Spóźniony PIT

Data: 2009-05-01 16:14:51
Autor: Q
Spóźniony PIT
Wlasnie sie zorientowałem, ze zapomniałem złozyc pit - wypełniłem jakis
czas temu ale nie wysłałem (PIT-37 i PIT-36L innej osoby).
Jakiej mam sie spodziewac kary?

"Eksperci radzą, że lepiej wysłać w terminie do 30 kwietnia br. błędnie wypełniony, ale podpisany PIT, niż wysłać poprawnie rozliczony formularz już po czasie. Najważniejsze, aby podpisany PIT trafił w terminie do karbówki, później można złożyć korektę w dowolnym terminie, w ciągu pięciu lat, gdyż potem zobowiązanie podatkowe się przedawnia. W terminie do 30 kwietnia należy zapłacić zaległy podatek."

http://www.pit.pl/lepiej_zlozyc_bledny_pit_niz_zrobic_to_po_terminie_rodzaje_podatkow_sy_6072.php

Data: 2009-05-01 14:39:20
Autor: Budzik
Spóźniony PIT
Osobnik posiadający mail no@spam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

strasznie fajnie, ale ja nie wysłałem dlatego, ze nie wiedziałem jak wypełnic, tylko ze zwyczajnie odkładałem to a w ostatnich dwóch tygodniach byłem tak zabiegany, ze zupelnie zapomniałem o tym.
To ze musze wysłac, chyba nie polega dyskusji.
Pytanie brzmi czy:
a) dołączyć jakies pismo.
b) kwestie odliczenia internetu pomijam - jest nieaktualna
c) wpadła mi jednak kwestia 1% - moge wybrac organizajce czy nie?

I tylko tyle. Ewentualnie jakiej kary sie spodziewac?

Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2009-05-01 19:38:51
Autor: ąćęłńóśźż
Spóźniony PIT
Przez datę 1-3 maja nic się nie powinno stać, podjedź na pocztę, wyslij i tyle.
JaC

-- -- -

byłem tak zabiegany, ze zupelnie zapomniałem o tym.

Data: 2009-05-01 20:23:40
Autor: Leszek
Spózniony PIT
In article <01052009.73D7D379@budzik61.poznan.pl>, budzik61
@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj says...>
> strasznie fajnie, ale ja nie wyslalem dlatego, ze nie wiedzialem jak wypelnic, tylko ze zwyczajnie odkladalem to a w ostatnich dwóch tygodniach bylem tak zabiegany, ze zupelnie zapomnialem o tym.
To ze musze wyslac, chyba nie polega dyskusji.
Pytanie brzmi czy:
a) dolaczyc jakies pismo.
b) kwestie odliczenia internetu pomijam - jest nieaktualna
c) wpadla mi jednak kwestia 1% - moge wybrac organizajce czy nie?

I tylko tyle. Ewentualnie jakiej kary sie spodziewac?

300-400 pln, z praktyki

Data: 2009-05-01 20:31:37
Autor: SDD
Spózniony PIT

Użytkownik "Leszek" <rewt@post.nospam.pl> napisał w wiadomości news:MPG.24655c995a349db3cnews.gazeta.pl...

Ewentualnie jakiej kary sie spodziewac?

300-400 pln, z praktyki

Gdyby to bylo w krajach skandynawskich, to pewnie boloby:
1. piec razy wiekszy dochod,
2. dziesiec razy wyzszy podatek,
3. mozliwosc odsiedzenia kary za nieterminowe zlozenie w dowolnie wybrany weekend w jednoosobowej celi z basenem, telewizorem i nomen omen szwedzkim bufetem :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-01 16:25:49
Autor: spp
Spóźniony PIT
Q pisze:

"Eksperci radzą, że lepiej wysłać w terminie do 30 kwietnia br. błędnie wypełniony, ale podpisany PIT, niż wysłać poprawnie rozliczony formularz już po czasie.

No dobrze, ale pytanie brzmi: Lepiej wysłać teraz czy wcale? :)

--
spp

Data: 2009-05-01 16:30:50
Autor: Q
Spóźniony PIT
No dobrze, ale pytanie brzmi: Lepiej wysłać teraz czy wcale? :)

wcale + wyjazd na kajmany w stylu:
papatki polandzie, nowy dom, nowi znajomi, nowe zycie :)

Spóźniony PIT