Spotkanie na Targach w Warszawie

Data: 2011-02-05 15:43:51
Autor: Wiesiek
Spotkanie na Targach w Warszawie

Miło mi będzie Was spotkać.
Do zobaczenia,
Wojtek Filip

--

..... ale narozrabiałeś!
Wiesiek

Data: 2011-02-05 16:05:39
Autor: jacekplacek
Spotkanie na Targach w Warszawie
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Miło mi będzie Was spotkać.
> Do zobaczenia,
> Wojtek Filip
>
> -- >

..... ale narozrabiałeś!
Wiesiek
Oj tam, oj tam - wcale nie narozrabiał. Czarnecki poszedł się spotkać, więc jest pewne, że przywrócą Go na DivTreka a cały DIR przesiądzie się na skafandry "foka", skróci węże a butle ułoży w bardziej podstawową konfigurację od side i no mountu! Nie wiem, czy się orientujesz, ale w wejściu na targi postawiono niszczarkę i kilka puginałów, gdzie instruktorzy mogą skasować swoje certyfikaty a instruktorzy CC trzasnąć se sepuku - Rysio jako jednoosobowa komisja dopilnuje wszystkiego. Ponadto ma zostać wybrane miejsce rozstrzelania ew. oponentów wyburzenia Pałacu Kultury i postewienia w tym miejscu pomnika Ryśka w majtkach.

Data: 2011-02-05 17:07:00
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

W ramach utrzymania informacji w zgodności z rzeczywistością wyjaśniam.
Mie rozmawiałem Wojciechem Filipem. Tym bardziej nie należy się obawiać powrotu na DiW forum ("cukrownia"), ponieważ złożyłem zapewnienie Wojtkowi że nie wejdę na tamto forum. To pozostaje w mocy.
Podstawowa wygodna konfiguracja to zawory w dół i noszak anatomiczny.
[...]

Ta informacja jest również nie prawdziwa w całości.

Wojciech Filip miał grono osób zainteresowanych tym co mówił i fajnie.
Porozmawiałem z zaplanowanymi osobami i też kilka ciekawych rozmów z nie planowanymi osobami, perspektywiczne.
Dobre krówki były na stoisku Mares ale doskonałe na Wielkim Błękicie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-05 17:24:57
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
W ramach utrzymania informacji w zgodności z rzeczywistością wyjaśniam.

To musiałbyś wyjaśnić WSZYSTKO! :)

[...]

No nie - nie chcą takiego złotoustego wynalazcy? Wstyd.

Podstawowa wygodna konfiguracja to zawory w dół i noszak anatomiczny.
 Gdzie jest podstawowa? Noszak pomiń, bo anatomiczne jackety to norma.

> [...]
postewienia
w > tym miejscu pomnika Ryśka w majtkach.

Ta informacja jest również nie prawdziwa w całości.

Szkoda... W wyobraźni już widziałaem popularną nazwę romantycznego miejsca na randki: "pod kleksem"

Dobre krówki były na stoisku Mares ale doskonałe na Wielkim Błękicie.

A sprawdziłeś, czy są mają zgłoszenia i są na liście Urzędu Patentowego? Bo jak nie ma, to te krówki nie dobre są!!

pozdrawiam rc

Też Cię pozdrawiam, mimo, że pomnika na razie nie będzie... A autografy dawałeś darmo, czy była zbiórka na leki?

Data: 2011-02-06 08:05:07
Autor:
Spotkanie na Targach w Warszawie
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
To musiałbyś wyjaśnić WSZYSTKO! :)

Tobie coś wyjaśnić, to lepiej się z Syzyfem zamienić na robotę.

> ponieważ złożyłem zapewnienie Wojtkowi że > nie wejdę na tamto forum. To pozostaje w mocy.

No nie - nie chcą takiego złotoustego wynalazcy? Wstyd.

Rozumiesz słowp pisane, pokazujesz że nie jest ważne co napisałem ważne jest tylko to co chcesz wykrzyczeć.

> Dobre krówki były na stoisku Mares ale doskonałe na Wielkim Błękicie.
> A sprawdziłeś, czy są mają zgłoszenia i są na liście Urzędu Patentowego? Bo jak nie ma, to te krówki nie dobre są!!

Dariusz Sepioło człowek którego znam na polu zawodowym kilkanaście lat, początek ul Mokotowska blisko pl Trzech Krzyży, Potem Wilcza, potem Koszykowa.
Zawsze można było w miłej atmosferze osiągnąć konsensus.

