Sprawa Kamińskiego.

Data: 2016-03-31 22:14:33
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Data: 2016-03-31 22:17:34
Autor: Stachu Chebel
Sprawa Kamińskiego.
W dniu czwartek, 31 marca 2016 22:14:28 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
Koniec PO-wskiego gdakania!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1041267,title,Legalne-ulaskawienie-Kaminskiego,wid,18242653,wiadomosc.html

Zgodnie z Kodeksem postępowania karnego (art. 5 § 1 k.p.k.), oskarżonego uważa się za niewinnego, dopóki wina jego nie zostanie udowodniona i stwierdzona prawomocnym wyrokiem. Zasada domniemania niewinności obowiązuje zarówno przed sądem pierwszej, jak i drugiej instancji. Do momentu uprawomocnienia się wyroku, Mariusz Kamiński powinien być uznawany za osobę niewinną, a w związku z tym nie można go było ułaskawić.

Data: 2016-04-01 07:30:42
Autor: A. Filip
Sprawa Kamińskiego.
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

I tak całkiem prawdopodobnie orzeknie Sąd Najwyższy _po_ odejściu PiS od władzy.

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_H._Jackson
| Robert Houghwout Jackson [...] an Associate Justice of the United States
| Supreme Court (1941-1954). [...]
| ,,We are not final because we are infallible, but we are infallible only
| because we are final."  --
Jeżeli masz rosyjskiego przyjaciela, trzymaj kamień w zanadrzu.
(Przysłowie kirgiskie)

Data: 2016-04-01 13:03:41
Autor: tw.carex.tw.john.tw.must
Sprawa Kamińskiego.
użytkownik Stachu Chebel napisał:
 Mariusz Kamiński powinien być uznawany za osobę niewinną, a w związku z tym nie można go było ułaskawić.

art567
Prokurator Generalny przedstawia Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej akta sprawy lub wszczyna z urzędu postępowanie o ułaskawienie w każdym wypadku, kiedy Prezydent tak zadecyduje.

ułaskawienie w każdym wypadku, kiedy Prezydent tak zadecyduje.

art.139 Konstytucji.

Data: 2016-04-01 22:00:30
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik  tw.carex.tw.john.tw.must@gmail.com ...

[...]

w każdym wypadku, kiedy Prezydent tak zadecyduje. ułaskawienie w każdym wypadku, kiedy Prezydent tak zadecyduje.

art.139 Konstytucji.

Nie dyskutujac z postawiona teza, a jedynie jako małe dopowiedzenie:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/505912,duda-nie-zapoznal-
sie-z-caloscia-akt-sprawy-kaminskiego-przed-ulaskawieniem.html

Data: 2016-04-02 23:15:53
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Fri, 1 Apr 2016 22:00:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Skoro się nie zapoznał, to datego, że NIE MUSIAŁ. Czytaj ponownie, teraz już ze zrozumieniem - zwróć uwagę na kluczowe (he
he) "LUB" i to, co po nim następuje:

[...]

Czy już zrozumiałeś to proste i jasne zdanie złożone współrzędnie?

Data: 2016-04-01 22:23:50
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.

No i to jest to.

Data: 2016-04-02 15:45:10
Autor: Stachu Chebel
Sprawa Kamińskiego.
W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 22:23:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> Prokurator Generalny przedstawia Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej akta sprawy lub wszczyna z urzędu postępowanie o ułaskawienie w każdym wypadku, kiedy Prezydent tak zadecyduje.

No i to jest to.

Co?! Pisze tam coś o ułaskawianiu niewinnych?

Data: 2016-04-03 00:57:20
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Sat, 2 Apr 2016 15:45:10 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

Tak, można ułaskawić (domniemanego niewinnego) w trakcie procesu, jeszcze
przed wyrokiem - ułaskawienie to uwolnienie nie tylko od zasądzonej już
kary, ale i w ogóle od poddania procesowi sądowemu :-> Gorzej z uniewinnieniem, bo to do niego potrzebny jest proces i warto
odróżniać uniewinnienie od ułaskawienia, panie Mondry.

