Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "sz Ăłstki"

Data: 2016-06-26 13:47:07
Autor: u2
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "sz Ăłstki"
http://newsroom.salon24.pl/718357,spotkanie-wielkiej-szostki-waszczykowski-chce-zorganizowac-kontrszczyt

Witold Waszczykowski zaprosił na poniedziałek szefów dyplomacji krajów UE, którzy nie uczestniczyli w szczycie państw założycielskich UE. Spotkanie jest organizowane w kontrze do zebrania szóstki szefów MSZ Niemiec, Włoch, Belgii, Holandii, Luksemburga i Francji.
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki"

Zaproszenie zostało skierowane do ministrów spraw zagranicznych lub ich zastępców. - Idea takiego spotkania została zainicjowana z niedużym wyprzedzeniem, w związku z tym trudno oczekiwać, że wszyscy ministrowie mający swoje bieżące sprawy, nagle będą w stanie je przełożyć. Liczymy się z tym. Natomiast taki pomysł się pojawił, podobnie jak ta "szóstka", która się dzisiaj spotkała. Uważamy, że trzeba rozmawiać ze wszystkimi, stąd też inicjatywa ministra Waszczykowskiego - tłumaczył rzecznik rządu Rafał Bochenek.

Szef polskiej dyplomacji proponuje w poniedziałek tzw. lunch roboczy. - Trzeba się zastanowić, jak w tej Unii funkcjonować, jaki przyjąć model negocjacji z Wielką Brytanią. Uważamy, że nie ma pośpiechu. Dopóki Wielka Brytanii nie wyjdzie z UE, będziemy ją traktować jako pełnoprawnego członka, który ma prawa i obowiązki - powiedział Witold Waszczykowski w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną".

Według rzecznika rządu, na takim spotkaniu można by uzgodnić jakąś koncepcję, w której kierunku Unia powinna podążać. - Nie chciałbym jednak na wyrost oceniać, jakie będą wyniki tych rozmów, ponieważ każdy minister pewnie przyjedzie z własnymi zamiarami i założeniami, więc trudno uprzedzać czyjeś decyzje i rozmowy - powiedział Bochenek.
UE - unią zjednoczonych, suwerennych państw

Podkreślił, że zarówno "szóstka", jak i każde inne państwo UE, powinny być traktowane po partnersku, gdyż nie ma państw, które są decydentami ponad innymi. Jego zdaniem Europa musi być budowana na mocnych fundamentach, za które uznał wartości, o jakich mówili inicjatorzy projektu europejskiego m.in. Robert Schuman.

- Musimy doprowadzić do takiej sytuacji, że UE stanie się unią zjednoczonych, suwerennych państw, o czym wielokrotnie wspominała premier Beata Szydło. Przykład Wielkiej Brytanii pokazuje, że tego właśnie chcą Europejczycy - powiedział rzecznik rządu.

Ministrowie spraw zagranicznych Niemiec, Włoch, Belgii, Holandii, Luksemburga i Francji nie dostali zaproszeń od ministra Waszczykowskiego.
Wielka szóstka za utrzymaniem jedności Europy

Po spotkaniu "szóstki" szef MSZ Niemiec Frank-Walter Steinmeier zapewniał, że w sobotę poinformuje o jego przebiegu trzy kraje bałtyckie, a w poniedziałek złoży relację krajom Grupy Wyszehradzkiej, by "posłuchać, jak tam przebiega debata i jakie są oczekiwania wobec europejskiego procesu odnowy". Niezadowolenie ze spotkania w wąskim gronie sześciu państw wyrażał wcześniej m.in. prezydent Estonii Toomas Hendrik Ilves.

- Wyraziliśmy tutaj, tak jak wczoraj w Luksemburgu, zdecydowaną wolę utrzymania jedności Europy. To będzie naszym najważniejszym i pierwszym zadaniem - mówił szef niemieckiej dyplomacji. Jak zaznaczył, przełom, jakim jest Brexit, powinien zostać wykorzystany "nie tylko do refleksji, lecz także do wzajemnego wysłuchania się".

W poniedziałek rano odbędą się także konsultacje z udziałem ministrów spraw zagranicznych państw Grupy Wyszehradzkiej. W tym spotkaniu w Pradze uczestniczył będzie także minister Frank-Walter Steinmeier - poinformował MSZ.

Polska z dniem 1 lipca obejmie przewodnictwo w Grupie Wyszehradzkiej.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-06-26 06:12:01
Autor: Zenek Kapelinder
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki"
Co na to ze w chujni sa lepsi i gorsi maja do powiedzenia Tusk, Petru, Kijowski? KOD w podskokach sie do Brukseli nie wybiera?

Data: 2016-06-26 17:49:41
Autor: Wenek
w gacie na widok wodza.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Co na to ze w chujni sa lepsi i gorsi maja do powiedzenia Tusk, Petru,
Kijowski? KOD w podskokach sie do Brukseli nie wybiera?

