Sprawa awe

Data: 2010-06-26 09:59:30
Autor: Rafał Lepudruk
Sprawa awe
Szanowni Państwo,

kilka tygodni temu osoba podpisująca się na tym forum jako "awe" w sposób daleko odbiegający od standardów zachowania w społeczeństwie w sposób wyjątkowo ohydny obrażała naszego syna Rafała poniżając go używając słów powszechnie uznawanych za obraźliwe. Rafał starał się nie odpowiadać tym samym na tego typu zachowania, rozuchwaliło to osobę podpisująca się jako "awe" do tego stopnia, że osoba ta posunęła się do obrazenia nas jako rodziców Rafała sugerując, że Rafał jest "synem kurwy i alfonasa". Początkowo chcieliśmy puścić to płazem ale po rozmowach ze znajomym postanowiliśmy sprawę skierować do sądu by ukrócić tego typu internetowy bandytyzm. Spodziewaliśmy się, że z braku danych osoby podpisującej się "awe" sąd zwróci nam akta sprawy. Tak też się i stało. Otrzymalismy pismo z prośbą o uzupełnienie pozwu. Tu się pogubilismy. Rozwiązanie okazało się nadzwyczaj proste. Przedstawię je tutaj by inni, obrażani przez czujących się bezkarnie internetowych bandytów mogli wykorzystać je do wyplenienia zła szerzącego się w internecie. Pierwsze - pozew. Adresujemy je do właściwego sądu (patrz art. 30 Kodeksu postępowania cywilnego) podając jako Pozwanego dane osoby (w tym przypadku: użytkownik forum internetowego pl.soc.polityka , "awe", IP komputera, nazwa ISP) dołączając dowody w formie wydruków (my dodaliśmy jeszcze inne na CD), Sąd wystapi z prośbą o uzupełnienie akt o dane osoby Pozwanej. Tak jak pisałem wyżej, ten błąd popełnilismy my. Nie znaliśmy danych osoby podpisującej się "awe" i nie bardzo wiedzieliśmy jak je uzyskać, ISP zasłaniał się przepisami GIODO. Ponownie zredagowalismy pozew uzupełnijąc go o prośbę do sądu by zwrócił się do Policji o ustalenie danych osoby podpisującej się "awe". Ta metoda okazała się strzałem w 10 mimo, że biurokracja znów dała znać o sobie. Otrzymalismy wezwanie na Policję, tam przedstawiliśmy wydruki z pl.soc.polityka (ważne:  wydruki powinny zawierać oprócz treści nagłówek wiadomości). Młodzi chłopcy (nigdy by nie pomyślał, że sa to policjanci) ze zrozumieniem podeszli do sprawy. Kazano czekać, czekalismy. Po pewnym czasie znów otrzymalismy pismo z sądu z prośbą o uzupełnienie pozwu. Odpowiedzieliśmy, że sprawę prowadzi własnie Policja i czekamy na rezultat. W odpowiedzi otrzymalismy informację, że dane osoby podpisującej się "awe" znajdują się juz w aktach sądowych. Okazało się, że Policja przesłała te dane do sądu ale nas nie powiadomiła. Teraz wiemy, że to sąd zwracał się do Policji więc Policja nie musiała nas informować. W sądzie, w czytelni akt otrzymaliśmy akta po podaniu nr sprawy i okazaniu dokumentów. Akta mozna było przeglądać, kopiować itp. Dane osoby podpisującej się "awe" znajdowały się w tych aktach! Uzupełnilismy pozew i czekamy. Jak wynika z rozmów z panią sekretarzem sądowym rozpoczęcia sprawy należy spodziewać się nien wcześniej niz na poczatku września ("sąd tez ma urlopy"). Przetarliśmy ścieżkę.Mam nadzieję, że nasze doświadczenie z wyplenieniem internetowego bandytyzmu komus się przydadzą, a na pewno spowodują, że sądzący, że są bezkarni dotychczas internetowi bandyci poczują się zagrożeni, a rodzice tych wyrostków zastanowią się na kogo moga wyrosnąć ich dzieci.

Z uszanowaniem,

Antoni Lepudruk
Piaseczno

Data: 2010-06-26 02:56:37
Autor: Tzva Adonai
Sprawa awe
Rafał Lepudruk napisał(a):

Z uszanowaniem,
Antoni Lepudruk
Piaseczno

Wspaniała obywatelska postawa!.. Gdyby takich spraw było tu więcej na
pl.soc.polityka, to moglibyśmy w końcu w sposób cywilizowany wymieniać
się poglądami na temat polityki..

