak sie podpisuje internetowy krzykacz.
Ciebie na nikogo, nikogo na Ciebie ani nikogo na nikogo nie szczuję.
Po prostu od kilku dni zajmuję Ci czas bezsensowną dyskusją o niczym. Zauważ że Twoje dyskusje na tej grupie są w olbrzymiej większości pyskówkami.
Mam cichą nadzieję że może kiedyś za którymś razem dotrze do Ciebie że jesteś trollem internetowym i zajmują Cię głupoty ;-)

Zauważ, w tematach o nurkowaniu milczysz. Natomiast huczysz w dyskusjach o TEORII.

Bo wydaje Ci się że w tym jesteś mocny.

Tym razem z pozdrowieniami
Rechot
(internetowy nikt jako nurek i nikt jako człowiek).
(w realu człowiek który nurkuje)

Data: 2011-02-11 00:10:11
Autor: Adam
Spotkanie na Targach w Warszawie
W dniu 11-02-09 21:15, Rechot pisze:

Wysil się .
...... scanera i SMOKA !!!!

O co ci chodzi?

pozdr Adam

Data: 2011-02-11 06:49:04
Autor:
[...]

Przecież wielokroć pisałem że interesują mnie 2 skrajne poziomy dyskusji. Wysoko merytoryczna której praktycznie nie uświadczysz na żadnym forum.
Albo napierdalanka w formie czystej.

Mam cichą nadzieję że może kiedyś za którymś razem dotrze do Ciebie że jesteś trollem internetowym i zajmują Cię głupoty ;-)

Awanturnikiem to fakt, na trola to za dużo umiem.
Natomiast Ty "Rechocie" jesteś trollem pierwszorzędnym, szczujesz ludzi na siebie i nie masz nic merytorycznego do powiedzenia.
Bo wydaje Ci się że w tym jesteś mocny.

O którym polu mówisz, merytorycznym czy niemerytorycznym. Akurat dobrze odnajduję się na obu.

(w realu człowiek który nurkuje)

Wielu podnosi to do cudu Stworzenia, to dosyć prosta umiejętność.
Wejdź w moje Himalaje, na szczyty których nie było, na których nikt nie mógł być wcześniej. Moje to P-377789, P-386700, P-393223.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-11 20:38:37
Autor: Rechot
[...]

Pomijam już fakt że w tych wysokomerytorycznych nie masz wiele mądrego do powiedzenia ,ale nasuwa się pytanie czego szukasz na forach?
Bo skoro na forach nie można wg Ciebie dyskutować wysokomerytorycznie to nasuwa sie wniosek że jednak szukasz wyłącznie pyskówek. Lub wg Twojego nazewnictwa napierdalanek.

[...]

W zdaniu które napisałem powyżej wykazałem chyba że Ty również nie szukasz merytorycznych dyskusji.
Czyli trafił swój na swego.
Tyle że ja od początku pisze o co mi chodzi a Ty sie w to wkręcasz ;-)).

[...]

Szkoda że wyłacznie Twoje.
Czy ktoś sie tym zaiteresował?
Czy ktoś to zastosował?
Bo jeżeli nie to ... nic nie warte wydumki ;-)
Spróbował byś kiedyś zdobyć jakiś szczyt.
Ale taki wyznaczony przez kogoś.
Bo jeżeli wyznaczysz sobie jako szczyt pierwszy stopień schodów prowadadzących na parter to świętowanie
jego zdobycia będzie conajmniej śmieszne.
No chyba że jesteś jakiś wybitnie upośledzony.
I to wszystko jedno czy fizycznie czy psychicznie.

Rechot
też pozdrawiam ;-)

Data: 2011-02-11 20:13:24
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Pomijam już fakt że w tych wysokomerytorycznych nie masz wiele mądrego do powiedzenia ,ale nasuwa się pytanie czego szukasz na forach?

Pokazałeś już wiele razy że słabo orientujesz się w podstawach, trudno żebyś rozumiał bardziej skomplikowane zagadnienia.
Przykład na którym polegniesz (99% pewności mam teraz, lecz może zaskczysz nas)
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=159
Tu jest metoda dotycząca czasu na awaryjnym czynniku oddechowym możesz z pełnym wyprowadzeniem zaproponować coś co nie jest "na rympał" "czas pomnożyć przez 2"
Bo skoro na forach nie można wg Ciebie dyskutować wysokomerytorycznie to nasuwa sie wniosek że jednak szukasz wyłącznie pyskówek. Lub wg Twojego nazewnictwa napierdalanek.

Poza forami owszem zdarzają się dyskusje na właściwym poziomie. Wiele osób na forum nie podejmuje dyskusji merytorycznej. Przyczyn jest wiele.

W zdaniu które napisałem powyżej wykazałem chyba że Ty również nie szukasz merytorycznych dyskusji.
Czyli trafił swój na swego.
Tyle że ja od początku pisze o co mi chodzi a Ty sie w to wkręcasz ;-)).

Z Tobą nie bardzo mam o czym rozmawiać. Odróżniasz krój liter Univers od Helvetica ? czym one się różnią dla projektanta liter ?

Szkoda że wyłacznie Twoje.
Czy ktoś sie tym zaiteresował?

Wiem nawet to napisałem na sekcie, nie potrafisz przeczytać właściwych informacji i połączyć. Zupełnie nie moje zmartwienie.

Czy ktoś to zastosował?
Bo jeżeli nie to ... nic nie warte wydumki ;-)

Zwykle najwięcej pyskują ludzie którzy nie są w stanie niczego nowego wynależć. A to takie proste.
[...]

Znowu strasznie się denerwujesz pyskujesz, powiedzmy to jasno. Wiesz że jesteś dupa.

Cały czas doskonale pasujesz do swojej autorecenzji.
Po co się odzywasz ? (to cenzuralna wersja)

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-11 21:54:46
Autor: Rechot
[...]

Ale przecież to Ty jesteś teoretykiem.
Ja się nauczyłem korzystać z dobrodziejstw cywilizacji.
Zakładam na ręke kompa, w kieszeń zabieram drugiego i jazda. I jakos kilka razy udało mi sie zanurkować i wrócić. Czasami nawet dosyć głęboko.
Podłożyłem sie nie? ;-))))
Wiedz że całkowicie świadomie.
Następna prowokacja ;-)))

[...]

