Spóźniona rewolucja

Data: 2015-05-11 09:33:23
Autor: Joschi
Spóźniona rewolucja
to ja robiłem rewolucję, tak jeszcze wczoraj grzmiał gbur i oszust...

Data: 2015-05-11 10:13:07
Autor: Dirko
Spóźniona rewolucja
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mipm03$384$1speranza.aioe.org...

to ja robiłem rewolucję, tak jeszcze wczoraj grzmiał gbur i oszust...
    Deklaracja b. prezydenta Kwaśniewskiego:

- Doceniam działalność prezydenta Komorowskiego. Jest dobrze przygotowany do tej roli. Jako człowiek, który politykę zna i wie, co się może w świecie wydarzyć w ciągu kilku lat, uważam, że solidny, przewidywalny prezydent jest dla nas dziś bardziej istotny niż eksperyment prezydencki. Kwaśniewski zadeklarował, że w II turze zagłosuje na tego właśnie kandydata.

Data: 2015-05-11 10:40:39
Autor: Joschi
Spóźniona rewolucja
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mipoan$6g7$1news.vectranet.pl...
[...]

Stolzman się nie liczy, on tylko w stronę syjonistów...

Kwaśniewski mówił, że jego zdaniem elektorat Pawła Kukiza podzieli się na tych, którzy pójdą głosować na Andrzeja Dudę, i tych, którzy zostaną w domu.

Spóźniona rewolucja