Sprawa o mandat ze straży miejskiej w sądzie grodzkim...

Data: 2009-10-03 10:37:40
Autor: kuba
Sprawa o mandat ze straży miejskiej w sądzie grodzkim...
JQB pisze:

No i tutaj mam prośbę do Was o pomoc:
> 3. Czy istotnie nie można załatwić sprawy bez obecności mojej mamy -
> np. poprzez uczynienie mnie w jakiś sposob osobą reprezentującą mamę w
> sądzie?

To niestety nie jest możliwe. Mama może napisać wniosek o odroczenie rozprawy, podając w nim przyczyny niemożności stawienia się.

2. Czy nie stawienie się na rozprawie może skutkować jakimiś
konsekwencjami (finansowymi)?

Nie. Sąd może zarządzić przymusowe doprowadzenie przez Policję (jeżeli stawiennictwo jest obowiązkowe), ale nie wydaje mi się, żeby się na to zdecydował wobec starszej pani w tak błahej sprawie.

1. Czy rzeczywiście jest tak jak mówi Pani z okienka i jeśli mama się
nie stawi na rozprawie to będzie się to dalej ciągnęło?

Przeczytaj wezwanie z sądu, które mama dostała. Czy jest tam napisane, że sąd uznaje jej obecność za obowiązkową? A może jest tam napisane, że obecność jest nieobowiązkowa i poniżej pouczenie o prawie nadesłania wyjaśnień na piśmie? Jeśli to drugie, to trzeba wysłać takie wyjaśnienia i powinno być po sprawie.

Generalnie sprawa idiotyczna i nóż się w kieszeni otwiera na myśl o zmarnowanej pracy, kupie papieru, pieniędzy publicznych i ludzkich nerwów.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Sprawa o mandat ze straży miejskiej w sądzie grodzkim...