Sprawa Trynkiewicza i podobne

Data: 2014-02-04 22:30:48
Autor: Dyrygent
Sprawa Trynkiewicza i podobne
Nie dałoby się Sz. P. Trynkiewicza zrzucić gdzieś w ramach francuskiego kontyngentu nad Afryką Środkową? Tam mógłby przyłączyć się do jaiejś lewicowej bojówki, gwałcić, palić wsie i tym podobne - generalnie byłby w siódmym niebie. To samo tyczy pozostałych, których to nie zdążono powiesić.
Dlaczego ja codziennie słyszę z przekaziorów, że najprawdopodobniej będę płacić podatki za utrzymanie tej hołoty w momencie przedłużenia im utrzymania na koszt państwa - i to najprawdopdobniej do końca życia - bo przecież muszą być izolowani?

Jak powiedział był nasz imć mędrzec europy w sprawie naszego kochanego pułkownika Jacka Stronga - 'dać medal i do dziury', podobnie można przecież zrzucić całą swołocz wychodzącą na podstawie ułaskawienia z 89 nad Afryką Środkową dając spadochron i butelkę wody do przeżycia.

Nie jestem fanem rozwiązań totalitarnych, ale w przypadku ludzi którzy i tak mieli zostać powieszeni - tu są potrzebne rozwiązania putinowskie.

Data: 2014-02-04 23:54:25
Autor: boukun
Użytkownik "Dyrygent" <dyrygent@orkiestra.eu> napisał w wiadomości news:lcrpmo$al7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Gorzej, że będziesz musiał utrzymywać do końca życia bandę Tuska i komora i będą cię na okrągło okradać z emerytury...

boukun

Data: 2014-02-04 23:45:53
Autor: Dyrygent
Dnia Tue, 04 Feb 2014 23:54:25 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Tusk i reszta nie będą rządzić do mojej emerytury, mieliby rządzić jeszcze 30 lat?

Data: 2014-02-05 00:46:34
Autor: boukun
Użytkownik "Dyrygent" <dyrygent@orkiestra.eu> napisał w wiadomości news:lcru3h$sil$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak nie oni, to ich dzieci, linia będzie zachowana...

boukun

Data: 2014-02-04 23:55:02
Autor: Dyrygent
Dnia Wed, 05 Feb 2014 00:46:34 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Będę obserwować bardzo uważnie.

Data: 2014-02-05 04:11:34
Autor: stevep
Sprawa Trynkiewicza i podobne
W dniu .02.2014 o 23:54 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

U¿ytkownik "Dyrygent" <dyrygent@orkiestra.eu> napisa³ w wiadomo¶ci  news:lcrpmo$al7$1node2.news.atman.pl...
Nie da³oby siê Sz. P. Trynkiewicza zrzuciæ gdzie¶ w ramach francuskiego
kontyngentu nad Afryk± ¦rodkow±? Tam móg³by przy³±czyæ siê do jaiej¶
lewicowej bojówki, gwa³ciæ, paliæ wsie i tym podobne - generalnie by³by  w
siódmym niebie. To samo tyczy pozosta³ych, których to nie zd±¿ono  powiesiæ.
Dlaczego ja codziennie s³yszê z przekaziorów, ¿e najprawdopodobniej bêdê
p³aciæ podatki za utrzymanie tej ho³oty w momencie przed³u¿enia im
utrzymania na koszt pañstwa - i to najprawdopdobniej do koñca ¿ycia - bo
przecie¿ musz± byæ izolowani?

Gorzej, ¿e bêdziesz musia³ utrzymywaæ do koñca ¿ycia bandê Tuska i  komora i bêd± ciê na okr±g³o okradaæ z emerytury...

boukun

No, no to znowu wygraj± wybory?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-05 10:59:52
Autor: boukun
Sprawa Trynkiewicza i podobne
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xasghku350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Srory nie wybory. Ustawkê u³o¿± pod siebie...

boukun

Data: 2014-02-05 14:03:11
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:59 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Hmm, a z kim?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-05 00:50:51
Autor: Antenka
Sprawa Trynkiewicza i podobne
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 23:30:48 UTC+1 u¿ytkownik Dyrygent napisa³:
[...]

Jak powiedzia³ by³ nasz imæ mêdrzec europy w sprawie naszego kochanego pu³kownika Jacka Stronga - 'daæ medal i do dziury', podobnie mo¿na przecie¿ zrzuciæ ca³± swo³ocz wychodz±c± na podstawie u³askawienia z 89 nad Afryk± ¦rodkow± daj±c spadochron i butelkê wody do prze¿ycia.

Nie jestem fanem rozwi±zañ totalitarnych, ale w przypadku ludzi którzy i tak mieli zostaæ powieszeni - tu s± potrzebne rozwi±zania putinowskie.

Nied³ugo polskie dzieci zapytane w szkole kto by³ pierwszym polskim w³adc± w miejsce Mieszka I wstawi±: Trynkiewicz!
Rzygaæ siê chce s³uchaj±c tej pe³owskiej og³upiaj±cej propagandy! :-E
Antenka

Sprawa Trynkiewicza i podobne