Spowiedź ministra Szumowskiego

Data: 2020-05-15 02:35:39
Autor: mrbluesky.pl
Spowiedź ministra Szumowskiego
" Dziś łatwo zapomnieć o ciężarówkach wywożących trumny z Bergamo. Dziś łatwo zapomnieć, że w Hiszpanii i we Włoszech ludzie umierali na korytarzach w szpitalach, bo lekarze nie mogli udzielić im pomocy, musieli wybierać kogo podłączyć do respiratora. W takich warunkach podejmowaliśmy w Polsce decyzje o zakupach. Miałem odmówić? Dzisiaj czytałbym w gazetach, że "Szumowski mógł kupić 100 tys. maseczek, ale tego nie zrobił i naraził medyków na utratę zdrowia lub śmierć". A ja wtedy miałbym się tłumaczyć tak, że cztery lata temu znałem tego gościa, więc nie mogłem kupić sprzętu tak bardzo potrzebnego? Kuriozum." Więcej:  https://www.money.pl/gospodarka/spowiedz-lukasza-szumowskiego-tylko-w-moneypl-ujawnia-informacje-o-nieudanym-biznesie-zony-dotacjach-dla-brata-i-zakupie-maseczek-6510679397734529a.html -- -
Brzmi szczerze i dorzecznie. Rozgrzeszam + Stuk puk ;)

Spowiedź ministra Szumowskiego