Sprawa Tylman

Data: 2019-04-17 19:02:41
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Sprawa Tylman
W dniu 2019-04-17 o 17:08, J.F. pisze:
No i sad uniewinnil oskarzonego o zabojstwo Ewy T.

A czy ktoś mi może wytłumaczyć, kto to była ta Ewa Tylman, że w mediach każdy ruch w sprawie jest nagłaśniany i komentowany? Parę zabójstw rocznie mamy w Polsce i jakoś nie ma o nich tyle w mediach. To jakaś celebrytka była?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-04-17 19:36:57
Autor: J.F.
Sprawa Tylman
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q97m7k$tmm$1$opajak@news.chmurka.net...
[...]

O ile wiem to nie.
Sprawa glosna, bo chyba najpierw bylo poszukiwanie, potem aresztowanie domniemanego sprawcy, potem dlugie szukanie ciala ...

Iwona z Sopotu tez zadna celebrytka ...

J.

Data: 2019-04-21 21:13:32
Autor: Animka
Sprawa Tylman
W dniu 2019-04-17 o 19:36, J.F. pisze:
[...]

Wczoraj poczytałam sobie o sprawie Bieniuka i jak się okazuje jest on znajomym tych samych ludzi (np. ten Krystek) co Iwona.

--
animka

Data: 2019-04-22 21:05:44
Autor: J.F.
Sprawa Tylman
Dnia Sun, 21 Apr 2019 21:13:32 +0200, Animka napisał(a):
[...]

Iwona jakas znajomą grupy Krystka ?
Czy tylko przez to, ze z Sopotu ?

Ale Krystek tez zaden celebryta, wiec czemu media sie tak interesuja ?
:-)

J.

Data: 2019-04-22 22:31:28
Autor: Animka
Sprawa Tylman
W dniu 2019-04-22 o 21:05, J.F. pisze:
[...]

To sobie poczytaj kto on jest, kim jest  ta znajoma Bieniuka itd. Na instagramie czy gdzies tam reklamowała się: "Lubiębyćbita". no i pokazywała jakiś pejcz. Poszła do hotelu z Bieniukiem, dostała może taki wpierdol jaki lubi a potem zgłosiła się na policję, że została pobita i zgwałcona przez niego.LOL
Poczytaj sobie też z kim zadawała się Iwona.

--
animka

Data: 2019-04-21 21:09:49
Autor: Animka
Sprawa Tylman
W dniu 2019-04-17 o 19:02, Pawel "O'Pajak" pisze:
[...]

Dziewczyna chłopaka z cbś, który wolał grać w gry komputerowe.

--
animka

Sprawa Tylman