Muszę Ci przyznać rację.
I chyba lekko Cię zaskoczę.....
Rrozmawialiśmy kiedyś (tak,tak...) w realu ... uwierzysz?
I wtedy byłeś dużo bardziej normalny, mniej zaciekły niż na forum.

[...]

No to po kiego od tygodnia prowadzisz ze mną dyskusje o niczym? hehehe;-)
Ariala od times'a odróżniam. Wystarczy

Czy ktoś to zastosował?
Bo jeżeli nie to ... nic nie warte wydumki ;-)

Zwykle najwięcej pyskują ludzie którzy nie są w stanie niczego nowego
wynależć. A to takie proste.

Chłopie!!!! Nie mam ambicji wymyślania niczego nowego!!! Jestem obrzydliwym KONSUMENTEM!!!
Ale za to miałem w życiu kilka pomysłów na zarabianie kasy. I za tą kasę kupuję i konsumuję wynalazki które uzam za warte wydania pieniędzy.
Takich ludzi jest więcej. Ale z tego co wiem nikt nie zechciał kupić Twoich wynalazków?

[...]

Gdzie Ty widzisz zdenerwowanie?
Nie interpretuj tylko czytaj. Czasami stawiam takiego :-) emotikona.
W zasadzie to powinienem po każdym zdaniu go postawić. Może wtedy by Ci było łatwiej załapać że przez tydzień jesteś wciągany w bezsensowną wymianę zdań .. Przez gościa który nie ma innego celu niż sprowokowanie Cię . Rozumiesz?
Ty żyjesz i napawasz się pyskówkami a ja sobie z Ciebie Jaja robię ;-)

Cały czas doskonale pasujesz do swojej autorecenzji.
Po co się odzywasz ? (to cenzuralna wersja)

Nooo... widzisz, trzymam fason. Takie było założenie i jak widać wychodzi mi to doskonale ;-).
Odzywam sie po to (piszę to po raz kolejny) żeby Cię sprowokować i zająć Ci czas bezsensownym stukaniem w klawiaturę.
Może troche po to żeby inni mieli spokój od Ciebie ;-))))

pozdrawiam rc
Trzym się Rychu ;-))

Data: 2011-02-11 21:24:49
Autor:
[...]

Zaciekły, ja ? Przecierz jestem łagodny dla łagodnych, miły dla miłych.

No to po kiego od tygodnia prowadzisz ze mną dyskusje o niczym? hehehe;-)
Ariala od times'a odróżniam. Wystarczy

Pełen sukces, na miarę Paczochy.

[...]

Zastanawiaj się.

> [...]

Ty żyjesz i napawasz się pyskówkami a ja sobie z Ciebie Jaja robię ;-)

Znowu zakładasz że wchodzę w wymianę liter z Tobą z emocjami.
Mocno przewartościowujesz się.

> [...]

Może troche po to żeby inni mieli spokój od Ciebie ;-))))

Wiesz nie ma tych innych, Polski grajdołek to banda cieniasów.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-11 22:35:58
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
I wtedy byłeś dużo bardziej normalny, mniej zaciekły niż na forum.

Zaciekły, ja ? Przecierz jestem łagodny dla łagodnych, miły dla miłych.

No nie do końca jest tak jak piszesz. Ja w tej "dyskusji" nie używam epitetów. A Ty próbujesz mnie zmieszać błotem ;-)

Ariala od times'a odróżniam. Wystarczy

Pełen sukces, na miarę Paczochy.

Przepraszam. Nie znam Paczochy.

Ty żyjesz i napawasz się pyskówkami a ja sobie z Ciebie Jaja robię ;-)

Znowu zakładasz że wchodzę w wymianę liter z Tobą z emocjami.
Mocno przewartościowujesz się.

No dobra.Masz szansę wyjaśnić.
Co robisz od tygodnia pisząc ze mną?

Może troche po to żeby inni mieli spokój od Ciebie ;-))))

Wiesz nie ma tych innych, Polski grajdołek to banda cieniasów.

pozdrawiam rc

Taaaaa.... tylko jeden rc, czyli Rysio C.ma monopol na wiedzę , mądrość i jest debeściakiem ;-))))

No teraz to pojechałes po bandzie ;-)))))

Do jutra Rysiu. Tylko załóz kalesony bo podobno zima wraca ;-))))

Data: 2011-02-11 21:52:50
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
No nie do końca jest tak jak piszesz. Ja w tej "dyskusji" nie używam epitetów. A Ty próbujesz mnie zmieszać błotem ;-)

Kto porównywał mnie do Adasia ?
To szczucie i obelga.
Żadnego przepraszam nie było.

Przepraszam. Nie znam Paczochy.

To taki z ekipy AWS, napisał okólnik żeby stosowano Ariala do tekstów korespondencji urzędowych.
Dlatego używam Garamonda dodatkowo z pewnymi modyfikacjami.

No dobra.Masz szansę wyjaśnić.
Co robisz od tygodnia pisząc ze mną?

Chciałem tu wpisać pewne przysłowie, lecz zastanawiaj się sam.

> Wiesz nie ma tych innych, Polski grajdołek to banda cieniasów.

Taaaaa.... tylko jeden rc, czyli Rysio C.ma monopol na wiedzę , mądrość i jest debeściakiem ;-))))

No teraz to pojechałes po bandzie ;-)))))

Nie ja jestem zwierciadłem w którym boją się przejrzeć.
Monopolu na wiedzę nie mam, a szkoda.

Do jutra Rysiu. Tylko załóz kalesony bo podobno zima wraca ;-))))

Po co się odzywasz ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-11 23:36:19
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ij4b3i$qni$1inews.gazeta.pl...
[...]

A możesz zacytować?
Bo jakos nie pmiętam.
Jak zacytujesz to przeproszę.

Przepraszam. Nie znam Paczochy.

