Sprawa - Urz膮d Celny, ciekawe...

Data: 2010-05-28 18:59:18
Autor: gobo
Sprawa - Urz膮d Celny, ciekawe...
W poniedzia艂ek mam si臋 zjawi膰 na komendzie jako 艣wiadek - chodzi r贸wnie偶 o tyto艅!
Sam nie pal臋, ale pali m贸j te艣膰. Pali艂 tyto艅 Ondraszek, kt贸ry w moim rejonie by艂o ci臋偶ko kupi膰. Kupowa艂em go wi臋c dla niego na Allegro - w normalnej, rynkowej cenie. Sam towar by艂 reklamowany jako legalny, od producenta.
Sam jestem ciekaw, jak sprawa si臋 sko艅czy, bo towar ani nie by艂 ta艅szy, co np. mog艂o sugerowa膰 nielegalne pochodzenie, czy brak akcyzy.

Najlepsze jest to, 偶e tytoniu nie widzia艂em nawet na oczy, bo prosi艂em sprzedawc臋 o wysy艂k臋 od razu do te艣cia:)

Dam zna膰 w poniedzia艂ek - jak rozwija si臋 sprawa. Przez telefon policjant m贸wi艂, 偶e jestem niby tylko 艣wiadkiem i chodzi o pomoc dla innej komendy w kraju.
UC si臋 ze mn膮 nie kontaktowa艂 i mam nadziej臋, 偶e tego nie zrobi:)
Piotr

Data: 2010-05-28 21:59:26
Autor: Tomy M.
Sprawa - Urz膮d Celny, ciekawe...

U偶ytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htosnn$9rh$1news.onet.pl...
[...]

  Bujaj膮 Ci臋, b臋dziesz 艣wiadkiem w sprawie oskar偶enia tego
sprzedawcy przez UC. Natomiast Tobie zaproponuj膮 aby艣
podda艂 si臋 karze i przyj膮艂 grzywn臋 200-300 z艂.
  KOlega kupowa艂 dok艂adnie tak samo, te偶 dla te艣ci bo
on sam nie pali. Ale kupowa艂 pierwszy raz i towaru
de facto nie otrzyma艂.

  Postaram si臋 za艂atwi膰 kopie tego aktu oskar偶enia i wszystkich
dowod贸w/zezna艅, my艣l臋 偶e w S膮dzie zrobi膮 mu takie kopie o ile
b臋dzie to wydzielona sprawa, bo jak podl膮cz膮 go do
sprawy tego sprzedawcy to akta sprawy b臋d膮 wysoko艣ci
2 pi臋trowego budynku ... i tyle kasy to on nie zap艂aci :-(

Tomy M.

Sprawa - Urz膮d Celny, ciekawe...