Data: 2010-06-26 12:00:28
Autor: rAzor
Sprawa awe
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
Rafał Lepudruk napisał(a):

[...]

Beknąłbyś już dawno za podszywanie, trollu.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 03:01:38
Autor: Tzva Adonai
Sprawa awe
rAzor napisał(a):

Beknalbys juz dawno za podszywanie, trollu.

Kto by łAjzor beknął, ten by beknął.. Ile razy podszywałeś się pod
mkarwana i pisałeś, że masz Polskę w dupie?...

Data: 2010-06-26 12:21:34
Autor: rAzor
Sprawa awe
rAzor napisał(a):

Beknalbys juz dawno za podszywanie, trollu.

Kto by łAjzor beknął, ten by beknął.. Ile razy podszywałeś się pod
mkarwana i pisałeś, że masz Polskę w dupie?...

No i mam dowód.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 03:07:05
Autor: Hans Kloss
Sprawa awe
On 26 Cze, 09:59, "Rafa  Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:

Z uszanowaniem,
Antoni Lepudruk
Piaseczno

Wklepałem onegdaj w gugle personalia mojego 7-letniego syna, pokazały
się dwa wyniki dotyczące właśnie jego. Analogiczna akcja dla drugiego
syna, lat 10, zaowocowała pojawieniem się kilku rekordów. Wykonajcie
tę samą  akcję  dla jakiegoś tam "lepudruka", wniosek nasuwa sie sam-
jeżeli kogoś nie ma w guglach TO GO NIE MA WCALE!
Tak więc won, śmierdzący, spedalony, gnidowaty trollu, strasz
lepudrukami i pozwami raczej swojego męża ;)
Prywatnie jestem niemal pewny że lepudruki, bombelki itditp pedrylska
swołocz grasująca ostatnio na psp to produkt chorej umysłowości
niejakiego słodzika, znanego dawniej jako inkoski a obecnie jako ktoś
tam jeszcze...jego aktywność na tradycyjnych nickach jest niemal żadna
a bydlę jest tak plugawe i pokręcone że bez trollowania nie
wytrzymałoby ani miesiąca, wiec sprawa jest IMO ewidentna.
J-23

Data: 2010-06-26 12:41:06
Autor: jadrys
Sprawa awe
W dniu 2010-06-26 12:07, Hans Kloss pisze:

[...]

Nieomal , to trochę za mało, Hans.. Istnieje możliwość że "Rafał Lepudruk" to autentyczna osoba. I obrażono jego rodziców.

Data: 2010-06-26 05:21:01
Autor: Hans Kloss
Sprawa awe
On 26 Cze, 12:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nieomal , to troch za ma o, Hans..

"Nieomal" jest to kolejne wcielenie słodzika. pewności nie ma bo
przecież niejeden troll na usenecie grasuje
 Istnieje mo liwo e "Rafal Lepudruk" to autentyczna osoba.
Takiej możliwości nie ma. To z wszelką pewnością fafnaste wcielenie
zwykłego śmierdzącego trolla.
J-23

Data: 2010-06-27 20:12:47
Autor: jadrys
Sprawa awe
W dniu 2010-06-26 14:21, Hans Kloss pisze:
[...]

Może i masz rację.. może.

Data: 2010-06-26 13:03:33
Autor: rAzor
Sprawa awe
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Otóż jak już zauwazyłem to lipa. Od samego początku składnia, naiwność treści i ten "styl" coś mi nie lezały. Ale najbardziej nie leżało mi to kretyńskie nazwisko. No i dopiero dzisiaj przeczytałem je wspak. To Kupa Tzvel Inkowski. Sam styl prowokacji dokładnie, jak ulał pasuje do tego gnoja.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 13:20:10
Autor: jadrys
Sprawa awe
W dniu 2010-06-26 13:03, rAzor pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Nowak, przeczytany wspak to kawon.. czyli arbuz. ;-)

Data: 2010-06-27 20:06:49
Autor: jadrys
Sprawa awe
W dniu 2010-06-27 09:09, HaMMeR pisze:
On 2010-06-26 13:03, rAzor wrote:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Jesli kojarzenie mnie nie zawodzi, to Lepudruk, to jakas postac z dzieciecego
filmu lub jakiejs produkcji telewizyjnej dla dzieci.

No przecież Razor napisał wyraźnie że "lepudruk" wspak znaczy "kurdupel", więc nie ma się czego innego doszukiwać... Rafał jest widać przeciwnikiem kandydatów na Prezydenta którzy nie grzeszą wzrostem.

