Sprawa dysków - zawodność

Data: 2009-08-30 18:25:16
Autor: qwerty
Sprawa dysków - zawodność
Użytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7drtj$jvk$1@mx1.internetia.pl...
Czy kiedykolwiek kogoś zawiódł dysk SEAGATEa?
W prywatnym użytkowaniu miałem do czynienia z trzema dyskami SEAGATE.

Tak. Padł po niecałym roku. Akurat Seagate dał dupy, bo zamiast wymienić (na taki sam model, albo nowszy) powiedzieli, że nie jest w produkcji i zwracają kasę. Było to w okresie "kryzysu" i ceny poszły znacząco w górę. Takiej firmie to ja dziękuję...

Data: 2009-08-30 21:21:59
Autor: Santana
Sprawa dysków - zawodność

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7e957$ea1$1achot.icm.edu.pl...
[...]

A może to sklep zrobił Cie w bambuko? ;) Korzystniej było oddać kase, a wymieniony dysk sprzedać z zyskiem :) Zgodnie z prawem zresztą, choć niesmak oczywiście pozostaje.

Sprawa dysków - zawodność