Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie

Data: 2011-11-19 10:41:56
Autor: Szuwaks
Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie
Witam,

Może ktoś się będzie chciał wybrać.
Jeszcze jest chwila. :)

19 listopada (sobota) 2011 o godz. 12:00 - 15:00 w siedzibie Bemowskiego Centrum Kultury art.bem odbędzie się spotkanie z Jerzym Makulą - Kapitanem w PLL LOT, szefem floty Boeingów LOT oraz instruktorem szkolącym pilotów na Boeing'ach 767.

http://u.42.pl/2HbL

Szuwaks

Data: 2011-11-20 06:07:37
Autor: PeterPan
Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie
Może ktoś się będzie chciał wybrać.

Czy można przyjść z osobą towarzyszoncą?

PP

Data: 2011-11-20 10:29:55
Autor: Szuwaks
Użytkownik "PeterPan" <PeterPan1981@wp.pl> napisał w wiadomości news:jaa1v1$5ac$1news.onet.pl...
>Może ktoś się będzie chciał wybrać.
Czy można przyjść z osobą towarzyszoncą?

Kolina, Ty wiesz co.....

Szuwaks

Data: 2011-11-20 11:23:31
Autor: Shrek
On 2011-11-20 10:29, Szuwaks wrote:
Użytkownik "PeterPan" <PeterPan1981@wp.pl> napisał w wiadomości
>Może ktoś się będzie chciał wybrać.
Czy można przyjść z osobą towarzyszoncą?

Kolina, Ty wiesz co.....

Po jaką cholerę mu odpowiadasz? Nie będzie reakcji, to trol zdechnie z głodu.

Shrek.

Data: 2011-11-24 15:41:51
Autor: Emeryt
Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie
Kolina, Ty wiesz co.....

Pani/Panie Szuwaks, Nie znam Pana/Pani, ale podejście które prezentuje Pan na liście w stosunku do kolegów nie wiele odbiega od zwykłego chamstwa.
Z ciekawością czytam listy osoby, która Pan tak tępi z nieznanych mi powodów.
Jako pilot na emeryturze mam więcej czasu na internet i mniej chęci na spotykanie się z chamstwem, które w Polsce widzę na ulicach.
Życzę więcej dystansu do siebie i szacunku dla innych

Emeryt

Data: 2011-11-25 17:14:27
Autor: PeterPan
Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie
Z ciekawością czytam listy osoby, która Pan tak tępi z nieznanych mi powodów.

Bardzo, dziękuje za ciepłe słowa.
Szczerze mówiąc czuję się prześladowany przez ta osoba, który pisała obrźliwe teksty na grupiie Warszawa, a potem prznosi się za mną na kązda inna grupe dyskusyjna. Poważnie zastawnaiam się z koleżnakami o podjecie kroków prawnych (STAKING)

Pozdrawiam i życzę wysokości

Piotr

Data: 2011-11-26 12:41:19
Autor: JasiekS

Użytkownik " Emeryt" <0perra@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jalojv$qgt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Proponuję posprawdzać archiwum grupy - ale nie pod kątem loginu (w listopadzie były już WW, HNM, Peter Pan, Amados...), tytlko pod kątem adresu IP (85-222-48-38.home.aster.pl albo 85.222.48.38; ja wyrobiłem sobie taki nawyk). Gdybyś nie nadawał z Krakowa podejrzewałbym kolejnego klona tego osobnika (on nadaje z Tarchomina).

--
JasiekS

Data: 2011-11-26 13:48:51
Autor: PeterPan
Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie
Proponuję posprawdzać archiwum grupy -

po co?

Piotr

Data: 2011-11-26 17:00:50
Autor:
Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie
Gdybyś nie nadawał z Krakowa podejrzewałbym kolejnego klona tego osobnika (on nadaje z

nie wiem jak się robi klony ale w sposobie szerzenia inwektyw podejrzewam że Szuwaks i JasiekS to ta sama osoba.

Emeryt

--

Spotkanie z szefem floty Boeingów na warszawskim Bemowie