Co za debilne pytania.
W każdej grupie sa lepsi i gorsi.
Nawet w Partii Watykańskiej są lepsi i gorsi.
Jeżeli wódz Kaczyński ma Unię w d... to trudno żeby Polska
byla tym lepszym.
Oprócz germanofobii to masz jeszcze KODofobię - typowy
PiSlamista.  Już szczysz w gacie na widok wodza,
czy jeszcze nie ?

Data: 2016-06-26 18:06:37
Autor: Wenek
tylko do Kaczyńskiego, albo do Rydzyka.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Co na to ze w chujni sa lepsi i gorsi maja do powiedzenia Tusk, Petru,
Kijowski? KOD w podskokach sie do Brukseli nie wybiera?

Ty chyba z choinki się urwałeś.
Jeżeli ktoś miałby gdzieś jechać to tylko do Kaczyńskiego,
albo do Rydzyka, bo tam jest władza w Polsce.
Katobolszewia rządzi.

Data: 2016-06-26 18:31:05
Autor: z
W dniu 2016-06-26 o 18:06, Wenek pisze:
[...]

Unia właśnie zaprzecza swoim ideałom. Dzieli na gorszych i lepszych już nawet nie stwarzając pozorów.
Jak my możemy teraz stosować się do uknutych w zaciszu dyrektyw? No Jak? ;-)

Data: 2016-06-26 18:40:18
Autor: Wenek
nie słyszałem takich bzdur,
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

;-)

Bzdury piszesz.
Kto jest gorszy ? kto jest lepszy ? dlaczego ? przykłady.
Skad wynika taki podział ?
Które dyrektywy są takimi ? Przykłady podaj.
Nawet od PiSlamistów nie słyszałem takich bzdur,
a może coś mi umknęło.

Data: 2016-06-26 18:43:33
Autor: Marek Czaplicki
nie słyszałem takich bzdur,
Wenek pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 26 czerwca 2016 18:40 :

[...]

Jak to kto jest gorszy? "Gorszy sort". Kto lepszy? "ludzie pierwszego sortu". :-)

Data: 2016-06-26 18:51:39
Autor: z
nie słyszałem takich bzdur,
W dniu 2016-06-26 o 18:40, Wenek pisze:
[...]

Nie jarzysz kontekstu? Nawet nie chcą z nami gadać. To jest wystarczająca obraza majestatu :-)

Ale Wy dosłowni jesteście. :-) Więcej luzu życzę. Szkoda życia na przejmowanie się jakimś kolejnym ;-) exitem :-)

Data: 2016-06-26 20:27:30
Autor: Ciemny Lód
[...]

Mam pytanie: kto podpisał traktat zjednoczeniowy z UE? Masz sklerozę?

CL

Data: 2016-06-26 20:26:27
Autor: Ciemny Lód
[...]

Boli cię Kapelusznik, że twoich mądrali zwyczajnie olano, co?

CL

Data: 2016-06-26 20:25:41
Autor: Ciemny Lód
konus "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
http://newsroom.salon24.pl/718357,spotkanie-wielkiej-szostki-waszczykowski-chce-zorganizowac-kontrszczyt

Przecież nie będa zapraszac na poważne rozmowy jełopów nie mających pojęcia
o znaczeniu prawnym referendum w UK.

CL

Data: 2016-06-27 10:20:43
Autor: niebieski
Spotkanie szefĂłw dyplomacji UE spoza wi elkiej "szĂłstki"

A tu cd. niemieckich kombinacji:

http://www.tvp.info/25939371/nasz-news-superpanstwo-zamiast-unii-europejskiej-- ultimatum-francji-i-niemiec

Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".

Znowu będziemy miedzy Rzeszą, a Rosją.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-06-27 12:57:47
Autor: z

Data: 2016-06-27 07:46:32
Autor: Przemek Mocarny
W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 12:57:49 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2016-06-27 o 10:20, niebieski pisze:

> Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".
>
> Znowu będziemy miedzy Rzeszą, a Rosją.

A to wszystko przez tego kaczora!

Data: 2016-06-28 03:14:13
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 16:46 Przemek Mocarny <mocarny123qwe@gmail.com> pisze:

> [...]

> Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".
>
> Znowu będziemy miedzy Rzeszą, a Rosją.

No dawać. Kto pierwszy napisze że to wina Kaczyńskiego? :)

Może to bez te nawozy śtuczne,
Może był w szkole zbyt pilnym uczniem,
Może to wszyćko bez te atomy,
Że waryjota....... momy.

--
stevep

Data: 2016-06-27 12:59:00
Autor: niebieski
W dniu 27.06.2016 12:57, z pisze:
W dniu 2016-06-27 o 10:20, niebieski pisze:

Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".

Znowu będziemy miedzy Rzeszą, a Rosją.

No dawać. Kto pierwszy napisze że to wina Kaczyńskiego? :)

Nie mówię, że wina, ale przypominam, że to on od dawna mówi o potrzebie stworzenia unijnej armii. Zobaczymy co zrobi Waszczykowski.

Data: 2016-06-27 13:42:44
Autor: z
W dniu 2016-06-27 o 12:59, niebieski pisze:
Nie mówię, że wina, ale przypominam, że to on od dawna mówi o potrzebie
stworzenia unijnej armii. Zobaczymy co zrobi Waszczykowski.