To taki z ekipy AWS, napisał okólnik żeby stosowano Ariala do tekstów
korespondencji urzędowych.
Dlatego używam Garamonda dodatkowo z pewnymi >modyfikacjami.

No widzisz .Ty zwracasz uwagę na takie pierdoły.
Typowe dla TEORETYKA.
Google mi pokazało kto to Paczocha.
Taki sam Teoretyk jak TY. Ważniejsza forma niz TREŚĆ ;-)))

No dobra.Masz szansę wyjaśnić.
Co robisz od tygodnia pisząc ze mną?

Chciałem tu wpisać pewne przysłowie, lecz zastanawiaj się sam.

Daj mi szanse!!!! Plizzz!!!!
Przecież NIKT nie może sam wpaść na koncepcje geniusza od P..ileśtami P cośtamokoło. . i P aletegodużo
;-))))

> [...]

jest debeściakiem ;-))))

No teraz to pojechałes po bandzie ;-)))))

Nie ja jestem zwierciadłem w którym boją się przejrzeć.

To nie szkoda.To CALE  SZCZĘŚCIE. Jest jeden taki (tzn. jest ich wiecej ale jeden jest charakterystyczny)którmu się wydaje że ma monopol na wiedzę.
Pisze o takim niewysokim działającym w branży POLITYKA.
Myśleże mu dorównujesz pod pewnymi wzgledami ;-)))
kwa,kwa(prostackie)

Do jutra Rysiu. Tylko załóz kalesony bo podobno zima wraca ;-))))

Po co się odzywasz ?

pozdrawiam rc

Zeby pyszczyć i Cie prowokować.
Przecież piszę to wprost.
od Tygodnia ;-))))

Rychu, dzisiaj już zamilknę.
Nie gniewaj sięale muszę iścdo pracy.
Taka karma ;-)))))

Data: 2011-02-12 07:18:04
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
> [...]

"Re: Spotkanie na Targach w Warszawie

Autor: Adam scaner@autograf.pl
Data: 11-02-2011, 00:10:11
+ pokaż cały nagłówek
[...]

Teraz insynuacje, potem udajesz że Cibeie obrażają.

[...]

Co w tej pracy robisz i co się da do nurkowania z tamtąd zdobyć ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 14:22:44
Autor: Rechot

Autor: Adam scaner@autograf.pl
Data: 11-02-2011, 00:10:11
+ pokaż cały nagłówek
W dniu 11-02-09 21:15, Rechot pisze:

Wysil się .
...... scanera i SMOKA !!!!

O co ci chodzi?

pozdr Adam"

Aaa... to oto Ci chodzi.
Ale w tym nie było żadnego porównania. Po prostu pomyliłem osoby.
Tyle że to dla Ciebie nie powinno byś obraźliwe ;-)
Jak Ci bardzo zależy to czytaj: przepraszam . ;-)

[...]

Masz jakąś przedziwną zdolnośc wyczytywania żeczy których nie ma.
Gdzie Ty tu widzisz insynuacje? A może po prostu używasz słowa którego znaczenia nie znasz? ;-)

[...]

Dla nurkowanie -nic. Chociaż gdyby sie uprzeć to mozna by znaleźć jakieś dalekie związki.
Nurkowanie to dla mnie zabawa, sposób na spędzanie wolnego czasu ;-).
Ale nurkowanie a nie pl.rec.nurkowanie.
Bo na pl.rec'u to wyłącznie wkręcam Ciebie, pyszczę i rechoczę. (Przynajmniej w tym wątku) ;-)))

równie ciepło pozdrawiam
R.

Data: 2011-02-12 16:01:47
Autor:
[...]

Zastosowałeś szczucie osób, które spowoduje drakę, to kurewstwo.
Lecz czego można się spodziewać po człowieku bez twarzy.

Jak Ci bardzo zależy to czytaj: przepraszam . ;-)

Masz z mojej strony równie taktyczne przeprosimy. Bardzo przepraszam że: jesteś głupim gościem, który jest zielony, w sprzęcie, w wiedzy nurkowej, także w nurkowaniu i jako człowiek to nikt. Jeszcze raz uniżenie przepraszam, zdanie utrwaliłem.

równie ciepło pozdrawiam

Tym razem będziesz bardzo zadowolony (jaja).

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 20:07:42
Autor: Rechot
[...]

A Ty jesteś tak tępy że reagujesz na takie szczucia?
To taka reakcja typu latlerek. On też wie że jest nic nie warty dlatego szczeka najgłośniej na podwórku ;-)
Sposób na dowartościowanie?

[...]

Ja może jestem głupi. Ale Ty jesteś zakompleksiony ;-).
O sprzęcie ( ale tylko tym którego używam) wiem tyle żeby sobie krzywdy nie zrobić. Serwisuje go u fachowców. Pisałem wcześniej że jestem typowym konsumentem ;-)
Podobnie jest z wiedzą nurkową. posiadłem jej tyle ile mi potrzeba żeby bezpiecznie nurkować w takim zakresie jaki sobie założyłem.
Nie interesuje mnie czysta teoria i teoria tego czego nie chcę robić. A żeby sie popisać erudycją w towarzystwie mam inne tematy ;-).

równie ciepło pozdrawiam

Tym razem będziesz bardzo zadowolony (jaja).

pozdrawiam rc

Jestem. Nie tylko zadowolony ale prawie szczęsliwy
;-DDD
Ty wiesz dlaczego.... ;-))

Data: 2011-02-12 19:33:53
Autor:
[...]

Adaś to bardzo prymitywny i głupi jegomość.
Ja może jestem głupi. Ale Ty jesteś zakompleksiony ;-).

Tak jesteś głupi, trochę kulturalnieszy niż Adaś.

[...]

Adaś jest równie powierzchowny Jak Ty, też bluzga bardziej niż Ty.
Zapisz się na DiW będziesz mógł pogaworzyć z nim.

Jestem. Nie tylko zadowolony ale prawie szczęsliwy
;-DDD
Ty wiesz dlaczego.... ;-))

Pogłaskałeś się po głowie i ..... .

