Spotkanie w OF

Data: 2012-06-23 18:22:34
Autor: Zbynek Ltd.
Spotkanie w OF
kubu62 napisał(a) :
Doradca namawia mnie na spotkanie i obiecuje konto oszczednosciowe oprocentowane na 7%.
Ktoś coś wie o nim czy to jakaś sciema?

Było parę razy. Ściema z lokowaniem małej kwoty na 10-15 lat. Część kwoty można szybciej wypłacić tracąc w 1-wszym roku z 90%, drugim z 80%, itd. Część połączone z IKE.
Szkoda czasu.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2012-06-23 21:52:41
Autor: Wojciech Bancer
Spotkanie w OF
On 2012-06-23, Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Przecież to są typowe programy PSO, tyle że z bonusami. Całkiem pożyteczne jak ktoś nie potrafi utrzymać dyscypliny finansowej i samemu odkładać bez jakiegoś przymusu. Albo jak trzeba żonie wytłumaczyć, że te kilkaset zł miesięcznie _trzeba_ oszczędzić i nie, nie można ich wyjąć na nowe buty. ;)
Natomiast faktem jest, że bankowcy sprzedają to zazwyczaj tak pokrętnie,
że jest to moim zdaniem bardzo nieetyczne.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-23 20:02:10
Autor: Konfabulator
Spotkanie w OF
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
Przecież to są typowe programy PSO, tyle że z bonusami.

Jak to są typowe PSO to ja jestem ten chińczyk co zmarł, bo oglądał przez 11 dni non stop mecze euro bez jedzenia i picia.

Wpłaty na początku idą wyłącznie dla Czarneckiego z góry za całe 15-20 lat, skandaliczne opłaty za zarządzanie, fundusze oparte na właściwie nie wiadomo czym i po paru latach oszczędzania okazuje się, że nie masz nic. Przecież nie dla jaj ludzie składają pozew zbiorowy, a oni nie bez powodu wydzwaniają z tym do wszystkich jak popadnie.

Omijać z daleka wszelkie PSO z tej grupy.

Data: 2012-06-23 22:17:20
Autor: Wojciech Bancer
Spotkanie w OF
On 2012-06-23,  Konfabulator <wandotroll1.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

Jak dla mnie dokładnie opisałeś umowy PSO z takimi firmami jak Skandia, Aegon itd.
Ani Getin tego nie wymyślił, ani nie jest to nic nowego.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-23 20:36:35
Autor: Konfabulator
Spotkanie w OF
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
Jak dla mnie dokładnie opisałeś umowy PSO z takimi firmami jak Skandia, Aegon i
td.
Ani Getin tego nie wymyślił, ani nie jest to nic nowego.

Typowe dla polskich banksterów nastawionych na to, że klient nie używa mózgu, tylko widzi jakiś wykres i podpisuje, ewentualnie nie ma wyboru, bo jak nie podpisze to nie ma kredytu.

Oczywiście nie twierdzę, że ktoś tam nie może wpłacać świadomie i to jego sprawa, bo jego kasa, ale większość to jelenie złowieni na piękne obietnice.

I nazwa nie  powinna być PSO  tylko PSD - Plan Systematycznego Dymania.

Data: 2012-06-23 23:04:15
Autor: Wojciech Bancer
Spotkanie w OF

[...]

Przecież dokładnie to napisałem w pierwszej wiadomości na którą się tak oburzyłeś. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Spotkanie w OF