Spotkanie z Pawłem Poręba w Gdańskim Trytonie

Data: 2010-11-10 11:29:15
Autor: Tułmacz
Spotkanie z Pawłem Poręba w Gdańskim Trytonie
Zapisy wyłącznie na stronie Trytona www.cn-tryton.pl

Jaka jest cena bo uważam ze za spotkanie z PP warto płacić nawet 100PLN?

jk

Data: 2010-11-10 18:23:13
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Tułmacz" <Tułmacz4uinglish@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibds63$lve$1news.onet.pl...
>Zapisy wyłącznie na stronie Trytona www.cn-tryton.pl

Jaka jest cena bo uważam ze za spotkanie z PP warto płacić nawet 100PLN?

jk

Chciałem kupić bilet na raty, ale dowiedziałem się że my jako aktywni członkowie Klubu Biznesmena wchodzimy za darmo.
Bierzesz kanapki?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-11 09:10:27
Autor: m
Spotkanie z Pawłem Poręba w Gdańskim Trytonie
Bierzesz kanapki?

ponoć tak, ale jedynie z pasztetem kieleckim .... bieda bo u nas w poznaniu takigo w biedronce nie ma i nie mogę się wkupić :(

Spotkanie z Pawłem Poręba w Gdańskim Trytonie