Spotkanie z Pawłem Poręb± w Katowickim Spodku

Data: 2011-03-10 10:00:06
Autor: Duch Leszka
Spotkanie z Pawłem Poręb± w Katowickim Spodku
Siemano,

Chciałem poinformować, że dnia 01.08.2011 odbędzie się spotkanie z
Pawłem Poręb± w katowickim Spodku.
Impreza będzie zorganizowana na wzór starych festynów Trybuny Ludu.
Paweł ogłosi publicznie nowe dogmaty dekompresyjne zawarte już w
ksi±żce "Nurkowanie Techniczne".
To spotkanie to doskonała okazja zobaczenia Mistrza Pawła na żywo i
wysłuchania jego przemowy, jakże przełomowej dla ¶wiatowego nurkowanie
technicznego.

W imieniu organizatorów spotkania proszę o nie zadawanie prelegentowi
pytań na temat nurkowania w elektrowni Konin, oraz skomplikowanych i
zawiłych pytań na tematy zwi±zane z dekompresj±.
W ogóle, odpowiedzi na jakiekolwiek pytania, nie przewiduje się.
Prelekcja będzie miała charakter monodramy.
I obwołujemy j± niniejszym największym nurkowym wydarzeniem w Polsce,
w roku 2011

Sama obecno¶ć wielkiego Mistrza, autora ksi±żki "Nurkowanie
Techniczne", zostania u¶wietniona występem zespołu Metallica oraz
jakże miłym dla oka występem grupy tanecznej "Crazy Horse". (nie mylić
z Crazy Shark)

Bilety najlepiej zamówić już teraz, bo nie wiadomo czy Spodek pomie¶ci
wszystkich chętnych.
Specjalna cena dla członków pi±tej kolumny to jedyne 800 PLN.
I uwaga - każdy uczestnik spotkania dostaje przy wyj¶ciu starter
Amwaya.
Po za tym, organizator spotkania, czyli nie wiadomo kto, zobowi±zuje
się do przekazania 100 PLN z każdego zakupionego biletu na rzecz
wierceń geotermalnych Ojca Rydzyka.

Serdecznie zapraszam w imieniu organizatorów i jednocze¶nie
przypominam, że ilo¶ć miejsc jest ograniczona.

Duch Leszka

Data: 2011-03-14 16:45:09
Autor:
Spotkanie z Pawłem Poręb± w Katowickim Spodku
Specjalna cena dla cz=B3onk=F3w pi=B1tej kolumny to jedyne 800 PLN.
I uwaga - ka=BFdy uczestnik spotkania dostaje przy wyj=B6ciu starter
Amwaya.
Po za tym, organizator spotkania, czyli nie wiadomo kto, zobowi=B1zuje
si=EA do przekazania 100 PLN z ka=BFdego zakupionego biletu na rzecz
wierce=F1 geotermalnych Ojca Rydzyka.

No, no, to nie ta chamówa, któr± non-stop kto¶ tu odpierdala.
To bardzo, kurwa,  interesuj±ca forma kontaktu z nurkow± braci±.
Kupiłem cztery bilety. Dobre jak chuj. Polecam.

mgr.inż . Alfons Redera

Data: 2011-03-25 15:41:10
Autor: Sjurek Irecki
> [...]
> Po za tym, organizator spotkania, czyli nie wiadomo kto, zobowi=B1zuje
> si=EA do przekazania 100 PLN z ka=BFdego zakupionego biletu na rzecz

Ja się osobi¶cie zajmę cateringiem. Będę oferował p(o)rażon± rybkę.

Sjurek Irecki

--

Spotkanie z Pawłem Poręb± w Katowickim Spodku