Spotkanie pawi?

Data: 2011-05-31 13:07:31
Autor: Leprechaun
Spotkanie pawi?
"Zdaniem byłej minister spraw zagranicznych Anny Fotygi, wizyta Baracka Obamy jest sukcesem Polski. - Nie byłoby tej wizyty, gdyby nie zabiegi wszystkich. Ja się bardzo cieszę, że nastąpiła korekta również na polskiej scenie politycznej. Widzimy, że wydarzenia międzynarodowe spowodowały, iż Polska wraca do swoich starych, sprawdzonych torów polityki zagranicznej. W tym sensie mogę pogratulować prezydentowi Komorowskiemu, premierowi Tuskowi i ministrowi Sikorskiemu. Po wielu nieporozumieniach wkraczają na dobrą drogę - podsumowała Fotyga. "

Proszę, proszę Anna ma odmienne zdanie! Czyżby "partia smoleńska" oberwała po uszach?

BomBel

Spotkanie pawi?