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 20:44:38
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ij6nb1$pqk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sory, nie znam Adasia.
Na DiW się nie zapiszę bo nie czuję takiej potrzeby.
A co do bluzgów to chyba wsztscy bluzgają bardziej niz ja. Ja się staram nie bluzgać wogóle ;-)
Ale mam pytanie do Ciebie.
Obszczekujesz ludzi, większośćdla Ciebie to głupcy, nieuki i debile.
Wyznacznikiem poziomu człowieka jest dla Ciebie wyłącznie to czy ktoś ma P..., P....lub P.... na koncie.
Czy jest ktoś kogo byś uznał za lepszego o Ciebie w jakielkolwiek dziedzinie?
Albo inaczej, czy masz jakieś autorytety?
Oczywiście z pominięciem tego gościa który mieszka u Ciebie w lustrze ;-))

ps
nie dla tego jestem szczęśliwy ;-)
Ale wierzę że Ty wiesz dlaczego ;-))

Data: 2011-02-12 21:01:13
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Sory, nie znam Adasia.

To po co pisałeś, skoro nie znasz osobnika.

Na DiW się nie zapiszę bo nie czuję takiej potrzeby.

Jest taki jeden który zachwala tamto forum, bo widnieje tam jako "anonim", samowywalony.

A co do bluzgów to chyba wsztscy bluzgają bardziej niz ja. Ja się staram nie bluzgać wogóle ;-)

Stosujesz inne określenia których nie przystoi. Przykład autorecenzja.

Ale mam pytanie do Ciebie.
Obszczekujesz ludzi, większośćdla Ciebie to głupcy, nieuki i debile.
Wyznacznikiem poziomu człowieka jest dla Ciebie wyłącznie to czy ktoś ma P..., P....lub P.... na koncie.

To zabawa zarezerwowana dla popaprańców, ludzie na poziomie nie wchodzą w takie rozgrywki.
Czy jest ktoś kogo byś uznał za lepszego o Ciebie w jakielkolwiek dziedzinie?

Jest ich naprawdę wielu, jeśli chodzi o znakomitą większosć dyscyplin.

Albo inaczej, czy masz jakieś autorytety?
Oczywiście z pominięciem tego gościa który mieszka u Ciebie w lustrze ;-))

Tak znam ludzi których poglądy szanuję, też jest gość który ma odwagę cywilną. Coś czego nie zrozumiesz. Nie kryje się pod anonimowością i ma ostry pogląd na wiele łajdackich numerów, zawsze wchodzi w obronę różnych osób. Nawet kiedyś bronił Adasia przed moderatorami na FN. Było to dla mnie nie wygodne, lecz robił to co uważał za słuszne. Nikogo nie pyta jak ma się zachować bo zachowuje się dobrze.
Ten człowiek nazywa się Tomek Siennicki, prawdziwy autorytet moralny w nurkowym środowisku.

Ale w SCR SMS (constant ppO2) to muszę przyznać jestem dobry, cholernie dobry.
Tgo nie zmieni żaden "Rechot" czy inny ujadacz.
Jest arabskie przysłowie "Psy szczekaja a karawana jedzie dalej"

Wpiszę jeszcze jeden kawał.
Przyprowadza pewien jegomość do serwisu samochodowego w Egipcie wielbłąda
i mówi. Coś mi ten pojazd nie jedzie. Serwisant mówi proszę wprowadzić pojazd na kanał. Bierze klucz francuzki i łup wielbłąda po jajach. Wielbłąd w kwik i wyrywa aż miło popatrzeć aż się kurzy. Znika na horyzoncie. Na to jegomość pyta a jak ja jego dogonię. Serwisant mówi proszę niech pan wejdzie na kanał.
Ponawia się historja jegomość dogania wielbłąda.
Na cała tą akcję wychyla się właściciel z kantorka i pyta. A pieniądze wziołeś ? Nie. To choć na kanał. "Rechot" spierdalaj.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 22:52:10
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
Sory, nie znam Adasia.

To po co pisałeś, skoro nie znasz osobnika.

Teraz jeden z Twoich ulubionych przytyków: nie umiesz czytać ze zrozumieniem ;-).
Sprawę Adasia wyjaśniłem wcześniej.

Na DiW się nie zapiszę bo nie czuję takiej potrzeby.
Jest taki jeden który zachwala tamto forum, bo widnieje tam jako "anonim", samowywalony.

W przeciwieństwie do Ciebie nie jestem bytem wyłącznie internetowym. I nie bawi mnie pyszczenie na wszystkich dostępnych forach. Moją teorie znasz bo pisałem to wcześniej. Jesteś zakompleksiony do granic możliwości a fora to jedyne miejsca gdzie masz szansę zabłysnąc.
Co prawda wyłącznie jak zapałeczka ale przez chwilke masz poczucie wielkości ;-))

A co do bluzgów to chyba wsztscy bluzgają bardziej niz ja. Ja się staram nie
bluzgać wogóle ;-)

Stosujesz inne określenia których nie przystoi. Przykład autorecenzja.

Możesz rozwinąc? Bo przecież głupi jestem i nie kumam takich skrótów myślowych ;-).

[...]

Znów nie rozumiem ;-((( Jakiś tok myślenia zrozumiały wyłącznie dla Ciebie

Czy jest ktoś kogo byś uznał za lepszego o Ciebie w jakielkolwiek
dziedzinie?

Jest ich naprawdę wielu, jeśli chodzi o znakomitą większosć dyscyplin.

A w nurkowaniu jest ktoś lepszy?
To znaczy w wiedzy nurkowej bo przecież Ty nie nurkujesz tylko jesteś teoretykiem prawda? ;-)

[...]

No, fakt. W tym wątku też próbował Cie bronić.
Ale może to efekt samarytańskich odruchów.
Wiesz ... chorego kota zanieśc do weterynarza , bronić słabszych, opiekować sie uposledzonymi.

kotem nie jesteś, na słabeusza nie wygladasz.... ;-DDD

Ale w SCR SMS (constant ppO2) to muszę przyznać jestem dobry, cholernie dobry.
Tgo nie zmieni żaden "Rechot" czy inny ujadacz.
Jest arabskie przysłowie "Psy szczekaja a karawana jedzie dalej"

Tylko po co Ci ta wiedza? Przecież to jest wiedza dla nurków. A Ty napawasz się tym że to pojąłeś tylko zastosowania do tej wiedzy nie możesz znależć.
No chyba że wykułeś to żeby miec o czym szczekać na forach? ;-)
No to szczekaj głośno!!!.A karawana pojedzie ;-))

[...]

