Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wi elkiej "szóstki"

Data: 2016-06-27 10:20:43
Autor: niebieski
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wi elkiej "szóstki"
W dniu 26.06.2016 13:47, u2 pisze:

W poniedzia³ek rano odbêd± siê tak¿e konsultacje z udzia³em ministrów
spraw zagranicznych pañstw Grupy Wyszehradzkiej. W tym spotkaniu w
Pradze uczestniczy³ bêdzie tak¿e minister Frank-Walter Steinmeier -
poinformowa³ MSZ.

Polska z dniem 1 lipca obejmie przewodnictwo w Grupie Wyszehradzkiej.

A tu cd. niemieckich kombinacji:

http://www.tvp.info/25939371/nasz-news-superpanstwo-zamiast-unii-europejskiej-- ultimatum-francji-i-niemiec

Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".

Znowu bêdziemy miedzy Rzesz±, a Rosj±.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od cz³owieka - wymaga tylko,
by pokocha³ to, czego normalny cz³owiek nienawidzi,

Data: 2016-06-27 12:57:47
Autor: z

Data: 2016-06-27 07:46:32
Autor: Przemek Mocarny
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki"
W dniu poniedzia³ek, 27 czerwca 2016 12:57:49 UTC+2 u¿ytkownik z napisa³:

A to wszystko przez tego kaczora!

Data: 2016-06-28 03:14:13
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 16:46 Przemek Mocarny <mocarny123qwe@gmail.com> pisze:

> [...]

> Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".
>
> Znowu bêdziemy miedzy Rzesz±, a Rosj±.

No dawaæ. Kto pierwszy napisze ¿e to wina Kaczyñskiego? :)

Mo¿e to bez te nawozy ¶tuczne,
Mo¿e by³ w szkole zbyt pilnym uczniem,
Mo¿e to wszyæko bez te atomy,
¯e waryjota....... momy.

--
stevep

Data: 2016-06-27 12:59:00
Autor: niebieski
W dniu 27.06.2016 12:57, z pisze:
W dniu 2016-06-27 o 10:20, niebieski pisze:

Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".

Znowu bêdziemy miedzy Rzesz±, a Rosj±.

No dawaæ. Kto pierwszy napisze ¿e to wina Kaczyñskiego? :)

Nie mówiê, ¿e wina, ale przypominam, ¿e to on od dawna mówi o potrzebie stworzenia unijnej armii. Zobaczymy co zrobi Waszczykowski.

Data: 2016-06-27 13:42:44
Autor: z
W dniu 2016-06-27 o 12:59, niebieski pisze:
Nie mówiê, ¿e wina, ale przypominam, ¿e to on od dawna mówi o potrzebie
stworzenia unijnej armii. Zobaczymy co zrobi Waszczykowski.

Szczerze? Przyczepili¶cie siê do tego wojska jakby to by³o najwa¿niejsze. Unia na naszych oczach siê rozpada/przekszta³ca/tê¿eje j±dro... :-)

Data: 2016-06-27 14:39:22
Autor: niebieski
W dniu 27.06.2016 13:42, z pisze:
[...]

No i ta armia bardzo dobrze wpisuje siê w utrzymanie tego j±dra. Dlatego czekam na ruch Waszczykowskiego.

Data: 2016-06-27 14:25:06
Autor: Ciemny Lód
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki"

U¿ytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:nkr0tk$2tt$3usenet.news.interia.pl...
W dniu 27.06.2016 12:57, z pisze:
[...]

Powo³a pod broñ moherów. Ju¿ widzê Putina na kolanach!

CL

Data: 2016-06-27 14:45:43
Autor: A. Filip
W dniu 27.06.2016 12:57, z pisze:
[...]

A widzisz jak "miêkka babcia Merkel" wiedzie "wzmocnion±" UE do rzucenia
Putina na kolana?  Ja jako¶ "nie za bardzo".

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.
M±dro¶æ cz³owieka rozja¶nia jego oblicze i nawet surowo¶æ jego twarzy

Data: 2016-06-27 17:15:26
Autor: Ciemny Lud
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki"
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+1q1p7ms6df-g6r1@buntownik.pl...
[...]

