Spotkanie z Henrykiem Pająkiem w Poznaniu...

Data: 2009-12-12 01:32:28
Autor: Antenka
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem w Poznaniu...
Okazało się niezwykle owocne. Przybyły tłumy wielbicieli jego
twórczości,  a zakończyło się  owacją na stojąco!  :-]

Antenka

Data: 2009-12-12 02:05:07
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Okazało się niezwykle owocne. Przybyły tłumy wielbicieli jego
twórczości,  a zakończyło się  owacją na stojąco!  :-]

To się czerwony pająk musiał poczuć doceniony jak za najlepszych
czasów moczaryzmu... Nieco światła na działalność publicystyczną tego
byłego członek PZPR, piewcy Jaruzelskiego i wiecznego rencisty rzuca
fakt, że w wieku dziesięciu lat doznał poważnych obrażeń głowy na
skutek zabaw poniemieckim niewypałem...

Data: 2009-12-12 12:08:19
Autor: MH
Antenka napisał(a):

> [...]

byłego członek PZPR, piewcy Jaruzelskiego i wiecznego rencisty rzuca
fakt, że w wieku dziesięciu lat doznał poważnych obrażeń głowy na

Nie pogrążaj.. Wszak to tylko niewiasta ..

MH

Data: 2009-12-12 12:46:40
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 12:08, MH pisze:
Antenka napisał(a):

[...]

Sam się pograża, danymi żywcem przeniesionymi z Wiki. Założę się że jeszcze wczoraj nie najmniejszego pojęcia kim jest p. Pająk, a dzisiaj po przeczytaniu jednego streszczenia życiorysu tego pana napisanego w kłamliwej Wikipedii wydaje wyrok na niego i jego twórczość.
Ech wy wykształciuchy... Czego się nauczyliście w tych waszych pokończonych szkołach.

Data: 2009-12-12 08:16:17
Autor: Antenka
Spotkanie z Henrykiem Pająkiem w Poznaniu...
"Ech wy wykształciuchy... Czego się nauczyliście w tych waszych
pokończonych szkołach."

Jadrysiu, wygląda na to, że najważniejszego ich nie nauczyli -
samodzielnego, logicznego myślenia, dociekania "dia ti?".
Encyklopedyczne wykształcenie i nieustanne ściąganie z Wikipedii nie
jest tożsame z inteligencją. ;-D

Antenka

Pozdrawiam ;-))

Data: 2009-12-12 20:22:11
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 17:16, Antenka pisze:
[...]

Niestety wygląda na to że masz rację Antenko :-( .  Mamy w Polsce coraz więcej imbecyli z dyplomami :-( .

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-12-12 19:24:15
Autor: cirrus
Antenka napisał(a):
[...]

A co przeczytałeś Pajaka nie w Wiki?

--
stevep

Data: 2009-12-12 20:20:43
Autor: Jadrys

Antenka napisał(a):

[...]

Tak, w Wiki, i przez to nie wypowiadam się na jego temat. Wystawiając mu opinię zaczerpniętą z Wikipedii mógłbym go skrzywdzić.

Data: 2009-12-13 10:05:29
Autor: cirrus
Antenka napisał(a):
[...]

Ale jeżeli nic nie czytałeś to wogóle nie powinieneś się wypowiadać,  ja z "twórczością" Pająka spotkałem się jeszcze w czasach pierwszej Solidarności i mam o niej jak najgorsze zdanie, a wtedy nawet nie słyszałem o Viki.

--
stevep

Data: 2009-12-13 19:24:11
Autor: Jadrys

Antenka napisał(a):

[...]

Przeczytałem to samo co Tzva. Jednak jest to za mało żeby się wypowiadać o p. Pająku.

Spotkanie z Henrykiem Pająkiem w Poznaniu...