Sprawa amber gold ...

Data: 2012-08-10 09:54:54
Autor: Paweł M.
Sprawa amber gold ...
.... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

Data: 2012-08-10 00:11:02
Autor: Marcepan
Sprawa amber gold ...
... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

Znaczy, nie dostałeś zwrotu lokaty? Ja dostałem a poza tym kurier wiezie dla mnie sztabkę złota z certyfikowanym odciskiem palucha Prezesa Plichty, z przeprosinami za opóżnienie. ;-)

Data: 2012-08-10 12:05:41
Autor: Zbynek Ltd.
Sprawa amber gold ...
Paweł M. napisał(a) :
... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

Ja bym też wieszał tych, co nazwy własne piszą z małej litery... ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-08-10 12:23:56
Autor: Aha....
Sprawa amber gold ...
W dniu 2012-08-10 09:54, Paweł M. pisze:
... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych
okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

Grobelnego zalatwili jak juz byl niepotrzebny i z plichta moze byc podobnie bo to przyglup z tego co widac.

Data: 2012-08-10 12:42:40
Autor: Matt
Sprawa amber gold ...
On Fri, 10 Aug 2012 12:23:56 +0200, Aha.... <niepisztu@spam.com> wrote:

Grobelnego zalatwili jak juz byl niepotrzebny i z plichta moze byc  podobnie bo to przyglup z tego co widac.

Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go  przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.

Matt

Data: 2012-08-10 13:02:50
Autor: z
Sprawa amber gold ...
W dniu 2012-08-10 12:42, Matt pisze:

Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go
przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.

Co prawda jeszcze nie ta liga (mógł to zrobić spokojniej bez przeginania, bez wielkiego halo, powiększać imperium) "Instytucje zaufania publicznego nam przykład dali" ;-)

Data: 2012-08-10 13:13:43
Autor: Ebald
Sprawa amber gold ...
W dniu 2012-08-10 12:42, Matt pisze:
Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.

Matt
A już jest nowa spółka prezes żona, a on jest zastępcą prezia. Fajnie nie:-D
Ebald

Data: 2012-08-11 13:46:18
Autor: Animka
Sprawa amber gold ...
W dniu 2012-08-10 13:13, Ebald pisze:
[...]

Pałac sobie teraz kupili i nikt im tego zakupu nie przyblokował. Mają chody co?

--
animka

Data: 2012-08-10 14:28:49
Autor: SQLwiel
Sprawa amber gold ...
[...]

Mocujesz się ze świnią w błocie. Ty się upaprzesz, a świnia to lubi.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-10 15:16:46
Autor: Aha....
Sprawa amber gold ...
[...]

On jest glupi nie cwany  narobil za duzo smrodu i ma wyroki sadowe czyli jest do odstrzalu. Predzej czy pozniej go zalatwia jak grobelnego jak nie siadzie na dupie.

Data: 2012-08-10 23:55:36
Autor: Q
Sprawa amber gold ...
On jest glupi nie cwany  narobil za duzo smrodu i ma wyroki sadowe czyli jest do odstrzalu. Predzej czy pozniej go zalatwia jak grobelnego jak nie siadzie na dupie.

Jest cwany i jest glupi a to, ze ma tupet
i zeruje na ludzkiej naiwnosci / zaufaniu / itd.,
to juz zupelnie inna sprawa.

Zreszta (w przeciwienstwie do wyplacalnosci AG) ma sie calkiem niezle:

"1 sierpnia żona Marcina Plichty, prezesa Amber Gold, zarejestrowała nową spółkę PST S.A. W radzie nadzorczej spółki zasiada... Marcin Plichta."

"Co, oprócz samego prezesa łączy obie firmy? Jak potwierdzają dokumenty - rachunek bankowy. PST działa w imieniu Amber Gold. W parabanku nadal można założyć lokatę, a opłacając ją przelewamy pieniądze na rachunek firmy żony Plichty."

"Reporterzy Super Expressu ujawnili informację o niebagatelnym zakupie przedsiębiorczego małżeństwa Plichtów. Za kwotę ponad 6,5 mln zł. kupili oni pałac w Rusocinie. Posiadłość zajmuje ponad 12 ha i znajduje się na niej XIX-wieczny pałac, ogromny park, dwa stawy oraz budynki gospodarcze."

http://www.eostroleka.pl/marcin-plichta-w-radzie-nadzorczej-pst-prezes-amber-gold-ma-tez-palac-wart-ponad-65-mln-zl,art30751.html

Data: 2012-08-11 00:06:52
Autor: marfi
Sprawa amber gold ...
Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:k0401m$cvb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Podobno tak mówią Plichty:

- To zabrzmi może głupio, ale żyliśmy razem bez ślubu, a wszystkim kontrahentom mówiliśmy o sobie nawzajem per mąż i żona. Nie chcieliśmy już robić zamieszania ze zmianą nazwiska Kasi na moje, więc dla wygody przyjąłem jej nazwisko Plichta.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,12285385,Kim_pan_jest__panie_Plichta_.html?as=3&startsz=x#ixzz23BRHa2zs

Data: 2012-08-11 00:39:15
Autor: Q
Sprawa amber gold ...
[...]

Wpisalem to google translate:
Z jezyka: Wykryj jezyk: polski/gupie piehdolenie->Na jezyk: polski:
"Swoje nazwisko skefcilem, to przyjalem zony."
:)

Data: 2012-08-11 00:38:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sprawa amber gold ...

"Matt" op.witmpec6ebnp5j@a159590

: Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go
: przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.

Niedźwiedź pożera tak wiele, wcześniej polując na swą zwierzynę,
a ty nazywasz go... Nie wielkiej mądrości trzeba, aby oszukać,
ale braku tak zwanego sumienia.

Data: 2012-08-12 09:44:04
Autor: Michal Tyrala
Sprawa amber gold ...
On Fri, 10 Aug 2012 12:42:40 +0200, Matt wrote:
> [...]

 Plichta robi tak grube wałki, kantuje kogo się da i nazywasz go   przygłupem? Facet musi być maksymalnie sprytny i cwany.

Z tego co pisali w prasie, to przed AG nawet miliona nie zwedził.
Byle decydent bierze więcej pod stołem łapowek...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-08-15 13:15:25
Autor:
Sprawa amber gold ...
Paweł M. <pawełm..NOSPAM@gazeta.pl> napisał(a):
.... a pozniej sie ludzie dziwia ze tacy oszukancy gina w niewyjasnionych okolicznosciach... na szubienice na rynku starego miasta w warszawie...

Przy takiej nagonce trudno się dziwić.
Banki w PL mają obowiązek trzymania w gotówce tylko 3,5%.
Gdyby zrobić taką nagonkę na dowolny bank w Polsce, to uważam, że miałby on
podobne problemy.

Data: 2012-08-15 16:43:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sprawa amber gold ...
(;

Marcin Plichta <newsroomy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0g7dd$a7f$1inews.gazeta.pl...

Przy takiej nagonce trudno się dziwić.
Banki w PL mają obowiązek trzymania w gotówce tylko 3,5%.
Gdyby zrobić taką nagonkę na dowolny bank w Polsce, to uważam, że miałby on
podobne problemy.

;)

Sprawa amber gold ...