Data: 2010-10-12 08:51:36 | |
Autor: Rafał | |
Spóźniona faktura | |
W dniu 12.10.2010 08:31, mz pisze:
Zastanawiam się co będzie jak mój nowy operator sieci spóźni sie z fakturąJa mam tak co miesiąc z VECTRĄ. Faktura przychodzi pocztą, na kopercie data nadania przeważnie albo jeden dzień przed końcem płatności, albo już po terminie. Jak ja otwieram kopertę to już prawie zawsze jest po terminie. Temat wałkowałem wielokrotnie z nimi, że nie będę płacił w terminie bo nie wiem ile, no i sobie tak płacę zawsze miesiąc później niż widnieje termin płatności. I w zasadzie nic złego się nie dzieje, miałem okazje kiedyś się przekonać jak działa procedura odłączania mediów w tej firmie, oraz windykacja - długa historia, ale generalnie nie robią nic jeżeli jest mniej niż 3 niezapłacone faktury. Jak jest więcej niż 3 to się im czerwona lampka włącza. Odsetek żadnych nikt mi nie naliczał. Za to jak zapłaciłem za ogrzewanie domu(ciepłownia) z chyba dwu dniowym poślizgiem to za kilka dni miałem list z informacją żeby uregulować odsetki... W zasadzie nie otrzymanie faktury nie upoważnia Cie do niepłacenia. Płacisz za wykonaną usługę, jeżeli usługa miała miejsce to należy się zapłata, nie ważne czy faktura jest czy nie ma. Inna sprawa w przypadku telefonu że nie wiesz ile masz zapłacić, ale podobno Ty masz obowiązek się tego dowiedzieć, np zadzwonić do nich i się zapytać. Tak wyczytałem i tak mi mówili na infolinii w vectrze. Ja to olałem i czekam aż przyjdzie, potem się zastanawiam kiedy zapłacić. |
|
Data: 2010-10-12 10:00:22 | |
Autor: wromek | |
Spóźniona faktura | |
Ja mam tak co miesiąc z VECTRĄ. Faktura przychodzi pocztą, na kopercie data nadania przeważnie albo jeden dzień przed końcem płatności, albo już po terminie. Jak ja otwieram kopertę to już prawie zawsze jest po terminie. Temat wałkowałem wielokrotnie z nimi, że nie będę płacił w terminie bo nie wiem ile, no i sobie tak płacę zawsze miesiąc później niż widnieje termin płatności. I w zasadzie nic złego się nie dzieje, miałem okazje kiedyś się przekonać jak działa procedura odłączania mediów w tej firmie, oraz windykacja - długa historia, ale generalnie nie robią nic jeżeli jest mniej niż 3 niezapłacone faktury. Jak jest więcej niż 3 to się im czerwona lampka włącza. Odsetek żadnych nikt mi nie naliczał. Za to jak zapłaciłem za ogrzewanie domu(ciepłownia) z chyba dwu dniowym poślizgiem to za kilka dni miałem list z informacją żeby uregulować odsetki... moze byc tak jak w dialogu, nic sie nei dzieje a potem po roku, 2 lub 2 i pol dostaniesz zestawienie opoznien i wyliczenie odsetek za kazde opoznienie, hehe. nie bedą draznic poki sie jest klientem i sie ladnei placi, sprobujesz zrezygnowac to sie zajma Toba inne sluzby ;) pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2010-10-12 11:43:32 | |
Autor: Henry(k) | |
Spóźniona faktura | |
Dnia Tue, 12 Oct 2010 10:00:22 +0200, wromek napisał(a):
moze byc tak jak w dialogu, nic sie nei dzieje a potem po roku, 2 lub 2 i pol dostaniesz zestawienie opoznien i wyliczenie odsetek za kazde opoznienie, hehe. nie bedą draznic poki sie jest klientem i sie ladnei placi, sprobujesz zrezygnowac to sie zajma Toba inne sluzby ;) Nie strasz go - nic mu nie wyliczą :-) Oni po prostu mają takie luźne podejście do klienta - przynajmniej do czasu aż się nie będzie chciał przenieść do konkurencji ;-) Pozdrawiam, Henry |
|
Data: 2010-10-12 16:20:44 | |
Autor: wromek | |
Spóźniona faktura | |
Nie strasz go - nic mu nie wyliczą :-) Oni po prostu mają takie luźne mi wyliczyli ;) |
|
Data: 2010-10-12 16:27:42 | |
Autor: Henry(k) | |
Spóźniona faktura | |
Dnia Tue, 12 Oct 2010 16:20:44 +0200, wromek napisał(a):
mi wyliczyli ;) W Dialogu tak - tam każda spóźniona wpłata generuje pozycje odsetek, które jeśli nie przekroczą odpowiedniego progu to i tak leżą, więc kiedyś muszą wylądować na jakimś dokumencie - chyba że ktoś je anuluje. W Vectrze w ogóle nie naliczają odsetek dla drobnych spóźnień, więc nie ma się co zbierać. Pozdrawiam, Henry |
|
Data: 2010-10-13 08:20:52 | |
Autor: Rafał | |
Spóźniona faktura | |
W dniu 12.10.2010 16:27, Henry(k) pisze:
W Vectrze w ogóle nie naliczają odsetek dla drobnych spóźnień, więc nie maW vectrze mają taki bałagan że jak by chcieli naliczać odsetki to by nie potrafili. Pytanie zadane na infolinii "za co jest dana opłata którą chcecie ze mnie zedrzeć" powoduje nerwowe przeszukiwanie cenników i dopasowanie kwoty po wartości, a jak bym nie daj Boże zapytał o date od kiedy ta kwota jest do zapłaty to by chyba Pani na infolinii palpitacji dostałą. Pal licho że na żadnej fakturze danej opłaty nie miałem. Kiedyś bawiło mnie jak do mnie dzwonili i chcieli coś bzdurnego powiedzieć, teraz mam już tego dość. Niestety ich oferta jest najlepsza w okolicy, jakość usług bez zarzutu, więc płace te faktury raz za czas.. |
|
Data: 2010-10-13 09:38:31 | |
Autor: Henry(k) | |
Spóźniona faktura | |
Dnia Wed, 13 Oct 2010 08:20:52 +0200, Rafał napisał(a):
W vectrze mają taki bałagan że jak by chcieli naliczać odsetki to by nie potrafili. Pytanie zadane na infolinii "za co jest dana opłata którą chcecie ze mnie zedrzeć" powoduje nerwowe przeszukiwanie cenników i dopasowanie kwoty po wartości, a jak bym nie daj Boże zapytał o date od kiedy ta kwota jest do zapłaty to by chyba Pani na infolinii palpitacji dostałą. Zapewniam Cię że potrafili by je naliczyć ;-) To problem większości infolinii - agenci są "zoptymalizowani" pod konkretne zadania i zazwyczaj nie mają bezpośredniego dostępu do systemów bilingowych. Akurat Vectra od dawna zbiera za to spore negatywy, mimo że ich telecentrum jest relatywnie małe. Trzeba e-mailować a nie dzwonić - trwa dłużej ale trafia do odpowiednich ludzi. Pozdrawiam, Henry |
|