Szczerze? Przyczepiliście się do tego wojska jakby to było najważniejsze. Unia na naszych oczach się rozpada/przekształca/tężeje jądro... :-)

Data: 2016-06-27 14:39:22
Autor: niebieski
W dniu 27.06.2016 13:42, z pisze:
[...]

No i ta armia bardzo dobrze wpisuje się w utrzymanie tego jądra. Dlatego czekam na ruch Waszczykowskiego.

Data: 2016-06-27 14:25:06
Autor: Ciemny Lód

Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomości news:nkr0tk$2tt$3usenet.news.interia.pl...
W dniu 27.06.2016 12:57, z pisze:
[...]

Powoła pod broń moherów. Już widzę Putina na kolanach!

CL

Data: 2016-06-27 14:45:43
Autor: A. Filip
W dniu 27.06.2016 12:57, z pisze:
[...]

A widzisz jak "miękka babcia Merkel" wiedzie "wzmocnioną" UE do rzucenia
Putina na kolana?  Ja jakoś "nie za bardzo".

Mądrość człowieka rozjaśnia jego oblicze i nawet surowość jego twarzy
łagodnieje.  (Przysłowie biblijne)

Data: 2016-06-27 17:15:26
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+1q1p7ms6df-g6r1@buntownik.pl...
[...]

Nie mówimy o Merkel tylko o Waszczykowskim.

CL

Data: 2016-06-27 23:19:54
Autor: A. Filip
Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "szóstki" (666)
"Ciemny Lud" <ciemny.lut@to.kupi> pisze:
[...]

A wy "Ciemny Lód" nie widzicie że to co robi Waszczykowski i czym jest
dyskusja w tym wątku to _reakcja_ na kolejne "dzielenie UE" na lepszych
i gorszych przez Angele zasłużoną w brukowaniu piekła dobrymi intencjami?
Gdyby "podobnej reakcji" nie było _wcale_ to by znaczyło że równi są już
kompletnie zastraszeni przez równiejszych pod przewodem Angeli
"zapraszalskiej" a UE byłaby już całkowicie beznadziejnie o kant dupy potłuc.

Najciężej strzemiona dopaść, to się i na koń dostanie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-06-28 03:30:23
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 23:19 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

A co robi ten aparatczyk poza bezproduktywnym i mało sensownym pyszczeniem?

--
stevep

Data: 2016-06-28 08:54:16
Autor: A. Filip
[...]

Pozwól łaskawco, że się wtrące. Waszczykowski to nie ta liga, tacy jak on
mogą sobie dyskutować w szatni przy wydawaniu płaszczy. Jest taka zasada:
kto ma złoto ten decyduje. Zauważ, że kraje załozycielskie takie jak
przywołane wyżej Niemcy do kasy UE wkładają najwięcej i nie dziw się, że to
oni decydują who is who. Natomiast "wyciagający ręce" po unijną kasę
obrazili się, że nie uczestniczą w podziale łupów. Czy taki Waszczykowski ma
coś do powiedzenia w UE? Polska pod obecnymi rządami jest postrzegana jako
zgraja pieniaczy "otumanionych dymem z koscielnych kadzideł". Nie dziw się
więc, że "ojcowie chrzestni" UE nie zapraszają na poważne rozmowy takich
oszołomów jak J.Kaczyński czy V.Orban. O "milczącej reszcie" nie
wspomnę. PiS
w osobie J.Kaczyńskiego kiedy tylko może opluwa Tuska - czy taki rząd można
traktować poważnie? Raczej jako natręta.

Czyli Angela "zapraszalska" słusznie zwiększa pokłady "niechęci"?

Co z tego że nawet masz całkiem sporo racji jak tylko ostatnie ćwoki
otwarcie się z takim podejściem obnoszą _jak nie muszą_ ?
Bo niekoniecznie szybko ale w perspektywie kilkudziesięciu lat
obnoszenie się takim podejściem to im bokiem wyjdzie.  Czego Niemcom z
pełną i złośliwą premedytacją życzę.

Dla pysznej szóstki bardzo daleka perspektywa zeszła na dalszy plan czy
są upartymi partaczami nie uczącymi się na błędach? ;-)

Człowiek jest cieniem boga, niewolnik cieniem człowieka, lecz król jest
obrazem.  (Przysłowie babilońskie)

Data: 2016-06-28 03:15:18
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 17:15 Ciemny Lud <ciemny.lut@to.kupi> pisze:

[...]

Nie ma o kim to tępy aparatczyk.

--
stevep

Data: 2016-06-27 14:25:35
Autor: Ciemny Lód
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:577106ab$0$642$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-06-27 o 10:20, niebieski pisze:

Oto prawdziwe intencje tzw. "uni".

Znowu będziemy miedzy Rzeszą, a Rosją.

No dawać. Kto pierwszy napisze że to wina Kaczyńskiego? :)

Kaczyński jest za cienki. To nie ta liga.

CL

Spotkanie szefów dyplomacji UE spoza wielkiej "sz Ăłstki"