Spowalnianie zegara taktującego rdzen jako ochrona przed spaleniem procka

Data: 2011-08-30 14:41:44
Autor: Q
Spowalnianie zegara taktującego rdzen jako ochrona przed spaleniem procka
Czy procesory AMD też mają coś takiego? Jeśli tak, to od którego modelu?

Maja - obecnie chyba wszystkie dostepne modele obniazaja napiecie i mnoznik.

Kumpel ma jakiegoś starszego Athlona 64 X2 3600+ (nie wiem czy to jest
100-wattowy socket 939 czy 65-wattowy socket AM2) i mu bardzo wolno
działa pecet Della mimo 3GB pamięci i Windows XP - nie wiem czy
zakurzenie może być przyczyną?

Odpal CPU-Z i zobacz co pokazuje (MHz, V).

Spowalnianie zegara taktującego rdzen jako ochrona przed spaleniem procka