Sprawa do sądu o nie przejerstrowanie samochodu

Data: 2015-10-05 07:51:51
Autor: tck
Sprawa do sądu o nie przejerstrowanie samochodu

Użytkownik <slawek.sakl@gmail.com> napisał w wiadomości news:6340d101-df60-46d2-8e27-68616c4cde54googlegroups.com...
Witam w dniu dzisiejszym zatrzymałem sie na przystanku autobusowym celem wjechania w brame za przystankiem i tu zajechał mi droge radiowóz mrógną tylko swiatłami nie użył sygnału dzwikowego i nie wylegitymował mi sie poprosił o dowód i tu dałem mu
Dowód
Umowe kupna
Polise oc
Przeglad
I prawo jazdy
Policjant chciał na mnie nałożyc mandat 500 zł za nie przejerstrowanie pojazdu wiec odmówiłem i tu moje pytanie co mi teraz grozi z jakiego paragrafu ?
I jak sie bronić ?
 i co jezeli spisał bym np umowe z kumplem ze dzien wczesniej sprzedałem mu ten samochód ?
Bardzo prosze o pewna i szybka odpowiedz pozdrawiam sławek

tak z ciekawosci- po kiego dawales umowe k-s??
rozumiem ze przeglad tez nie byl wbity w dowod tylko na swistku? i tez mial ponad 30 dni?

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2015-10-09 09:27:07
Autor: Czesław Wiśniak
Sprawa do sądu o nie przejerstrowanie samochodu
rozumiem ze przeglad tez nie byl wbity w dowod tylko na swistku? i tez mial ponad 30 dni?

Co to ma do rzeczy?

Sprawa do sądu o nie przejerstrowanie samochodu