Spóźniona faktura

Data: 2009-04-20 15:25:03
Autor: Maciej Dobrzanski
Spóźniona faktura
Witam,

Sprawa trochę zaległa, ale nadszedł czas podsumowań roku ubiegłego i kwartału VAT, więc wróciło.

Pod koniec grudnia otrzymałem fakturę wystawioną około 10.12.2008. Jako, że trafiło na kiepski okres, faktura przeleżała w szafie pare tygodni i ostatecznie została opłacona około połowy stycznia. Z rozpędu tam tez została zaksięgowana (KPiR i VAT). Biorąc pod uwagę, że staram się stosować uproszczoną formę księgowania (kasową), który miesiąc powinienem obarczyć kosztem? Wydaje się, że czeka mnie korekta VAT za IV kwartał (przeniesienie ze stycznia na grudniową datę wystawienia faktury), natomiast KUP mógłby pozostać styczniowy. Ale czy dobrze mi się wydaje?

Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-04-20 15:29:01
Autor: Tomek
Spóźniona faktura
Dnia 20-04-2009 o 15:25:03 Maciej Dobrzanski <noreply@nowhere.com> napisał(a):

[...]

Raczej na odwrĂłt - KUP jest prawdopodobnie z 2008r., a VAT moĹźna
zwykle przenosić na kolejny okres.

--
Pozdrawiam,
Tomek