Też Cię pozdrawiam, mimo, że pomnika na razie nie będzie... A autografy dawałeś darmo, czy była zbiórka na leki?

Jacku Biernacki oceniasz świat z perspektywy swojego postrzegania, mogę jedynie współczuć Tobie, tak poludzku.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-06 08:42:55
Autor: Wojtek Filip
Spotkanie na Targach w Warszawie
Dzisiaj drugi dzień targów.
Wczoraj pierwsza prezentacja nowego worka "WAF".
Prezentowałem go jako worek do zestawów 2x12l i 2x15l wraz z nurkowaniami multistage.
Pierwsze komentarze - jakiś taki mały się wydaje...
....i taki się właśnie wydawał do momentu próby wodnej, czyli sprawdzenia rzeczywistej pojemności mojego worka.
Kiedy okazało się, że do tego malucha wchodzi dokładnie tyle wody ile do worka dedykowanego do zaawansowanych nurkowań z zestawami 2x18l o opisywanej pojemności 60lbs, zainteresowanie nim skoczyło natychmiast.
Dzisiaj prezentuję go grupie kilkuset dystrybutorów największego polskiego importera/producenta sprzętu nurkowego Scubatech /Tec Line.

Mam nadzieję, że sprzęt się spodoba, a wszystkich niedystrybutorów ;) zapraszam do prezentacji indywidualnych.

Na prośbę Ewy spróbujemy sprawdzić wytrzymałość materiałów, z których produkowane są skafandry SANTI - zainteresowanych, uzbrojonych w narzędzia do dziurawienia/prucia - zapraszam.

Na targach będę do godz. 1300.

Do zobaczenia,
Wojtek

Data: 2011-02-06 09:41:11
Autor: jacekplacek
Wojtek Filip <wojtek.filip@op.pl> napisał(a):
[...]

Cześć Wojtek :) Jak oceniasz jakość tego worka po wprowadzeniu do produkcji? Z całym szacunkiem dla użytkowników, ale firma Scubatech plasuje się raczej na dolnej półce nurkowego sprzętu. Czy cena tego worka będzie bliżej wyrobów Halcyona/Agira, czy może znacząco niższa, przez co będzie bardziej dostępny? Czy masz już wiedzę o możliwości udostępnienia worka do testów? Mam na myśli kogoś poza Tobą, żeby jakoś zgrać się czasowo.

Na prośbę Ewy spróbujemy sprawdzić wytrzymałość materiałów, z których produkowane są skafandry SANTI - zainteresowanych, uzbrojonych w narzędzia
do
dziurawienia/prucia - zapraszam.

Kiedyś widziałem takie "testy" opublikowane na Forum DiveTrek. Były całkowicie niewiarygodne, bo oderwane od rzeczywistości. Skafandry na nurku, podczas nurkowania zachowują się jednak trochę inaczej niż powiewająca płachta materiału. Enduro przebiłem w czasie bardzo prostego nurkowania na Delfinie a mój kolega dał radę w ciągu dwóch dni przebić Espace i DUI - a jest bardzo ostrożny i zachowawczy. Ciekaw jestem obecnej metody testów, czy będzie bliższa realiom. Ja na ten przykład, latem wykonałem bardzo efektownego orła na Zakrzówku - od połowy salta, poprzez szpagat po telemark na kolanach. Mój Enduro powinien wtedy puścić w kroku na łączeniach, pęknąć na tyłku, rozpruć się na kolanach, poprzecierać na łokciach... a on NIC!:) No, ale takie testy nie dla każdego :D

Data: 2011-02-06 16:04:16
Autor: Wojtek Filip
Spotkanie na Targach w Warszawie
Witam

Cześć Wojtek :) Jak oceniasz jakość tego worka po wprowadzeniu do produkcji?
(...) Nie chciałbym przeszkadzać w toczącej się tu dyskusji, a co istotniejsze nie chciałbym żeby coś związane z workiem zostało gdzieś pominięte więc pozwolę sobie przedstawić go bliżej na forum Dive Trek Group, a tutaj zamieszczę link. Już teraz zapraszam wszystkich zainteresowanych - będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Bardzo dziękuję za spotkania na Targach.
Pozdrawiam,

Wojtek Filip

Data: 2011-02-07 01:35:18
Autor: Rechot
Spotkanie na Targach w Warszawie
rozstrzelanie z uku czy innej równie śmiertelnej broni?