Spożywanie alkoholu w samochodzie - rozwikłanie problemu.

Data: 2009-03-10 10:13:45
Autor: Mlody
Spożywanie alkoholu w samochodzie - rozwikłanie problemu.

Miałem przed chwilą komiczną sytuację gdy stałem z kolegą i paliłem fajka na ulicy.
Podszedł do nas patrol i czepił się że palimy w miejscu publicznym - trochę ich poniosło bo z tego co się orientuję to zakaz jest w fazie projektu ustawy, ale mogę się mylić więc się nie kłóciłem, mandatu nie chcieli pisać, tylko dać pouczenie.
Ale zapytałem co mam zrobić gdy w miejscu pracy z racji charakteru działalności nie ma mowy nawet o wydzieleniu miejsca na palarnię, i czy w takim razie mogę palić w samochodzie - a oni że tak bo wnętrze samochodu nie jest miejscem publicznym, to pociągnąłem temat dalej czy mogę tam pić alkohol - mogę bo to nie jest miejsce publiczne.
Więc chyba problem mniej-więcej wyjaśniony, wiadomo że zależy to od wykładni i interpretacji przepisów, a te mogą być różne, aczkolwiek samo miejsce publiczne nie jest ściśle zdefiniowane w przepisach, ale i tak jakby nie patrzeć to wnętrze prywatnego samochodu nie pasuje do przesłanek do uznania go za miejsce publiczne.

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-03-10 10:11:05
Autor: zkruk [Lodz]
Mlody wrote:
[...]

chyba nie ufał bym w interpretacje policjantów którzy nie znają prawa ;]

Data: 2009-03-10 11:23:19
Autor: szerszen

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj wpisz zero).pl> napisał w wiadomości news:gp5bh5$8gb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

trzeba bylo pociagnac temat dalej i zapytac sie, czy jak bedziesz mial chate zajeta, to panienke mozesz dopieszczac w samochodzie, wtedy nagle okazaloby sie cos zupelnie innego :D

Data: 2009-03-10 12:27:07
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gp5f2l$t23$1news.task.gda.pl...

[...]

Jeśli by nie było skargi np. przechodniów, to nie ma problemu, nic nie mogą.
Kiedyś bawiłem się w samochodzie z panienką, w miejscu ustronnym choć na parkingu - podjechał miśkowóz i ich problemem było tylko bezpieczeństwo panienki - pytali ją (przez uchylone okno), czy jest  ze mną dobrowolnie :)

--
Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-03-10 13:12:06
Autor: pluton
Spożywanie alkoholu w samochodzie - rozwikłanie problemu.

panienki - pytali ją (przez uchylone okno), czy jest  ze mną dobrowolnie :)

I co ona na to ? :)

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-10 13:55:49
Autor: kamil

"pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> wrote in message news:gp5lif$h6f$1news.onet.pl...

panienki - pytali ją (przez uchylone okno), czy jest  ze mną dobrowolnie :)

I co ona na to ? :)

Pewnie dobrze wychowana, z pelna buzia nie mowila ;)

Kamil

Data: 2009-03-10 14:24:50
Autor: MadMan
Dnia Tue, 10 Mar 2009 13:12:06 +0100, pluton napisał(a):

panienki - pytali ją (przez uchylone okno), czy jest  ze mną dobrowolnie :)

I co ona na to ? :)

Aaaa aaaaa... Skończyłam :P

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-03-10 18:18:10
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:nk25r2ywj4li.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Dnia Tue, 10 Mar 2009 13:12:06 +0100, pluton napisał(a):

panienki - pytali ją (przez uchylone okno), czy jest  ze mną dobrowolnie
:)

I co ona na to ? :)

Aaaa aaaaa... Skończyłam :P

Jakbyś przy tym był :)

Data: 2009-03-10 18:18:01
Autor: Alex81
Spożywanie alkoholu w samochodzie - rozwikł anie problemu.
In article <gp5lif$h6f$1@news.onet.pl>, zielonadupa@poczta.onet.pl says...

panienki - pytali ją (przez uchylone okno), czy jest  ze mną dobrowolnie :)

I co ona na to ? :)

"Tak, taak, TAAAAAAAK!!!!"

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-10 16:47:53
Autor: JG
Wiesiaczek pisze:
[...]
Podli seksiści, Ciebie nie spytali :)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-10 18:19:08
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gp624t$il$1inews.gazeta.pl...
Wiesiaczek pisze:
[...]

Prawda, ale nie składałem skargi do rzecznika praw obywatelskich :)

Data: 2009-03-10 18:28:26
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Mlody pisze:
Miałem przed chwilą komiczną sytuację gdy stałem z kolegą i paliłem fajka na ulicy.

no ale z kolei pijąc w aucie jesteś potencjalnym kierowcą który pije - mój sąsiad wali gorzałę w aucie - inna sprawa że później jeździ
ale picie w aucie lub siedzenie w aucie nawalonym też może być odebrane jako podejrzenie kierowania pod wpływem. a może się mylę ?
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-03-10 19:27:37
Autor: masti
Dnia Tue, 10 Mar 2009 18:28:26 +0100, Maciek \"Sołtys\" napisał(a):

Mlody pisze:
[...]

na tylnym siedzeniu? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-03-10 20:31:56
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Spożywanie alkoholu w samochodzie - rozwikłanie problemu.
masti pisze:

na tylnym siedzeniu? :)

kurczę muszę zmienić stereotypowe przyzwyczajenia i siadać na tył :)

--
Maciek "Sołtys"
KrakĂłw

Data: 2009-03-11 09:22:27
Autor: Mlody
Spożywanie alkoholu w samochodzie - rozwikłanie problemu.
..
Użytkownik ""Maciek \"Sołtys\""" <soltys_3@op.pl> napisał w wiadomości news:gp67vf$sf6$1inews.gazeta.pl...
Mlody pisze:
[...]

Ale jeżeli np. jadę sobie na wakacje stoimy w korku, kolega prowadzi, a ja siedzę i wraz z resztą pasażerów popijam browarki to co w tym złego?

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-11 09:25:08
Autor: krzysiek82
Maciek "Sołtys" pisze:
no ale z kolei pijąc w aucie jesteś potencjalnym kierowcą który pije - mój sąsiad wali gorzałę w aucie - inna sprawa że później jeździ

To na co czekasz? Nic z tym nie robisz?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-11 09:49:57
Autor: czak norris
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gp7t2c$55h$1nemesis.news.neostrada.pl...

no ale z kolei pijąc w aucie jesteś potencjalnym kierowcą który pije - mój sąsiad wali gorzałę w aucie - inna sprawa że później jeździ

To na co czekasz? Nic z tym nie robisz?

Oczywiście, że robi... poszedł po zagrychę ;>

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-03-11 17:05:29
Autor: Maciek \"Sołtys\"
czak norris pisze:

To na co czekasz? Nic z tym nie robisz?

Oczywiście, że robi... poszedł po zagrychę ;>

Sprawa nie była taka prosta.
Koleś uderzył już w inne auto i spowodował zniszczenie pasa przedniego.
Innym razem uderzył w inne gnąc sobie rejestrację.
Byłem świadkiem jak wypadał wręcz z samochodu.
Policja która przyjechała na miejsce oglądnęła samochody.
Byłem gotów zeznawać jako świadek bo sprawa była oczywista ale właścicielka zniszczonego auta nie chciała wnosić sprawy i poszło chyba z ubezpieczenia.
Koleś cały czas ma prawo jazdy.....
Ja osobiście zgłaszałem sprawę dwa razy.
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Spożywanie alkoholu w samochodzie - rozwikłanie problemu.