Ten kawał pochodzi z tych samych czasów co preferowany przez Ciebie sprzet nurkowy.
Ty, mamy XXI wiek.

Dobranoc.

ps
a z tym spierdalaj to już nudny jesteś.
zawsze w którymś momencie musisz to napisać ;-(
Wymyśl coś nowego. Może nawet zgłoś gdzie trzeba.
Będziesz miał nowe P na koncie ;-))

Data: 2011-02-13 07:50:40
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
W przeciwieństwie do Ciebie nie jestem bytem wyłącznie internetowym. I nie bawi mnie pyszczenie na wszystkich dostępnych forach.

Jedno zdanie i kłamstewka gotowe. Nie pyszczę na wszystkich forach. Również nie jestem bytem internetowym.

[...]

To teraz jesteś psychologiem sieciowym, nie masz odwagi żeby się przedstawić, dlatego Twoje opinie wielokroć błędne, są prawdziwe bo tak chcesz. Czub to możesz być, lecz elementarnej logiki nie wykazujesz.

Możesz rozwinąc? Bo przecież głupi jestem i nie kumam takich skrótów myślowych ;-).

To teraz filozofia będzie uskuteczniana "Wiem że nic nie wiem".

Znów nie rozumiem ;-((( Jakiś tok myślenia zrozumiały wyłącznie dla Ciebie

Tylko popapraćńcy reagują na tą informację, proste i oczywiste.

A w nurkowaniu jest ktoś lepszy?
To znaczy w wiedzy nurkowej bo przecież Ty nie nurkujesz tylko jesteś teoretykiem prawda? ;-)

W sensie projektowym czy saturowanym.
W Saturowanym bardzo dużo osób umie więcej, lecz projektowo nieliczni zaistnieli. Mogę tu wymienić Leszka Górskiego z http://www.gorskihat.com/ Rozwija swoją firmę robi ciekawe konstrukcje ma poważny udział w rynku zawodowym. Czy chocby prof komandor R.Kłos, 7godzin na 90m w mokrym skafandrze. Możesz ich o mnie spytać i dowiedzieć się więcej. Możesz spytać o siebie nie dowiesz się wiele.
Bo nie istniejesz w realu.

[...]

To nie są ordynarne bluzgi to coś innego wartościowanie, naziści osągneli na tym polu niezłe efekty, gratuluję.

> [...]

No chyba że wykułeś to żeby miec o czym szczekać na forach? ;-)
No to szczekaj głośno!!!.A karawana pojedzie ;-))

Oceniasz świat ze swojej perspektywy, człowieka ktory nie może niczego wynależć sam. Tylko może się nauczyć znanego i powtarzać. Prosiłem Ciebie o przeliczenie pomysłu Pawła Poręby. Nie mogłeś tego zrobić, bo nie miałeś skąd przepisać. Nie znasz tematu żeby policzyć samodzielnie.

ps
a z tym spierdalaj to już nudny jesteś.
zawsze w którymś momencie musisz to napisać ;-(
Wymyśl coś nowego. Może nawet zgłoś gdzie trzeba.
Będziesz miał nowe P na koncie ;-))

Akurat nie nadużywam tego określenia, są inni to ich wizytówka, "kolina .... "
Jesteś "Rechot" trolem w czystej postaci, nawet masz opanowane uniki prawie tak dobrze jak "Przemol", też nie bluzgasz jak on czy kolina. Tyle że jak z wieloma rozmowa z Tobą jest nie produktywna. Też uciekasz w anonimowość jak pozostałe trole.

Bez odpowiedzi.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-13 11:43:09
Autor: Rechot
[...]

Ale gafa z mojej strony!!! Przepraszam !!!;-)
Nie na wszystkich. Oczywiście.
Z niektórych Cię wywalili ;-))))

[...]
;-))

To teraz jesteś psychologiem sieciowym, nie masz odwagi żeby się przedstawić,
dlatego Twoje opinie wielokroć błędne, są prawdziwe bo tak chcesz. Czub to
możesz być, lecz elementarnej logiki nie wykazujesz.

A może nie tylko sieciowym?
Ty masz jakiś problem z tą identyfikacją?
Ale to w sumie dziwne. Bo tydzień czasu tracisz czas na pisanie z kimś kogo nie znasz a nagle zaczynasz szukać i dociekac z kim dyskutujesz. Jest to szczególnie dziwne że dyskusja jest w zasadzie bezprzedmiotowa.
Nie jest Ci wszystko jedno kogo próbujesz obrazić?
Ty jesteś rc a ja Rechot ;-)). Usenet na tym polega.

[...]

Chyba napisałeś cos czego sam nie rozumiesz. W zacietrzewieniu to się zdarza. ;-)
Ale to objaw tego, że nerwy i agresja bierze górę nad myśleniem ;-)

[...]

Ale ci faceci coś osiągnęli. Są znani. Ich wiedza znajduje zastosowanie.
Ponawiam pytanie które już tutaj zadałem: czy ktokolwiek, gdiekolwiek zainteresował się Twoimi wynalazkami (przepraszam, zgłoszeniami)? Czy znalazły zastosowanie w praktyce?

[...]

Dzięki. Podbudowałeś moje ego ;-)))

> [...]

przeliczenie pomysłu Pawła Poręby. Nie mogłeś tego zrobić, bo nie miałeś skąd
przepisać. Nie znasz tematu żeby policzyć samodzielnie.