Data: 2016-04-02 20:50:26
Autor: Stachu Chebel
Sprawa Kamińskiego.
W dniu niedziela, 3 kwietnia 2016 00:57:13 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

przed wyrokiem - ułaskawienie to uwolnienie nie tylko od zasądzonej już
kary, ale i w ogóle od poddania procesowi sądowemu :->

Boszsz... Jeszcze raz.. Pisze tam coś o ułaskawianiu niewinnych? Jeżeli TAK, to wskaż gdzie to piszą. Podaj namiar na konkretny artykuł KPK, Konstytucję, Akt Prawny. Swoje własne definicje zachowaj dla siebie.
Gorzej z uniewinnieniem, bo to do niego potrzebny jest proces i warto
odróżniać uniewinnienie od ułaskawienia, panie Mondry.

Czy w tym wątku w ogóle ktoś podejmował dyskusje n/t uniewinnienia? A co do określenia "panie Mondry", to widzę że erystyka nie jest Twoją najmocniejszą stroną i w desperacji rozpoczynasz argumentację na zasadzie ad personam.

Data: 2016-04-03 10:28:40
Autor: Vernon L. Pinkley
Sprawa Kamińskiego.
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Boszsz... Jeszcze raz.. Pisze tam coś o ułaskawianiu niewinnych?

Masz wykładnie i przestań błądzić chłopie.
http://www.rp.pl/Prawo-karne/311189973-Ulaskawienie-Mariusza-Kaminskiego-- -analiza-prawna.html

Konstytucja mówi jasno w art. 139, że prezydent RP stosuje prawo łaski, a prawa łaski nie stosuje się tylko do osób skazanych przez Trybunał Stanu. Już sam ten przepis wystarcza do wniosku, że prawo łaski można stosować wobec nieprawomocnie skazanych, stosując klasyczne rozumowanie a fortiori a majore ad minus, czyli jeśli wolno więcej (uniewinnić skazanego prawomocnie) to tym bardziej wolno mniej, czyli uniewinnić skazanego nieprawomocnie.

Te napisy na murach sądu najwyższego to prawo rzymskie.
http://culture.pl/sites/default/files/images/static/69/67/83/6967833.jpg

Data: 2016-04-03 19:34:24
Autor: A. Filip
Sprawa Kamińskiego.
"Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
[...]

Skoro w wolnej Polsce "plan Balcerowicza" mógł wprowadzić prawo
działające wstecz to czego ty oczekujesz?  Skoro Lech Wałęsa mógł
powoływać ale z tego nie wynikała możliwość odwoływania jak zakładał
profesor Lech Falandysz z Uniwersytetu Warszawskiego im. Józefa
Piłsudskiego to widać niektórych zasad się w praktyce nie stosuje :-)

Każda praca - jak piana z pyska wołu - jest rezultatem cierpliwości i
znoju.  (Przysłowie japońskie)

Data: 2016-04-04 03:06:03
Autor: stevep
Sprawa Kamińskiego.
W dniu .04.2016 o 19:34 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

A skoro jesteś idiotą to co można od ciebie oczekiwać?

--
stevep

Data: 2016-04-03 21:09:20
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Sun, 3 Apr 2016 10:28:40 -0700 (PDT), Vernon L. Pinkley napisał(a):

[...]

Obawiam się, że tutaj do upadłego byś musiał tłumaczyć te oczywistości -
jak kto nie chce zrozumieć sprawy prostej jak budowa cepa, to nie zrozumie
i na nic tu Twój wysiłek.

Data: 2016-04-03 16:52:49
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Sat, 2 Apr 2016 20:50:26 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

(...)ciach bzdety
A co do określenia "panie Mondry", to widzę że erystyka nie jest Twoją najmocniejszą stroną i w desperacji rozpoczynasz argumentację na zasadzie ad personam.

Zdarzało się i Tobie - a ja nie mam demencji, doskonale pamiętam Twe
występy w moją stronę, więc sorry, nie czuję się jakoś szczególnie
skrępowana :->

Co zaś do wszelkich dywagacji nad uprawnieniami Dudy - Ty sobie przypomnij,
kto w podskokach ułaskawił "Słowika", Vogla i tysiące innych rzezimieszków
i złodziei :->

Data: 2016-04-03 17:00:22
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Co zaś do wszelkich dywagacji nad uprawnieniami Dudy - Ty sobie
przypomnij, kto w podskokach ułaskawił "Słowika", Vogla i tysiące
innych rzezimieszków i złodziei :->

Czy mozesz wyjasnic sens takiego argumentu?
Dobra zmiana?

