Sprawa Bialorusi i Polakow

Data: 2010-02-23 03:51:25
Autor: muto2100
Sprawa Bialorusi i Polakow
Oto lista czołowych działaczy legalnego ZPB objętych zakazem wjazdu do
Polski według stanu na koniec 2009 (ogółem lista przekracza już 200
osób).
1. Łucznik Józef
2. Kruczkowski Tadeusz
3. Dubikowski Andrzej
4. Zaleska Tatiana
5. Samiec Alicja
6. Kacynel Ryszard
7. Tarasiewicz Konstanty
8. Rewkowska Leonarda
9. Tyrkin Izabela
10. Kruczkowski Wiktor
11. Mazjuk Kazimierz
12. Gulecka Regina
13. Chudziak Ryszard
14. Bulgaj Halina
15. Kucharewicz Anatol
16. Naumowicz Witalia
17. Krawcewicz Waldemar
18. Bogdan Wiktor
19. Bogdan Helena
20. Lysa Jadwiga
21. Matejko Antoni
22. Zielinski Jan
23. Ejsmont Maria
24. Sawieljwa Irena
25. Kulikowska Irena

Data: 2010-02-23 04:04:58
Autor: muto2100
Sprawa Bialorusi i Polakow
On 23 Lut, 12:51, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
[...]

ciekawe   dlaczego     polakom     zabrania    sie    wjazdu    do
Polski-   czyzby      niebyli  poprawni    politycznie      i
niepracowali      wedlug    znanych  zalozen
politycznych.Dlaczego     nikt     niemowi      o  tym-   kto    i
jakim     prawem     odbiera      rodakom     odwiedzac     kraj
swoich   przodkow!

Data: 2010-02-23 13:59:34
Autor: Dirko
Sprawa Bialorusi i Polakow

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2a8f110c-2fc2-41d2-9a2f-83feff72cecef42g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

    Dla Matejki zrobiłbym wyjątek. ;-)

Data: 2010-02-23 14:35:37
Autor: boukun
Sprawa Bialorusi i Polakow

[...]

Polscy syjoniści nie chcą prawdziwych Polaków w Polsce widzieć, ani wspierać. Mają swoje podstawione wtyki i syjonistyczną tubę satelitarną...
prezesem rady naczelnej i rzecznikiem organizacji Borys jest zyd
Banzer (Igor Bancer)

zastepca Borys jest zyd Poczobutt

boukun

Sprawa Bialorusi i Polakow