Nie będę tego przeliczał. Nawet nie podejme próby. Bo mi to do niczego nie jest potrzebne. Rozumiesz?
Tobie też to nie jest potrzebne bo nie nurkujesz na takie głębokości i z takimi czasami żeby móc taka wiedzę wykozystać. W zasadzie to wogóle nie nurkujesz.
Tyle że onanizujesz się tymi cyferkami . Coś Cie w tm kręci. Dla mnie to dziwne ale cóż... różne są zboczenia ;-))
A co do wynalazków to sie zdziwisz. Wynalazłem.A może tylko wpadłem na pomysł? Ważne że wiedziłem jak go wykorzystać. Nawet się udało.
Sprzedałem pomysł jednemu gosciowi co miał wtryskarke.Zarobilismy na tym sporą kasiorę.

[...]

No widzisz jaki jesteś...nawet swojej wersji "spierdalaj" nie jesteś w stanie wymyśleć. Widocznie objaw opanowania resztek umysłu przez cyferki dotyczące deko, saturacji ppo i innych. Wysil się !! Bądź kreatywny ;-)))
Nie bluzganie to nie uniki. To zwyczajnie kwestia poziomu kultury ;-)).

Bezproduktywnośc tej dyskusji poruszałem już kilka razy.
Dziwi mnie po co ja prowadzisz od ponad tygodnia ;-))
Bo ja napisałem wielokrotnie o co mi chodzi ;-)))

R.

Data: 2011-02-08 09:19:18
Autor: PesTYcyD
Spotkanie na Targach w Warszawie
Widzicie, dzięki demolantowi Santi nauczyła robić się skafandry, wcześniej nie mieli o tym bladego pojęcia.

Data: 2011-02-08 16:47:33
Autor:
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Widzicie, dzięki demolantowi Santi nauczyła robić się skafandry, wcześniej nie mieli o tym bladego pojęcia.

Napisałem w jakim wąskim fragmencie procesu produkcji mogą coś przyspieszyć.
Było to wklejanie lateksowych "kołnierzyków".

Wyciągasz zbyt rozszerzające wnioski, tekst jest: jasny, prosty i krótki.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 19:42:24
Autor: jacekplacek
Wojtek Filip <wojtek.filip@op.pl> napisał(a):  > Na stoisku Gral Marine opowiem o najnowszym pomyśle Bartka - latarce,

Rysiu, to dla Ciebie piosnka ta... Wybacz, że wycięło się z zapowiedzi :( http://www.youtube.com/watch?v=yMZfO9kYNUw&feature=fvst --

Data: 2011-02-04 20:54:15
Autor: mcgregorius
> [...]

Firmie Santi na NurTech 2010 powiedziałem o wygodnym sposobie wklejania

kołnierzyków, wiszę z przekazaniem tego R.Gałachowi.

chcesz powiedzieć , że domagasz się tantiem?

Data: 2011-02-04 20:59:08
Autor:
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]

chcesz powiedzieć , że domagasz się tantiem?

W śród ludzi na poziomie poprostu mówi się co może zrobić ten drugi, dla swojego zajęcia: żeby było lepiej, prościej, pewniej, czasem też szybciej i taniej.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-04 22:34:42
Autor: jacekplacek
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > Rok temu powiedziałem BG jak obrabiać aluminium, jest efekt tej informacji.

> [...]

W śród ludzi na poziomie poprostu mówi się co może zrobić ten drugi, dla swojego zajęcia: żeby było lepiej, prościej, pewniej, czasem też szybciej i taniej.

Widzę Cię tam, oczyma wyobraźni(na razie oczywiście, bo to kwestia czasu)!! Zaśpiewaj sobie: TURBO RYSIO MEEEEN!!!
http://www.youtube.com/watch?v=lSjHkTuN55c

Data: 2011-02-05 07:23:56
Autor:
[...]

Jacku Biernacki to jakiej teraz organizacji będziemy robili czarny PR, niedawno to było "IANTD Żabierek". Kto koniecznie potrzebuje odrobinę dobrze robionej czarnej reklamy ?
Bo zrobienie z Ciebie instruktora to fundowanie sobie kłopotów wizerunkowych i nie tylko.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-05 08:53:23
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Widzę Cię tam, oczyma wyobraźni(na razie oczywiście, bo to kwestia
> [...]

Bo zrobienie z Ciebie instruktora to fundowanie sobie kłopotów

Wow! Zabrzmiało jak groźba... ale gdzie tam, taki wielki wynalazca jak TY by się takimi pierdołami zajmował? Przecież nie jest jakimś podrzędnym psychopatą, tylko Turbo Szroto MEEEEN! Pozwolisz odśpieać hymn na Twoją cześć? Pewnie, że pozwolisz, kochasz to: http://www.youtube.com/watch?v=lSjHkTuN55c

Data: 2011-02-05 09:12:21
Autor:
> [...]

Wow! Zabrzmiało jak groźba... ale gdzie tam, taki wielki wynalazca jak TY by się takimi pierdołami zajmował? Przecież nie jest jakimś podrzędnym psychopatą, tylko Turbo Szroto MEEEEN! Pozwolisz odśpieać hymn na Twoją cześć? Pewnie, że pozwolisz, kochasz to: http://www.youtube.com/watch?v=lSjHkTuN55c

Niedługo wychodzę na PP, oczywiście mam wejściówkę instruktorską (bo nie jestem instruktorem). Spotkam tam znajomych.
Wszyscy będą płakali, że nie masz tam Swojego wystąpienia "O ... ".
Tylko ten drobiazg, o czym Ty możesz powiedzieć.
Ctrl+C, Ctrl+V, no cyba że wykład o ujadaniu zafundujesz.
Nawet nie umiałeś zrozumieć co to jest wziąść Mo z jednego przedziału a (dela)M z kolejnego i mówić o nasycaniu dwoma gazami, gdy czerpało się dane z tylko jednego, wtym popełniając błąd gruby.
To ta kolejna maniana Pawła Poręby w NOF.
 pozdrawiam rc

Data: 2011-02-05 10:30:09
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > Kto koniecznie potrzebuje odrobinę dobrze robionej czarnej reklamy ?

> [...]
> się takimi pierdołami zajmował? Przecież nie jest jakimś podrzędnym > psychopatą, tylko Turbo Szroto MEEEEN! Pozwolisz odśpieać hymn na Twoją > cześć? Pewnie, że pozwolisz, kochasz to: > http://www.youtube.com/watch?v=lSjHkTuN55c

A wykąpałeś się? Bo nie wiem, czy wiesz, ale ogry i trolle mają zapach nieco... odmienny?

oczywiście mam wejściówkę instruktorską (bo nie jestem instruktorem).