Wczesniej ułaskawiano pawomocnie skazanych przestepców wiec teraz ułaskawiajmy nieprawomocnie skazanych?

Data: 2016-04-03 19:07:09
Autor: A. Filip
Sprawa Kamińskiego.
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Prezydent nie jest już leniem który czeka aż sądy skażą prawomocnie? ;-)

Lepiej ze swoimi płakać niż z obcymi skakać.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-04-03 20:00:22
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

:)
Był taki film, gdzie policja działała przewidując przestepstwa ktore dopiero sie wydarza i kazac jeszcze przed za sam zamiar.
To to?

Data: 2016-04-03 21:36:01
Autor: andal
Sprawa Kamińskiego.
On Sun, 03 Apr 2016 20:00:22 +0000, Budzik wrote:

[...]

;-)

:)
Był taki film, gdzie policja działała przewidując przestepstwa ktore
dopiero sie wydarza i kazac jeszcze przed za sam zamiar.
To to?

panie Budzik, to juz jest rzeczywistosc, zle zamiary sa karalne,

np. terroryzm

Data: 2016-04-04 03:00:30
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik andal andal@andal.org ...

[...]

Chyba nie widziałes filmu o ktorym mówie...

Data: 2016-04-03 21:07:45
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Sun, 3 Apr 2016 17:00:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Nie muszę - kto kumaty, ten widzi.

Data: 2016-04-03 21:00:21
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
[...]

Tak myslałem. Jak nie ma argumentów to znaczy ze sa, tylko trzeba je zobaczyc.
Piekne.

Data: 2016-04-03 14:09:39
Autor: Vernon L. Pinkley
Sprawa Kamińskiego.
użytkownik Budzik napisał:

Tak myslałem. Jak nie ma argumentów to znaczy ze sa, tylko trzeba je zobaczyc.
Piekne.

j.w.
 a fortiori a majore ad minus

Data: 2016-04-03 23:14:01
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Sun, 3 Apr 2016 21:00:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

To znaczy, że jak ktoś NIE CHCE czegoś widzieć, to i nie zobaczy - to się
dziś nazywa poetycko "oczy szeroko zamknięte".

Data: 2016-04-04 03:11:37
Autor: stevep
Sprawa Kamińskiego.
W dniu .04.2016 o 23:14 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

To tak jak z tymi cudani typu "Matka Boska na kominie", grzeszny ich nie  zobaczy.

--
stevep

Data: 2016-04-04 03:09:44
Autor: stevep
Sprawa Kamińskiego.
W dniu .04.2016 o 21:07 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

Tylko świrnięty rozumie świra.

--
stevep

Data: 2016-04-04 09:00:18
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
[...]

Swietne podsumowanie naszej rozmowy o szczepionkach sprzed jakiegos czasu. :)

Data: 2016-04-03 05:31:44
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

No i to jest to.

Co?! Pisze tam coś o ułaskawianiu niewinnych?

Ten probel Ikselka załatwiła sobie dopowiadajac sobie definicje ułaskawienia...

Data: 2016-04-03 16:59:31
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Sun, 3 Apr 2016 05:31:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

No i to jest to.

Co?! Pisze tam coś o ułaskawianiu niewinnych?

Ten probel Ikselka załatwiła sobie dopowiadajac sobie definicje ułaskawienia...

Ach, te definicje :->

" OPINIA: CEP Janusz Korwin-Mikke na Facebooku zabrał głos w sprawie
ułaskawienia WCz. Mariusza Kamińskiego, byłego szefa CBA.

