Sprawa o mandat ze straży miejskiej w sądzie grodzkim...

Data: 2009-10-03 13:56:26
Autor: Piotr Wasil
Sprawa o mandat ze straży miejskiej w sądzie grodzkim...
JQB <kuba1777@o2.pl> napisał(a):

Ja
na swoją oczywiście poszedłem i przyznałem się do winy, zostałem
ukarany grzywną i wydawało mi się że jest to sprawa zamknięta.

Ile dostales? Bo tez mnie to czeka

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2009-10-04 11:36:37
Autor: owp
[...]

Trochę OT - sam dostałem ostatnio takie wezwanie od SM, lepiej jest pójść i ponegocjować - ja dostałem tylko upomnienie.

Data: 2009-10-05 10:55:30
Autor: JQB
On 3 Paź, 13:56, Piotr Wasil <ad...@na.www> wrote:
JQB <kuba1...@o2.pl> napisał(a):

>Ja
>na swoją oczywiście poszedłem i przyznałem się do winy, zostałem
>ukarany grzywną i wydawało mi się że jest to sprawa zamknięta.

Ile dostales? Bo tez mnie to czeka

Parkowanie na zakazie + zostawienie mniej niż 1,50m chodnika dla
pieszych. Przed rozprawą podeszła do mnie przedstawicielka SM
(oskarżyciel) i spytała się czy chce się dobrowolnie poddać karze -
powiedziałem że tak. Poprosiła abym zaproponował wysokość kary -
zaproponowałem 100zł za całość, ona powiedziała że 100żł ale za każde
wykroczenie czyli razem 200zł. Krakowskim targiem zeszło na 150zł.
Poprosiłem sąd o nie obciążanie mnie kosztami sądowymi ze względu na
trudną sytuację materialną, sąd się przychylil.

Nie taki diabeł straszny...

Pzdr i powodzenia,

Sprawa o mandat ze straży miejskiej w sądzie grodzkim...