Sprawa kreta w PiS ostatecznie rozwi±zana...

Data: 2012-04-16 16:19:02
Autor: Tzva Adonai
Sprawa kreta w PiS ostatecznie rozwi±zana...
Fragment blogu Marka Suskiego (PiS)

***

Zbli¿a³ siê termin zwrotu urz±dzenia i dlatego po ostatnim Komitecie
Politycznym, pomimo, ¿e wioz³em kolegów pos³ów samochodem do Sejmu,
postanowi³em pod³±czyæ aparaturê. Us³ysza³em wtedy lekko drwi±cy ton, ¿e w
tych kabelkach, jeste¶ jak w pajêczynie. Bo mam ich sporo w samochodzie. Ja
wtedy wyt³umaczy³em co to za urz±dzenie, ¿e mo¿na nim pods³uchaæ
pods³uchiwaczy  i nagle w s³uchawce us³ysza³em obco brzmi±cy ton: "Tere fere
nie ma Ku...a takiego urz±dzenia, te pisuary bredz± jak pot³uczone". Nasta³a
chwila ciszy, po czym moi koledzy z niedowierzaniem zapytali czy to jaki¶ mój
¿art. Wyt³umaczy³em , ¿e to chyba odezwa³ siê jaki¶ porucznik do Bondaryka. W
s³uchawce odezwa³ siê znowu szorstki g³os: "jestem Majorem ch..u". No widzicie
pods³uchuje nas major.  A w s³uchawce:  "O kur..a  te kut.sy naprawdê nas..."
i g³os siê urwa³.  W samochodzie jak makiem zasia³, a w g³owie my¶li biega³y
jak szalone, co jeszcze pods³uchali i do czego siê mog± posun±æ. http://suski.blox.pl/2012/04/Zagadka-kreta-w-PiS-rozszyfrowana.html

Data: 2012-04-16 16:32:58
Autor: dante
Sprawa kreta w PiS ostatecznie rozwi±zana...
Dnia Mon, 16 Apr 2012 16:19:02 +0000 (UTC), Tzva Adonai napisa³(a):

[...]

Trochê wcze¶niej:
"(...) zaprezentowano nam najnowsze urz±dzenie antypods³uchowe. Ten
niewielki przyrz±d podpiêty do telefonu komórkowego daje nie tylko
mo¿liwo¶æ sprawdzenia, czy jest siê pods³uchiwanym, ale tak¿e umo¿liwia
s³uchanie tego, co mówi± w pobli¿u aparatury pods³uchowej intruzi. (...)"

No có¿... jak to mawiaj± w mocnozagranicznym kraju: bricolage.

Data: 2012-04-17 09:45:07
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Sprawa kreta w PiS ostatecznie rozwi±zana...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jmhgpm$p8t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekaw jestem jakie zio³o wali ten kole¶?

BBR

Data: 2012-04-18 06:18:47
Autor: stevep
Sprawa kreta w PiS ostatecznie rozwi±zana. ..
Dnia 17-04-2012 o 09:45:07 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisa³(a):

[...]

Nic nie musi waliæ bo idiotyzm ma wrodzony.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Sprawa kreta w PiS ostatecznie rozwi±zana...