Spotkanie z Przewodnicz?cym KDP PTTK w Olsztynie

Data: 2011-02-22 17:09:09
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Spotkanie z Przewodnicz?cym KDP PTTK w Olsztynie
 Michał przedstawi planowane zmiany w programach szkoleniowych P1

i P2, propozycje  nowych kursów specjalistycznych

Mam nadzieję , że zmiany będą rozwojowe dla KDP PTTK , ciekaw jestem również czy
owe zmiany nie naruszą poglądów Michała na nurkowanie, standardy i proces
szkoleniowy jakie prezentował przed laty. Mam również nadzieję że zmiany
organizacyjne w zarządzie nie są tylko kosmetyczne a dadzą wymierne korzyści
nurkującym i szkolącym się w systemie KDP PTTK.

Pozdrawiam

Adam Klimek    IT płetwonurkowania - Dahab / Egipt

--

Spotkanie z Przewodnicz?cym KDP PTTK w Olsztynie