 - Jest oczywiste, że zgodnie z prawem i logiką Prezydent ułaskawia osoby
"skazane". Problem w tym, czy osoba "skazana" (ale jeszcze nieprawomocnie)
jest osobą "skazaną" w sensie prawa o ułaskawianiu. Gdyby taka
interpretacja była niekorzystna dla osoby zainteresowanej, podnoszenie tej
sprawy byłoby zasadne. Ponieważ jest dla niej korzystna (zresztą "łaski"
zawsze można nie przyjąć!) - nie ma żadnego problemu. Pan Prezydent po
prostu zadeklarował - do czego ma prawo - że ułaskawiłby p. Kamińskiego
niezależnie od dalszych poczynań sądownictwa. Oszczędził więc tylko
wymiarowi sprawiedliwości kolejnych godzin straconych na wałkowanie tej
sprawy. W Stanach Zjednoczonych uprawnienia prezydenta idą nawet dalej:
może ułaskawić oskarżonego "z góry" - przed pierwszą rozprawą. Nie widzę w
tym nic niewłaściwego. Niezależnie od tego, że akurat w programie
prezydenckim zawarłem obietnicę, że p. Kamińskiego ułaskawię najszybciej,
jak to jest możliwe. Decyzja Pana Prezydenta jest precedensową
interpretacją słowa "skazany" - i musi być szanowana w następnych podobnych
sprawach - napisał p. Korwin-Mikke."
http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/jkm_o_ulaskawieniu_kaminskiego/121010

Z komentarzy - oto bardzo cenna uwaga, zawierająca dokładnie to, co sama
chciałabym Ci powiedzieć:

"DZIAŁ XII Postępowanie po uprawomocnieniu się orzeczenia
Rozdział 59 Ułaskawienie

Więc zgodnie z logiką jeśli kierować się KpK prezydent może ułaskawić osobę
skazaną prawomocnym wyrokiem, na prośbę skazanego.
Pozostaje pytanie czy KpK wiąże prezydenta skoro przepisy konstytucji
stosuje się bezpośrednio, a ta mówi bardzo ogólnie:

Art. 139.

Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski. Prawa łaski nie stosuje się
do osób skazanych przez Trybunał Stanu.

Art. 144.

Prezydent Rzeczypospolitej, korzystając ze swoich konstytucyjnych i
ustawowych kompetencji, wydaje akty urzędowe.

Akty urzędowe Prezydenta Rzeczypospolitej wymagają dla swojej ważności
podpisu Prezesa Rady Ministrów, który przez podpisanie aktu ponosi
odpowiedzialność przed Sejmem.

Przepis ust. 2 nie dotyczy
18) stosowania prawa łaski

I tyle.

A ponieważ:

Art. 8.

Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej.

Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio, chyba że Konstytucja stanowi
inaczej.

Więc zgodnie z logiką i konstytucja Prezydent może ułaskawić osobę
niezależnie czy jest skazana czy nie, z tym że ułaskawienie osoby która nie
ma prawomocnego wyroku nie jest skodyfikowane, a o ułaskawieniu osoby
prawomocnie skazanej mówi kpk. "

Data: 2016-04-01 15:23:53
Autor: silvio balconetti
Sprawa Kamińskiego.
Am 01.04.2016 um 07:17 schrieb Stachu Chebel:
[...]

To moze zostal ulaskawiony tak na wszelki wypadek? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-04-01 07:15:26
Autor: Stachu Chebel
Sprawa Kamińskiego.
W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 15:23:54 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:

> [...]

To moze zostal ulaskawiony tak na wszelki wypadek? ;-)

Zgodnie z logiką tego o czym napisałem wcześniej, PAD zapewne uznał Kamińskiego za winnego wobec oskarżeń prokuratury i stąd wynikła w jego mniemaniu a co najważniejsze swojego Naczelnika możliwość ułaskawienia. Niewiarygodne jak w przeciągu paru dni urzędowania można sobie spaprać możliwość reelekcji...

