Sprawa dla prokuratora

Data: 2010-07-16 06:58:19
Autor: nimex
Sprawa dla prokuratora
Chodzi mi o to, co jest opisane na tej stronie:

http://dadrl.pl/winni

Czy jest jakiś sposób, żeby odpowiedzialnych za tę ustawę podać do sądu?
Z tego co wiem, nawet media boją się tym zająć, a może po prostu dostały
rekompensatę pieniężną za milczenie.
Czy zwykły obywatel może złożyć wniosek do prokuratury i podejrzeniu
popełnienia przestępstwa?

Data: 2010-07-16 09:19:15
Autor: Andrzej Lawa
Sprawa dla prokuratora
NIE KARMIĆ TROLLA!

"nimex" to kolejne wcielenie znanego z pl.misc.samochody schizofrenika
paranoidalnego o ksywce "neelix".

Data: 2010-07-16 07:25:34
Autor: nimex
Sprawa dla prokuratora
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
NIE KARMIĆ TROLLA!

"nimex" to kolejne wcielenie znanego z pl.misc.samochody schizofrenika
paranoidalnego o ksywce "neelix".

Tu też przypełzłeś? Pytał cię kto o zdanie?

Data: 2010-07-16 18:16:20
Autor: Robert Tomasik
Sprawa dla prokuratora
Użytkownik " nimex" <nimex.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1ovub$3vc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, złożyć może każdy. Ale by to miało sens musiałby istnieć pomysł na udowodnienie, ze ktokolwiek celowo działał w złej wierze. Moim zdaniem to nierealne i nie da się tego dowieść. Choc samą jazdę całą dobę na światłach uważam za niezbyt sensowny pomysł.

Sprawa dla prokuratora