Ja też nie jestem głody, bo nie jadłem. Podobają mi się te Twoje ciągi logiczne.

Spotkam tam znajomych.

To więcej Was tam będzie? Cholera, można by wszystkie trolle na raz zobaczyć... Że mnie taka okazja mija. Pozdrów Jacka.

[...]

Rysiu, każdy, kto próbuje z Tobą dyskutować o dekompresji, dochodzi w końcu do wniosku, że jesteś kompletnym idiotą. Takie dyskisje kończą się tak, że rozmówcy zwracają Ci uwagę że tematu nie rozumiesz i że jak trochę więcej poczytasz, to może się nauczysz. Nie raz napisali Ci to Curzydło, Poręba... Niestety, Ty zamiast skorzystać z okazji, posłuchać dobrych rad, traktujesz rozmówców jak wrogów a Twoje argumenty z rzeczowych, stają się wulgarne, napastliwe, wykrętne, kłamliwe i obrażające godność i honor rozmówcy(to takie coś czego nie masz). Z argumentów, przechodzisz na "argumenty" a rozmowę zmieniasz w histeryczne popisy: http://www.youtube.com/watch?v=gg6x8ThUuVk&NR=1&feature=fvwp Rysiu, wywalili Cię już z dwóch najpoważniejszych forów(Foum-Nuras i Forum DiveTrek), bo byłeś ordynarny, chamski i nie rzeczowy. Bo ubliżałeś rozmówcom, napastowałeś osoby dla samego napastowania. Teraz jesteś na wylocie z kolejnego forum - z forum Kraba. Co rusz muszą Cię tam przywoływać do porządku, prosić o rzeczowość i nie personalizowanie wypowiedzi, zamykają Ci wątki... Niestety, TU, na sekcie nie ma możliwości usunięcia Cię a Twoje nagminne, bezpodstawne i obraźliwe ataki spowodowały wycofanie się stąd najaktywnieszych i najmądrzejszych uczestników. Ostatnio wykurzyłeś nawet Włodka Kołacza - ostoję spokoju i ostatnią osonbę, mającą podejrzenia, że gdzieś tam w Twojej głowie czają się resztki rozumu. I kto tu został? TY i tylko TY. Więc zamiast czytać tu teksty Poręby, Poręby, Potoczaka, Fothera, Mani, Żaby, Scanera, Curzydły, Zachary, Tatara, Kasi, Filipa, Minorczyków, Xdiversów i wielu, wielu innych - czytamy psychopatę Czarneckiego i moje z nim utarczki. Zamiast umawiać się tu na nurkowania, opowiadać o nich, pisać o kursach, wycieczkach, zabawie - czytamy Twoje kretyńskie wywody. Rysiu, nas na prawdę gówno te Twoje "pe" obchodzą, chyba, że wejdą do ogólnego stosowania - ale nawet wtedy niechcemy o tym czytać kilka razy dziennie i w prawie każdym wątku. Czasem się zastanawiałem, że nie boisz się, że w końcu ktoś Ci wyklepie, tę chamską tępą mordę - ale jak zobaczyłem zdjęcie i Twój nos, wiem, że Tobie pozostał już tylko dobry psychiatra... Pozdrawiam Rysiu i miłej zabawy na targach. Tylko nie pomyl kultury z szacunkiem.

Data: 2011-02-05 11:32:37
Autor:
[...]

Racja, w 100% racja

Data: 2011-02-05 15:43:51
Autor: Wiesiek
Spotkanie na Targach w Warszawie

Miło mi będzie Was spotkać.
Do zobaczenia,
Wojtek Filip

--

..... ale narozrabiałeś!
Wiesiek

Data: 2011-02-05 16:05:39
Autor: jacekplacek
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Miło mi będzie Was spotkać.
> Do zobaczenia,
> Wojtek Filip
>
> -- >

..... ale narozrabiałeś!
Wiesiek
Oj tam, oj tam - wcale nie narozrabiał. Czarnecki poszedł się spotkać, więc jest pewne, że przywrócą Go na DivTreka a cały DIR przesiądzie się na skafandry "foka", skróci węże a butle ułoży w bardziej podstawową konfigurację od side i no mountu! Nie wiem, czy się orientujesz, ale w wejściu na targi postawiono niszczarkę i kilka puginałów, gdzie instruktorzy mogą skasować swoje certyfikaty a instruktorzy CC trzasnąć se sepuku - Rysio jako jednoosobowa komisja dopilnuje wszystkiego. Ponadto ma zostać wybrane miejsce rozstrzelania ew. oponentów wyburzenia Pałacu Kultury i postewienia w tym miejscu pomnika Ryśka w majtkach.

Data: 2011-02-05 17:07:00
Autor:
[...]

W ramach utrzymania informacji w zgodności z rzeczywistością wyjaśniam.
Mie rozmawiałem Wojciechem Filipem. Tym bardziej nie należy się obawiać powrotu na DiW forum ("cukrownia"), ponieważ złożyłem zapewnienie Wojtkowi że nie wejdę na tamto forum. To pozostaje w mocy.
Podstawowa wygodna konfiguracja to zawory w dół i noszak anatomiczny.
[...]

Ta informacja jest również nie prawdziwa w całości.

Wojciech Filip miał grono osób zainteresowanych tym co mówił i fajnie.
Porozmawiałem z zaplanowanymi osobami i też kilka ciekawych rozmów z nie planowanymi osobami, perspektywiczne.
Dobre krówki były na stoisku Mares ale doskonałe na Wielkim Błękicie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-05 17:24:57
Autor: jacekplacek
Spotkanie na Targach w Warszawie
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
W ramach utrzymania informacji w zgodności z rzeczywistością wyjaśniam.

To musiałbyś wyjaśnić WSZYSTKO! :)

[...]

No nie - nie chcą takiego złotoustego wynalazcy? Wstyd.