Data: 2010-06-26 13:22:35
Autor: Grzegorz Z.
Sprawa awe
Nieomal , to trochę za mało, Hans.. Istnieje możliwość że "Rafał Lepudruk" to autentyczna osoba. I obrażono jego rodziców.

Witaj w prawdziwym świecie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-27 20:11:33
Autor: jadrys
Sprawa awe
W dniu 2010-06-26 13:22, Grzegorz Z. pisze:
Nieomal , to trochę za mało, Hans.. Istnieje możliwość że "Rafał
Lepudruk" to autentyczna osoba. I obrażono jego rodziców.

Witaj w prawdziwym świecie.

Raczej w świecie polityki.. -  tym bagnie które nawet z wyborców robi  "złych ludzi" ;-)

Data: 2010-06-26 13:30:05
Autor: 'heÂŽsk'
Sprawa awe
On Sat, 26 Jun 2010 12:41:06 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Nieomal , to trochę za mało, Hans.. Istnieje możliwość że "Rafał Lepudruk" to autentyczna osoba. I obrażono jego rodziców.

 tylko "nazwisko" jest zastanawiajace ;o)
 ta cala halastra od awe chyba jest slepa ale to nie moj problem.
 kazdy ma prawo uzywac aliasu w internecie co nie zmienia faktu,
 ze ci dranie z awe na czele zachwuja sie na psp jak pospolici
 bandyci. sam bym im chetnie dolozyk w ten sposob ale nie chce mi
 sie jezdzic po sadach. sa prostsze sposoby i bardziej skuteczne.

 --

 HeSk

Data: 2010-06-26 14:19:49
Autor: rAzor
Sprawa awe
Użytkownik 'he®sk' napisał:
On Sat, 26 Jun 2010 12:41:06 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

  [...]

Nieomal , to trochę za mało, Hans.. Istnieje możliwość że "Rafał
Lepudruk" to autentyczna osoba. I obraĹźono jego rodzicĂłw.

A ty jak sie zachowujesz, łajzo?

--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 14:57:45
Autor: raff
Sprawa awe
W dniu 2010-06-26 14:19, rAzor pisze:
Użytkownik 'he®sk' napisał:
[...]

Tak, Heniu, narob sobie do buta ze zlosci.

R.

Data: 2010-06-26 04:18:54
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Sprawa awe
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Kolejna dziwka z UB, takie kapusie rzydowskie mkarwany
jak ty powinno się wieszać za jaja na latarniach, to przez takich
chujów jak wy PiS nie wprowadził waluty EUR jak obiecali, powodując
spadek naszego poziomu życia o 40%. Zabieraj swojego
bachora i wypierdalaj w podskokach ubeku od rzyda Urbana.
Tfu!

Data: 2010-06-26 10:27:36
Autor: konserwator
Sprawa awe

[...]

Szanowni Panstwo Lepudruk!
Proponuje Panstwu by zabrac dziecku komputer a w zamian dac mu wiaderko i grabki i wyslac je do piaskownicy. (albo wyslac go na rower czy wycieczke piesza - jesli jest w starszym wieku)
W internecie roi sie od chamstwa i obelg np na forach Gazety Wyborczej, Onetu czy wirtualnej Polski wiec nie uchronicie swojej pociechy przed tymze chamstwem pozywajac jedynie AWE. Musiuelibyscie codziennie wysylac tysiace pozwow bo w tysiacach miejsc internetowych znajdziecie rozne plugastwa - dlatego wyzej napisalem o tych grabkach.
Swoja droga pan AWE w trakcie procesu zwroci sie pewnie do wymiaru sprawiedliiwosci o zbadanie przez kuratora czy Panstwo dochowaliscie starannosci w wychowywaniu dziecka przez brak nadzoru nad tresciami jakie on w internecie zamieszcza i czyta. W obecnych czasach pracownik opieki spolecznej  (chyba juz to prawo weszlo - nie mam pewnosci czy juz Pan Komorowski je podpisal?) moze Panstwa pozbawic opieki nad pociecha i umiescic syna w domu opiekunczym/domu dziecka.

Mam nadzieje, ze stres i psychiczny wstrzas na jaki naraziliscie swoje dziecko nie kontrolujac jego internetowej dzialalnosci - bo przeciez mozna smialo zalozyc, ze nie tylko czytal te grupe -nie wiem ile ma lat ale jesli jest w wieku dojrzewania (13-16 lat) to z pewnoscia poszukiwal w sieci takze materialow pornograficznych i z np. przemoca czy nawolujace do nienawisci na tle rasowym! A nawet mogl natrafic na pedofila!
(Ale to oczywiscie zbada biegly psycholog dzieciecy)*

Mam nadzieje, ze nie poskutkuje to odebraniem Panstwu praw rodzicielskich nad dzieckiem.

