Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z promoc ją nowej książki :-)))

Data: 2009-12-10 13:51:02
Autor: Antenka
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z promoc ją nowej książki :-)))
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z promocją  jego nowej
książki:

 Księgarnia "Sursum Corda" Poznań,  Rynek Łazarski 1 :

11.12.2009r. ( piątek) godzina 17.00

Antenka

Ciekawe kogo tym razem wziął pod lupę...

Data: 2009-12-10 23:37:05
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 22:51, Antenka pisze:
[...]

A kto to wogóle jest ten  H. Pająk?

Data: 2009-12-10 15:04:20
Autor: Antenka
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z pr omocją nowej książki :-)))
A kto to wogóle jest ten  H. Pająk?<

Wrzuć w google "Henryk Pająk" to się dowiesz ;-)

Antenka

Data: 2009-12-11 00:19:12
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Wrzuć w google "Henryk Pająk" to się dowiesz ;-)

Wrzuc w google "Jebnieta Antenka" to sie dopiero dowiesz... :)

--
Vic

Data: 2009-12-11 07:37:05
Autor: Piotr
Dnia Fri, 11 Dec 2009 00:19:12 +0100, VicAbarca napisał(a):

Wrzuc w google "Jebnieta Antenka" to sie dopiero dowiesz... :)

Nadepnęła ci antenka na odcisk, co vicu?
Piotr

Data: 2009-12-11 07:59:45
Autor: Prawusek

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message
Dnia Fri, 11 Dec 2009 00:19:12 +0100, VicAbarca napisał(a):

> Wrzuc w google "Jebnieta Antenka" to sie dopiero dowiesz... :)

Nadepnęła ci antenka na odcisk, co vicu?
Piotr

Viking na barce?

Data: 2009-12-11 08:41:37
Autor: Prawusek
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message

> Nadepnęła ci antenka na odcisk, co vicu?
> Piotr

Viking na barce?

Jak łódką przez jezioro...

Data: 2009-12-11 10:18:30
Autor: Antenka
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z pr omocją nowej książki :-)))
Nadepnęła ci antenka na odcisk, co vicu?<

Tak, Piotrze od momentu kiedy to ścierwo zidentyfikowałam, zaczęła na
mnie pluć. To jest dziwa stojąca w lesie na prakingu i czekająca na
okazję, na dodatek o krzyżackich korzeniach, niebywała chamka..blee

Antenka

P.s. To nie jest żaden Vic tylko Vicka, która trudni się najstarszym
zawodem świata bleee, tirówa obrzydliwa

Data: 2009-12-11 21:28:51
Autor: Piotr
Dnia Fri, 11 Dec 2009 10:18:30 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

P.s. To nie jest żaden Vic tylko Vicka, która trudni się najstarszym
zawodem świata bleee, tirówa obrzydliwa

A po co ten wycieruchowski styl?
Piotr

Data: 2009-12-11 21:46:38
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
A po co ten wycieruchowski styl?

To po prostu autentyczna osobowosc Antenki :)

--
Vic

Data: 2009-12-11 14:01:37
Autor: Antenka
On 11 Gru, 21:46, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Piotr пишет:

> A po co ten wycieruchowski styl?

To po prostu autentyczna osobowosc Antenki :) <

No właśnie, bo trzeba mieć osobowość, której niestety, ty bezbarwna,
uliczna lalo nie posiadasz za grosz...

Antenka

Data: 2009-12-11 23:18:09
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
No właśnie, bo trzeba mieć osobowość, której niestety, ty bezbarwna,
uliczna lalo nie posiadasz za grosz...

Masz osobowosc troglodyty z poznanskiego fyrtla...

--
Vic

Data: 2009-12-11 11:19:47
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 00:19, VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
Wrzuć w google "Henryk Pająk" to się dowiesz ;-)

Wrzuc w google "Jebnieta Antenka" to sie dopiero dowiesz... :)

Raczej wpiszę - >zazdrosna Victoria<. :-P

Data: 2009-12-11 11:18:11
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 00:04, Antenka pisze:
A kto to wogóle jest ten  H. Pająk?<

Wrzuć w google "Henryk Pająk" to się dowiesz ;-)

Antenka

No tak, teraz już wiem :-( .  Ja jednak nie przepadam za tego typu oszołomami :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-12-10 23:51:41
Autor: VicAbarca
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z promocją nowej książki :-)))
Jadrys пишет:
A kto to wogĂłle jest ten  H. Pająk?

Chyba jakies biedaczysko co Antenke dyma...

--
Vic

Data: 2009-12-11 11:18:47
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 23:51, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
A kto to wogĂłle jest ten  H. Pająk?

Chyba jakies biedaczysko co Antenke dyma...

No no, wypraszam sobie.

Data: 2009-12-11 11:52:47
Autor: awe
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z promocją nowej książki :-)))
Vic ty tez taki chamski jak wyciurkowski? Nie idzcie ta droga
awe

Data: 2009-12-11 11:29:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrt6s$eis$1news.onet.pl...
[...]

To krzyżak. ;)

--
stevep

Spotkanie z Henrykiem Pająkiem połączone z promoc ją nowej książki :-)))