Data: 2016-04-01 19:45:36
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Fri, 1 Apr 2016 07:15:26 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

"Ułaskawienie - indywidualny akt ingerencji odpowiedniego organu władzy
wykonawczej lub ustawodawczej w kompetencje władzy sądowniczej polegający
najczęściej na całkowitym darowaniu kary lub też częściowym złagodzeniu
postanowień wyroku sądowego." (za Wiki)

Definicja ta jest niepełna, albowiem każdy prawnik wie, że akt łaski
niekoniecznie działa PO wyroku sądowym - może także UPRZEDZAĆ wszelkie
sądowe orzekanie o winie delikwenta zwalniając go od jurysdykcji i ta
ewentualność wlaśnie zachodzi w omawianym przypadku. To dlatego Prezydent
nie musiał czekać na uprawomocnienie się wyroku. Aż dziw, że dotąd nikt
tego JASNO nie wytłumaczył! 3-]

Data: 2016-04-01 19:00:30
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Definicja ta jest niepełna

Jak definicja jest zła i nie potwierdza tezy to tym gorzej dla definicji :)

Data: 2016-04-01 21:09:50
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Fri, 1 Apr 2016 19:00:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Definicja ta jest niepełna

Jak definicja jest zła i nie potwierdza tezy to tym gorzej dla definicji :)

Uzupełniłam ją tylko, bo mi się nie chciało samej pisać wszystkiego od
zera.

Data: 2016-04-01 22:00:31
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
[...]

Znaczy chciałas napisac własna definicje ale ci sie nie chciało?
Coraz lepiej... :)

Data: 2016-04-02 23:08:31
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Fri, 1 Apr 2016 22:00:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Wolno byle komu w Wiki pisać własną...

A serio - byłes u tego speca od prawa? To idź :->

Data: 2016-04-01 21:44:20
Autor: silvio balconetti
Sprawa Kamińskiego.

[...]

Byc moze cos z tego nie rozumiem lub jezyk polski stal mi sie troche obcy, ale z wikipedialnej definicji wynika jasno, ze organ wladzy bedacy w mocy ulaskawiac powoduje darowanie kary lub zlagodzenie wyroku. A wiec musi byc wyrok!
Pisanie, ze "kazdy prawnik wie" to jest zwykla demagogia, bo chyba nie kazdy to wie, skoro sa dyskusje. :-)
BTW. Z ciekawosci sprawdzilem w innych wikipediach (de, en, pl, ru, es) i jakos nie dostrzeglem innych interpretacji.

Data: 2016-04-01 22:00:30
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik silvio balconetti silvio@invalid.invalid ...

Pisanie, ze "kazdy prawnik wie" to jest zwykla demagogia, bo chyba nie kazdy to wie, skoro sa dyskusje. :-)

Nie demagogia a ikselkowanie...

Data: 2016-04-01 22:12:18
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Fri, 1 Apr 2016 21:44:20 +0200, silvio balconetti napisał(a):

[...]

Nie, nie musi.
Ułaskawienie może "dosięgnąć" delikwenta w każdym momencie - PRZED
rozprawą, w trakcie, podczas wydawania wyroku, po nim, przed
uprawomocnieniem wyroku i po uprawomocnieniu.

Pisanie, ze "kazdy prawnik wie" to jest zwykla demagogia, bo chyba nie kazdy to wie, skoro sa dyskusje. :-)

Dyskusje są jedynie głosami przeciwnikow - tylko i wyłącznie po to, aby
zaciemnić sprawę. Przecież ci, którzy są "za", NIE dyskutują.

BTW. Z ciekawosci sprawdzilem w innych wikipediach (de, en, pl, ru, es) i jakos nie dostrzeglem innych interpretacji.

A sprawdź u specjalistów, a nie w wik'ach.

Data: 2016-04-01 22:00:31
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
[...]

A ze definicja mówi co innego to sie przejmowac nie bedziemy...

[...]

ROTFL
Jak nie ma głosów ZA to to jest tylko dowód na to ze jest ich duzo, tylko nie biorą udziału w dyskusji!
Zaczynam rozumiec Twoje poglądy, skoro wynikają z takich mundrych założeń.

BTW. Z ciekawosci sprawdzilem w innych wikipediach (de, en, pl, ru,
es) i jakos nie dostrzeglem innych interpretacji.

A sprawdź u specjalistów, a nie w wik'ach.

U ktorych?Czyzbys nie zauwazyła, ze głosy w tej sprawie co *conajmniej* podzielone...?