*nie wiem czy teraz sa jacys dobrzy psychologowie dzieciecy bo ostatnio jakos ich kilku za pedofilie powsadzali do wiezien...

Data: 2010-06-26 10:43:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Sprawa awe

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i04dlu$p8k$1adenine.netfront.net...

[...]

Coś Ci się chłopcze pomieszało. To nie rodzice są oskarżeni.
Sąd ma ocenić zachowanie AWE czyli pozwanego, a nie pozywających.

Data: 2010-06-26 01:55:42
Autor: DJ MC Donald Musk
Sprawa awe
On 26 Cze, 10:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:i04dlu$p8k$1adenine.netfront.net...

> [...]

> *nie wiem czy teraz sa jacys dobrzy psychologowie dzieciecy bo ostatnio
> jakos ich kilku za pedofilie powsadzali do wiezien...

Co Ci si ch opcze pomiesza o. To nie rodzice s oskar eni.
S d ma oceni zachowanie AWE czyli pozwanego, a nie pozywaj cych.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

biedne dziecko jeszcze nie nauczyli czytac ze zrozumieniem?
no to sto razy "wymiar sprawiedliwosci to nie koniecznie sad"

Data: 2010-06-26 11:17:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Sprawa awe

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b4427fda-b599-4ffc-949a-d9ee941b9ac5y4g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

Mój niedouczony kolego:

"W Polsce, jak określa Konstytucja, wymiar sprawiedliwości sprawują sądy: Sąd Najwyższy, sądy powszechne, sądy administracyjne oraz sądy wojskowe. Tym samym trybunały znajdują się poza strukturą polskiego wymiaru sprawiedliwości, jednak w szerokim ujęciu termin wymiar sprawiedliwości odnosi się również do nich. http://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiar_sprawiedliwości

"Wymiar sprawiedliwości, działalność państwa sprawowana przez niezawisłe sądy, które rozstrzygają konflikty prawne w drodze procesu. W Polsce wymiar sprawiedliwości sprawują: Sąd Najwyższy, sądy apelacyjne, rejonowe, wojewódzkie, szczególne." http://portalwiedzy.onet.pl/53926,,,,wymiar_sprawiedliwosci,haslo.html

Chyba potrafisz czytać ze zrozumieniem?

Data: 2010-06-26 03:24:01
Autor: DJ MC Donald Musk
Sprawa awe
On 26 Cze, 11:17, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:b4427fda-b599-4ffc-949a-d9ee941b9ac5y4g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

biedne dziecko jeszcze nie nauczyli czytac ze zrozumieniem?
no to sto razy "wymiar sprawiedliwosci to nie koniecznie sad"

M j niedouczony kolego:

"W Polsce, jak okre la Konstytucja, wymiar sprawiedliwo ci sprawuj s dy:
S d Najwy szy, s dy powszechne, s dy administracyjne oraz s dy wojskowe. Tym
samym trybuna y znajduj si poza struktur polskiego wymiaru
sprawiedliwo ci, jednak w szerokim uj ciu termin wymiar sprawiedliwo ci
odnosi si r wnie do nich.http://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiar_sprawiedliwoci

"Wymiar sprawiedliwo ci, dzia alno pa stwa sprawowana przez niezawis e
s dy, kt re rozstrzygaj konflikty prawne w drodze procesu. W Polsce wymiar
sprawiedliwo ci sprawuj : S d Najwy szy, s dy apelacyjne, rejonowe,
wojew dzkie, szczeg lne."http://portalwiedzy.onet.pl/53926,,,,wymiar_sprawiedliwosci,haslo.html

Chyba potrafisz czyta ze zrozumieniem?

POski biedaku....
cyt "Swoja droga pan AWE w trakcie procesu zwroci sie pewnie do
wymiaru
sprawiedliiwosci o zbadanie przez kuratora"
cyt " > no to sto razy "wymiar sprawiedliwosci to nie koniecznie sad"
wiec gdzie ty masz problem?
cyt kolejny "Kurator sądowy to w myśl ustawy (art. 115 § 13 pkt 3 kk)
funkcjonariusz publiczny, pełniący swoje obowiązki w jednym zespole
kuratorskiej służby sądowej, realizujący określone przez prawo zadania
o charakterze wychowawczo  - resocjalizacyjnym, diagnostycznym,
profilaktycznym i kontrolnym  związane z wykonywaniem orzeczeń sądu."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kurator_s%C4%85dowy

cyt kolejny "W Polsce, jak określa Konstytucja, wymiar sprawiedliwości
[...]
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiar_sprawiedliwo%C5%9Bci

gdzie ty widzisz sprzecznosci?

w powszechnym (nie definicyjnym) rozumieniu "wymiar sprawiedliwosci"
to takze policja, prokuratura.

