Sprawa katastrofy Smolenskiej i moje refleksjie!

Data: 2011-04-29 03:55:13
Autor: muto2100
Sprawa katastrofy Smolenskiej i moje refleksjie!
Data: 2011-04-29 04:24:15
Autor: robertbig
Sprawa katastrofy Smolenskiej i moje refleksjie!
On 29 Kwi, 12:55, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://www.picz.ge/img/s3/1104/29/e/eaf960fc1214.jpg

To w Tworkach daja wam do zabawy kredki ???
W głowie sie nie mieści ??!!!!!

Data: 2011-04-29 04:26:19
Autor: muto2100
On 29 Kwi, 13:24, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
On 29 Kwi, 12:55, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:

>http://www.picz.ge/img/s3/1104/29/e/eaf960fc1214.jpg

To w Tworkach daja wam do zabawy kredki ???
W głowie sie nie mieści ??!!!!!

  no  widze  ze   czerwona  zaraza   posrala  sie   -a  to  cieszy!
zglos  do  prokuratury     za   rasizm     albo  cos  podobnego!

Data: 2011-04-29 13:00:47
Autor: obserwator
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
On 29 Kwi, 12:55, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
> http://www.picz.ge/img/s3/1104/29/e/eaf960fc1214.jpg

To w Tworkach daja wam do zabawy kredki ???
W g=B3owie sie nie mie=B6ci ??!!!!!

ot... dyskutant w stylu bolszewickim.

Data: 2011-04-29 13:46:01
Autor: Krzysztof
Sprawa katastrofy Smolenskiej i moje refleksjie!
http://www.picz.ge/img/s3/1104/29/e/eaf960fc1214.jpg
                   ^^^^^^^^^

Uwaga! Atakuje ukryta opcja niemiecka;)

K.

Sprawa katastrofy Smolenskiej i moje refleksjie!