[Wrocław] Spotkanie z Bogdanem Jank owskim

Data: 2009-10-14 23:12:56
Autor: Rafał Zawierta
[Wrocław] Spotkanie z Bogdanem Jank owskim
Witam,

Jutro (czwartek) jest organizowane spotkanie z Bogdanem Jankowskim, który w wielu wyprawach w Himalajach odpowiadał w polskich ekipach za łączność. Spotkanie będzie w Duszpasterstwie Akademickim "Maciejówka". Sam byłem na takim parę lat temu - polecam. Niesamowite zdjęcia z wypraw i nagrania, często też z tragicznych wydarzeń.
http://www.mounteverest.pl/photo.php?galeria=2&id=06.jpg

Dla tych co mój post bez ładu i składu zainteresował, link do ogłoszenia:
http://maciejowka.org/
http://maciejowka.org/images/stories/ogolne/puszka/plakath1.jpg

Pozdrawiam
R.

[Wrocław] Spotkanie z Bogdanem Jank owskim