Data: 2010-06-26 11:21:45
Autor: rAzor
PLONK!
Darz bór! Użytkownik... he he - Rafał Lepudruk raczył napisać:
Szanowni Państwo,

Data: 2010-06-26 12:28:48
Autor: rAzor
Wypierdalaj kurdupLu :-P
Użytkownik Rafał Lepudruk napisał:
Antoni kurdupeL
Piaseczno

--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 13:16:11
Autor: awe
Sprawa awe
Przekonacie sie tylko ze mozecie mi skoczyc i nawet nie chce mi sie wyjasniac dlaczego. Chcialem jednak tylko zwrocic uwage ze Panstwa syn sam ma powazne watpliwosci co swojego pochodzenia. Zacytuje tutaj rozmowe z jakas trzecia osoba.
" tak, moi przodkowie pochodza z Francji. Nie wiem kim była moja
prapraprababka. Moze była burdelmamą u której pracowała twoja praprababka?
"

awe

Data: 2010-06-26 13:30:05
Autor: 'heÂŽsk'
Sprawa awe
On Sat, 26 Jun 2010 09:59:30 +0200, "Rafał Lepudruk"
<rafal.lepudruk@gmail.com> wrote:

Szanowni Państwo,

 [...]

Antoni Lepudruk
Piaseczno

 pewnie tylko piaseczno jest w tym prawdziwe ;o) "nazwisko"  calkiem,
 calkiem. sadze, ze to ksywka (jak to na internecie) co nie zmienia
 faktu, ze sprawa jest powazna. takich typkow jak awe nalezy tepic  juz w zarodku. rozuchwaleni bezkarnoscia stana sie bandytami.
 jezeli potrzebujesz pomocy prawnej napisz do mnie. ojciec prowadzil
 kiedys podobna sprawe. poszukam w dokumentach, sa tam paragrafy na
 ktore mozna sie powolac. sprawa ciagnela sie chyba z rok ale zostala
 rozstrzygnieta "po mysli". tak przy okazji, jako zadoscuczynienia
 zazadaj wplaty na rzecz np. powodzian albo domu dziecka. to robi  wrazenie na sadzie, a jezeli sedzia bedzie kobieta tak okolo 50-tki
 sprawe macie wygrana. "znajac" awe z psp mozna wniskowac, ze bedzie
 rownie arogancki przed sadem, a to juz 99,99% sukcesu! ;o)))

  --

 HeSk

Data: 2010-06-26 23:19:46
Autor: awe
Sprawa awe

Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:25nb269354aru70oeucc94k5m2oppbb8m44ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
fantastycznie, mam niezly ubaw. sluchaj hesk doplace zebys mu pomogl wiesz dlaczego. dlatego ze facet zrobi z siebie idiote. zaden sad nie poda mu moich danych poniewaz nie ma podstawy. on jest nikiem a nie osoba prawna. juz pomijam caly kontekst mojej wypowiedzi. Nigdzie tam nie napisalem ze jego rodzice sa tacy czy tacy, tylko bylo to przypuszczenie i cos w rodzaju pytania. w ogole nawet nie ma o czym rozmawiac.
jestem zbyt dlugo na necie zeby nie wiedziec co mi wolno a co nie. generalnie do tego jak bysmy przegladneli archiwum to pewnie okaze sie ze ten caly rafalek to jest niezle ziolko. oczywiscie sprowokowalem go specjalnie i nie sadze zeby to byl kupa bo chlopaczek byl na autentycznym odloscie. to jakis wariat pewnie. puscil chyba z 30 linkow "obrazajac" mnie. grozac mi. nie pamietam jak to sie nazywa ale to chyba ADHD? nadpobudliwosc.
sad wydajac mu moje dane wystawilby mnie na odstrzal prawdopodobie osoby ktora powinno sie zamknac w domu wariatow. chlopaczek nie ma zadnego dystansu do tego co tu sie dzieje. myli writual z realem.

awe
lubie to psp bo czase

Data: 2010-06-27 00:05:25
Autor: rAzor
Sprawa awe
Użytkownik awe napisał:
[...]

Skończcie pierdolić, bo Tzvel się zwija ze śmiechu
  po dywaniku.