Nie mówimy o Merkel tylko o Waszczykowskim.

CL

Data: 2016-06-27 23:19:54
Autor: A. Filip
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki" (666)
"Ciemny Lud" <ciemny.lut@to.kupi> pisze:
[...]

A wy "Ciemny Lód" nie widzicie ¿e to co robi Waszczykowski i czym jest
dyskusja w tym w±tku to _reakcja_ na kolejne "dzielenie UE" na lepszych
i gorszych przez Angele zas³u¿on± w brukowaniu piek³a dobrymi intencjami?
Gdyby "podobnej reakcji" nie by³o _wcale_ to by znaczy³o ¿e równi s± ju¿
kompletnie zastraszeni przez równiejszych pod przewodem Angeli
"zapraszalskiej" a UE by³aby ju¿ ca³kowicie beznadziejnie o kant dupy pot³uc.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.
Najciê¿ej strzemiona dopa¶æ, to siê i na koñ dostanie.  (Przys³owie polskie)

Data: 2016-06-28 03:30:23
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 23:19 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

A co robi ten aparatczyk poza bezproduktywnym i ma³o sensownym pyszczeniem?

--
stevep

Data: 2016-06-28 08:54:16
Autor: A. Filip
[...]

Pozwól ³askawco, ¿e siê wtr±ce. Waszczykowski to nie ta liga, tacy jak on
mog± sobie dyskutowaæ w szatni przy wydawaniu p³aszczy. Jest taka zasada:
kto ma z³oto ten decyduje. Zauwa¿, ¿e kraje za³ozycielskie takie jak
przywo³ane wy¿ej Niemcy do kasy UE wk³adaj± najwiêcej i nie dziw siê, ¿e to
oni decyduj± who is who. Natomiast "wyciagaj±cy rêce" po unijn± kasê
obrazili siê, ¿e nie uczestnicz± w podziale ³upów. Czy taki Waszczykowski ma
co¶ do powiedzenia w UE? Polska pod obecnymi rz±dami jest postrzegana jako
zgraja pieniaczy "otumanionych dymem z koscielnych kadzide³". Nie dziw siê
wiêc, ¿e "ojcowie chrzestni" UE nie zapraszaj± na powa¿ne rozmowy takich
oszo³omów jak J.Kaczyñski czy V.Orban. O "milcz±cej reszcie" nie
wspomnê. PiS
w osobie J.Kaczyñskiego kiedy tylko mo¿e opluwa Tuska - czy taki rz±d mo¿na
traktowaæ powa¿nie? Raczej jako natrêta.

Czyli Angela "zapraszalska" s³usznie zwiêksza pok³ady "niechêci"?

Co z tego ¿e nawet masz ca³kiem sporo racji jak tylko ostatnie æwoki
otwarcie siê z takim podej¶ciem obnosz± _jak nie musz±_ ?
Bo niekoniecznie szybko ale w perspektywie kilkudziesiêciu lat
obnoszenie siê takim podej¶ciem to im bokiem wyjdzie.  Czego Niemcom z
pe³n± i z³o¶liw± premedytacj± ¿yczê.

Dla pysznej szóstki bardzo daleka perspektywa zesz³a na dalszy plan czy
s± upartymi partaczami nie ucz±cymi siê na b³êdach? ;-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.
Cz³owiek jest cieniem boga, niewolnik cieniem cz³owieka, lecz król jest

Data: 2016-06-28 03:15:18
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 17:15 Ciemny Lud <ciemny.lut@to.kupi> pisze:

[...]

Nie ma o kim to têpy aparatczyk.

--
stevep

Data: 2016-06-27 14:25:35
Autor: Ciemny Lód
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki"
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:577106ab$0$642$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-06-27 o 10:20, niebieski pisze:

Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".

Znowu bêdziemy miedzy Rzesz±, a Rosj±.

Kaczyñski jest za cienki. To nie ta liga.