To i tak lepiej niz w przypadku sporu o TK gdzie stanowisko ogromnej wiekszosci prawników jest jasne a ci ktorzy glosza zdanie odmienne mozna na palcach jednej reki liczyc...

Data: 2016-04-02 23:12:11
Autor: Ikselka
Sprawa Kamińskiego.
Dnia Fri, 1 Apr 2016 22:00:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

U ktorych?Czyzbys nie zauwazyła, ze głosy w tej sprawie co *conajmniej* podzielone...?

Owszem, można sobie "interpretować" prawo - ciekawe, czemu najczęściej się
to robi, kiedy się jest w opozycji :->

Data: 2016-04-03 02:38:30
Autor: stevep
Sprawa Kamińskiego.
W dniu .04.2016 o 23:12 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

Serio, to pizdzielce nieinterpretują choćby w sprawie TK?

--
stevep

Data: 2016-04-03 05:31:44
Autor: Budzik
Sprawa Kamińskiego.
[...]

W obecnej sytuacji napisac cos takiego... To zart?

Data: 2016-04-01 22:12:29
Autor: mkarwan
Sprawa Kamińskiego.
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:dm81clFsutrU1mid.individual.net...

Lipkowski z scp przybrał kolejny nowy nick.
Dla niego:
"Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/soc.culture.polish/VNLgszzxcr8[26-50]

"Ale masz racje. To, ze Wehramcht byl w porzadku,
a Adolf Hitler to Kanclerz Tysiaclecia, nie
powinno sie juz pisac, lecz kazdy powinien o tym wiedziec i
wie. "
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/yv_IYU8v8Oo/LthPQ7LfpV4J

"*Führera*!
Tak sie Jego tytulowalo!"
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/H2eoGIYwBuA/zRi9jqzsZQQJ

Data: 2016-04-02 03:17:23
Autor: stevep
Sprawa Kamińskiego.
W dniu .04.2016 o 15:23 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

To tak na poczet przyszłych skurwysyństw.

--
stevep

Data: 2016-03-31 22:37:40
Autor: silvio balconetti
Sprawa Kamińskiego.
Am 31.03.2016 um 22:14 schrieb Ikselka:
Koniec PO-wskiego gdakania!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1041267,title,Legalne-ulaskawienie-Kaminskiego,wid,18242653,wiadomosc.html

No to teraz moze PAD kazdego ulaskawic, przed zbieraniem dowodow, w czasie, przed procesem, w czasie i po. Byc moze bedzie i rozdawal listy zelazne, ktore zabezpiecza delikwenta przed wscibskimi policjantami, prokuratorami i sedziami? Dla mnie to rzeczywiscie dobra zmiana.

Data: 2016-04-01 19:43:34
Autor: Stokrotka
Sprawa Kami?skiego.
Propagujesz czysty zamordyzm i bezprawie  szuii o rysah identycznyh ze zwyrodnialczym ubekiem Swiatlo.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

Data: 2016-04-02 03:14:11
Autor: stevep
Sprawa Kami?skiego.
W dniu .04.2016 o 19:43 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

Propagujesz czysty zamordyzm i bezprawie  szuii o rysah identycznyh ze  zwyrodnialczym ubekiem Swiatlo.

Hmmm, a ty znasz rysy tego zwyrodnialca?

--
stevep

Data: 2016-04-02 18:45:33
Autor: Stokrotka
Sprawa Kami?skiego.

Propagujesz czysty zamordyzm i bezprawie  szuii o rysah identycznyh ze
zwyrodnialczym ubekiem Swiatlo.

Hmmm, a ty znasz rysy tego zwyrodnialca?

Widzaiałam kiedyś zdjęcie. Nawet 2 . Jedno do złudzenia pszypomina Kamińskiego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-04-03 20:01:08
Autor: Stokrotka
Sprawa Kami?skiego.

[...]

Nie pamiętam, bo kilku Kamińskich jest w polityce: jeden naczelny UBek i zamordysta w żądzie  Szydło, drugi europoseł i jeszcze inni są.
Ta rozmowa dotyczy Kamińskiego ministra , prowokatora afery gruntowej mającej zgnoić Leppera.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Sprawa Kamińskiego.