Spóźniona faktura

Data: 2010-10-12 09:15:30
Autor: Krzysztof
Spóźniona faktura
"mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał

Zastanawiam się co będzie jak mój nowy operator sieci spóźni sie z fakturą za telefon. Skąd mam wiedzieć ile i do kiedy mam zapłacić ?

Zadzwonić na infolinię. Sprawdzić na stronie operatora.
BTW - to Twoja pierwsza faktura, że nie znasz terminów płatności?

Czy jak faktura przyjdzie po terminie płatności będą mieli prawo ścigać mnie o odsetki ?

Jeśli została nadana w stosownym czasie, czyli opóźnienie nie wynikło z winy operatora, to niestety tak.

K.

Spóźniona faktura