Podstawowa wygodna konfiguracja to zawory w dół i noszak anatomiczny.
 Gdzie jest podstawowa? Noszak pomiń, bo anatomiczne jackety to norma.

> [...]
postewienia
w > tym miejscu pomnika Ryśka w majtkach.

Ta informacja jest również nie prawdziwa w całości.

Szkoda... W wyobraźni już widziałaem popularną nazwę romantycznego miejsca na randki: "pod kleksem"

Dobre krówki były na stoisku Mares ale doskonałe na Wielkim Błękicie.

A sprawdziłeś, czy są mają zgłoszenia i są na liście Urzędu Patentowego? Bo jak nie ma, to te krówki nie dobre są!!

pozdrawiam rc

Też Cię pozdrawiam, mimo, że pomnika na razie nie będzie... A autografy dawałeś darmo, czy była zbiórka na leki?

Data: 2011-02-06 08:05:07
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
To musiałbyś wyjaśnić WSZYSTKO! :)

Tobie coś wyjaśnić, to lepiej się z Syzyfem zamienić na robotę.

> ponieważ złożyłem zapewnienie Wojtkowi że > nie wejdę na tamto forum. To pozostaje w mocy.

No nie - nie chcą takiego złotoustego wynalazcy? Wstyd.

Rozumiesz słowp pisane, pokazujesz że nie jest ważne co napisałem ważne jest tylko to co chcesz wykrzyczeć.

> Dobre krówki były na stoisku Mares ale doskonałe na Wielkim Błękicie.
> A sprawdziłeś, czy są mają zgłoszenia i są na liście Urzędu Patentowego? Bo jak nie ma, to te krówki nie dobre są!!

Dariusz Sepioło człowek którego znam na polu zawodowym kilkanaście lat, początek ul Mokotowska blisko pl Trzech Krzyży, Potem Wilcza, potem Koszykowa.
Zawsze można było w miłej atmosferze osiągnąć konsensus.

Też Cię pozdrawiam, mimo, że pomnika na razie nie będzie... A autografy dawałeś darmo, czy była zbiórka na leki?

Jacku Biernacki oceniasz świat z perspektywy swojego postrzegania, mogę jedynie współczuć Tobie, tak poludzku.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-06 08:42:55
Autor: Wojtek Filip
Spotkanie na Targach w Warszawie
Dzisiaj drugi dzień targów.
Wczoraj pierwsza prezentacja nowego worka "WAF".
Prezentowałem go jako worek do zestawów 2x12l i 2x15l wraz z nurkowaniami multistage.
Pierwsze komentarze - jakiś taki mały się wydaje...
....i taki się właśnie wydawał do momentu próby wodnej, czyli sprawdzenia rzeczywistej pojemności mojego worka.
Kiedy okazało się, że do tego malucha wchodzi dokładnie tyle wody ile do worka dedykowanego do zaawansowanych nurkowań z zestawami 2x18l o opisywanej pojemności 60lbs, zainteresowanie nim skoczyło natychmiast.
Dzisiaj prezentuję go grupie kilkuset dystrybutorów największego polskiego importera/producenta sprzętu nurkowego Scubatech /Tec Line.

Mam nadzieję, że sprzęt się spodoba, a wszystkich niedystrybutorów ;) zapraszam do prezentacji indywidualnych.

Na prośbę Ewy spróbujemy sprawdzić wytrzymałość materiałów, z których produkowane są skafandry SANTI - zainteresowanych, uzbrojonych w narzędzia do dziurawienia/prucia - zapraszam.

Na targach będę do godz. 1300.

Do zobaczenia,
Wojtek

Data: 2011-02-06 09:41:11
Autor: jacekplacek
[...]

Cześć Wojtek :) Jak oceniasz jakość tego worka po wprowadzeniu do produkcji? Z całym szacunkiem dla użytkowników, ale firma Scubatech plasuje się raczej na dolnej półce nurkowego sprzętu. Czy cena tego worka będzie bliżej wyrobów Halcyona/Agira, czy może znacząco niższa, przez co będzie bardziej dostępny? Czy masz już wiedzę o możliwości udostępnienia worka do testów? Mam na myśli kogoś poza Tobą, żeby jakoś zgrać się czasowo.

Na prośbę Ewy spróbujemy sprawdzić wytrzymałość materiałów, z których produkowane są skafandry SANTI - zainteresowanych, uzbrojonych w narzędzia
do
dziurawienia/prucia - zapraszam.

Kiedyś widziałem takie "testy" opublikowane na Forum DiveTrek. Były całkowicie niewiarygodne, bo oderwane od rzeczywistości. Skafandry na nurku, podczas nurkowania zachowują się jednak trochę inaczej niż powiewająca płachta materiału. Enduro przebiłem w czasie bardzo prostego nurkowania na Delfinie a mój kolega dał radę w ciągu dwóch dni przebić Espace i DUI - a jest bardzo ostrożny i zachowawczy. Ciekaw jestem obecnej metody testów, czy będzie bliższa realiom. Ja na ten przykład, latem wykonałem bardzo efektownego orła na Zakrzówku - od połowy salta, poprzez szpagat po telemark na kolanach. Mój Enduro powinien wtedy puścić w kroku na łączeniach, pęknąć na tyłku, rozpruć się na kolanach, poprzecierać na łokciach... a on NIC!:) No, ale takie testy nie dla każdego :D

Data: 2011-02-06 16:04:16
Autor: Wojtek Filip
Spotkanie na Targach w Warszawie
Witam

Cześć Wojtek :) Jak oceniasz jakość tego worka po wprowadzeniu do produkcji?
(...) Nie chciałbym przeszkadzać w toczącej się tu dyskusji, a co istotniejsze nie chciałbym żeby coś związane z workiem zostało gdzieś pominięte więc pozwolę sobie przedstawić go bliżej na forum Dive Trek Group, a tutaj zamieszczę link. Już teraz zapraszam wszystkich zainteresowanych - będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Bardzo dziękuję za spotkania na Targach.
Pozdrawiam,

Wojtek Filip

Data: 2011-02-07 01:35:18
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
rozstrzelanie z uku czy innej równie śmiertelnej broni?