Spóźniona deklaracja VAT

Data: 2012-01-02 21:46:00
Autor: Budzik
Spóźniona deklaracja VAT
No i stało się. Po kilku latahc prowadzenia DG zapomniałem w swiatecznym wirze obowiązków o deklaracji.
Co robić? Wysłac z dołączonym pismem o przywrócenie terminu?
Czynny żal? Wszystko razem? :)

Jakie konsekwencje (zwyczajowo)?
Raczej brak kary, czy tez coś dostanę?

Macie jakieś doswiadczenia?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2012-01-02 23:07:54
Autor: cef
Spóźniona deklaracja VAT
Budzik wrote:
[...]

Bez żalu :-). Oni wiedzą  już, że nie złożyłeś.
Akurat brak VAT-7 to im dość łatwo wyłapać.
Co byś nie napisał i tak zwyczajowo 100zł zapłacisz.

Data: 2012-01-02 23:59:17
Autor: Budzik
Spóźniona deklaracja VAT
Osobnik posiadający mail cezfar@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

:)
szkoda
ale tak mysle - skad wiedza? Przeciez nie muszę składac deklaracji co miesiac? A moze musze? Nawet gdyby nie było zadnych faktur (w tym miesiacu były - pytam ogólnie)

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2012-01-03 10:42:29
Autor: cef
Spóźniona deklaracja VAT
Budzik wrote:

ale tak mysle - skad wiedza? Przeciez nie muszę składac deklaracji co
miesiac? A moze musze? Nawet gdyby nie było zadnych faktur (w tym
miesiacu
były - pytam ogólnie)

Jeśli ostatnio się nic nie zmieniło, to musisz
i dlatego wiedzą.

Data: 2012-01-03 10:52:06
Autor: Borys Pogoreło
Spóźniona deklaracja VAT
Dnia Tue, 3 Jan 2012 10:42:29 +0100, cef napisał(a):

miesiacu były - pytam ogólnie)

Jeśli ostatnio się nic nie zmieniło, to musisz
i dlatego wiedzą.

 Ja bym założył, że mają jeszcze jakiś margines na deklaracje wysyłane
pocztą w ostatni dzień. Więc od razu się na zaległości nie rzucają. IMO
jest szansa, że zdąży z czynnym żalem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-01-03 18:12:01
Autor: 'Tom N'
Spóźniona deklaracja VAT
Borys Pogoreło w <news:z1gctqrxanlg$.5ac92h8txein$.dlg40tude.net>:

[...]

Swego czasu zostałem poproszony o wyjaśnienie dlaczego VAT-7 nie dotarł do
urzędu, kary nie dostałem żadnej.

Więcej tutaj:
<http://42.pl/na/091210.174658.pspp.324@int.dyndns.org.invalid>

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-03 21:48:50
Autor: Budzik
Spóźniona deklaracja VAT
Osobnik posiadający mail borys@pl.edu.leszno napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

mysle, ze cef miał na mysli, ze skoro mam obowiazek zlozyc i nie zlozylem, to czynnym zalem do niczego sie nie przyznam. I tak wiedza, ze 25 nie zlozylem, nawet jezeli jeszcze sie w tym nie polapali.
Tak czy siak spróbuje - dzięki za odpowiedzi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2012-01-04 00:30:46
Autor: Borys Pogoreło
Spóźniona deklaracja VAT
Dnia Tue, 3 Jan 2012 21:48:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

mysle, ze cef miał na mysli, ze skoro mam obowiazek zlozyc i nie zlozylem, to czynnym zalem do niczego sie nie przyznam. I tak wiedza, ze 25 nie zlozylem, nawet jezeli jeszcze sie w tym nie polapali.

 Właśnie o to połapanie się chodzi. AFAIR wystarczy, że zdążysz, zanim
urząd "podejmie czynności" (pewnie zaraz ktoś przytoczy dokładną
definicję).

 US wcale się tak nie spieszy, styczniowy PIT-11 mi rozliczyli w okolicach
sierpnia (i nagle miałem 0.50PLN zaległości podatkowych), VAT pewnie robią
szybciej, ale bez przesady ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-01-17 13:59:15
Autor: Nixe
Spóźniona deklaracja VAT

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości

US wcale się tak nie spieszy, styczniowy PIT-11 mi rozliczyli w okolicach
sierpnia (i nagle miałem 0.50PLN zaległości podatkowych), VAT pewnie robią
szybciej, ale bez przesady ;)

Żebyś się nie zdziwił, bo robią to wyjątkowo szybko :)
Miałam podobną sytuację w zeszłym roku; z przyczyn technicznych w banku przelew na VAT nie wyszedł w terminie i poszedł dopiero tydzień później. Minął się z wezwaniem z US nadanym 28 dnia, więc raptem 3 dni po terminie.

N.

Data: 2012-01-17 17:28:28
Autor: Gotfryd Smolik news
Spóźniona deklaracja VAT
On Tue, 17 Jan 2012, Nixe wrote:

[...]

  No, ale brak przelewu prościej przyuważyć niż brak kartki ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-01-03 21:27:35
Autor: prg
Spóźniona deklaracja VAT
Co byś nie napisał i tak zwyczajowo 100zł zapłacisz.

raz mi sie trafilo, napisalem pismo, grzecznie przeprosilem i nic zwyczajowego sie nie stanelo

Data: 2012-01-03 22:55:04
Autor: cef
Spóźniona deklaracja VAT
prg wrote:

Co byś nie napisał i tak zwyczajowo 100zł zapłacisz.

raz mi sie trafilo, napisalem pismo, grzecznie przeprosilem i nic
zwyczajowego sie nie stanelo

200zł? :-)

Data: 2012-01-17 13:59:48
Autor: Nixe
Spóźniona deklaracja VAT

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f03793c$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
prg wrote:

Co byś nie napisał i tak zwyczajowo 100zł zapłacisz.

raz mi sie trafilo, napisalem pismo, grzecznie przeprosilem i nic
zwyczajowego sie nie stanelo

200zł? :-)

Hmm... za co 200 zł?

N.