Sprawa przeciw AXA c.d.

Data: 2012-02-09 22:21:06
Autor: megrims
Sprawa przeciw AXA c.d.
Dzisiaj się odbyła 1. rozprawa przeciwko AXA o wypłatę
odszkodowania.

Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
kierować do sądu.

Data: 2012-02-09 23:04:16
Autor: venioo@interia.pl
Sprawa przeciw AXA c.d.
W dniu 2012-02-09 22:21, megrims pisze:
Dzisiaj się odbyła 1. rozprawa przeciwko AXA o wypłatę
odszkodowania.

Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
kierować do s±du.

Wnioski to wyci±gaj jak zapadnie prawomocny wyrok, a nie po 1 rozprawie.

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-02-10 07:25:01
Autor: Lukasz
Sprawa przeciw AXA c.d.
W dniu 2012-02-09 23:04, venioo@interia.pl pisze:
[...]

niezależnie od wyników rozprawy taki wniosek można wyci±gn±ć, ja bym dodał jeszcze drugi: nie odpuszczać skurwysynom!

Lukasz

Data: 2012-02-10 18:03:02
Autor: megrims
Sprawa przeciw AXA c.d.

http://www.youtube.com/watch?v=3kSm1l7ITeE

Data: 2012-02-10 18:30:05
Autor: Jasio
Sprawa przeciw AXA c.d.
to już kolejne auto rozbiłeś?

Data: 2012-02-10 18:44:50
Autor: megrims
Sprawa przeciw AXA c.d.
W dniu 2012-02-10 18:30, Jasio pisze:
to już kolejne auto rozbiłeś?

twoja wypowiedĹş jest tendencyjna

Data: 2012-02-10 12:53:09
Autor: Marcin N
Sprawa przeciw AXA c.d.
[...]

Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy jestem.

Data: 2012-02-10 13:42:43
Autor: 'Tom N'
Sprawa przeciw AXA c.d.
Marcin N w <news:jh30f1$e4j$2news.task.gda.pl>:

[...]

No nie mogę...

http://u.42.pl/2HSF_axamegrims

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-10 15:38:56
Autor: Arek
Sprawa przeciw AXA c.d.
W dniu 2012-02-10 13:42, 'Tom N' pisze:
[...]

I wynajduje to:

> Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy jestem.

No nie mogę...

http://u.42.pl/2HSF_axamegrims
"

Deja vu:)

A.

Data: 2012-02-10 17:14:37
Autor: megrims
Sprawa przeciw AXA c.d.
[...]

Z przesłuchania przedstawiciela Warsztatu:
W - warsztat
A - zastępstwo procesowe AXY

A: skąd wzięła się wartość naprawy
W: z kosztorysu
A: a kto zrobił ten kosztorys
W: ja zrobiłem ten kosztorys
A: a jak Pan zrobił ten kosztorys
W: programem do kosztorysowania
A: a jakim programem do kosztorysowania
W: Eurotax
A: a czy ma Pan licencje i legalnÄ… wersjÄ™ tego oprogramowania

No kurwa MiĹ›!

Data: 2012-02-10 09:22:11
Autor: Adam Klobukowski
Sprawa przeciw AXA c.d.
Bo bo przecież wiadomo że piracki zawyża kosztorysy o 50% ;)

AdamK

Data: 2012-02-10 19:39:52
Autor: Pietia
Sprawa przeciw AXA c.d.
megrims wrote:

> [...]
>
> Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
> kierować do s±du.

Z przesłuchania przedstawiciela Warsztatu:

A: sk±d wzięła się warto¶ć naprawy
W: z kosztorysu
A: a kto zrobił ten kosztorys
W: ja zrobiłem ten kosztorys
A: a jak Pan zrobił ten kosztorys
W: programem do kosztorysowania
A: a jakim programem do kosztorysowania
W: Eurotax
A: a czy ma Pan licencje i legaln± wersję tego oprogramowania

Wtedy Ty lub Twoje zastępstwo mówi, że ta okoliczno¶ć nie jest istotna
dla sprawy ;)

Data: 2012-02-10 21:52:13
Autor: J.F.
Sprawa przeciw AXA c.d.
Dnia Fri, 10 Feb 2012 19:39:52 +0100, Pietia napisał(a):
megrims wrote:
A: a jakim programem do kosztorysowania
W: Eurotax
A: a czy ma Pan licencje i legaln± wersję tego oprogramowania

Wtedy Ty lub Twoje zastępstwo mówi, że ta okoliczno¶ć nie jest istotna
dla sprawy ;)

Jak to nie jest ?! Nie majac licencji nie ma dostepu do upgrade'dow z
aktualnymi cenami ani do poprawek ewentualnych bledow w programie, ktore
moga powodowac zle obliczenia ! :-)

J.

Data: 2012-02-10 21:54:14
Autor: KrisPolska
Sprawa przeciw AXA c.d.

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jh3fp9$30u$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A: skąd wzięła się wartość naprawy
W: z kosztorysu
A: a kto zrobił ten kosztorys
W: ja zrobiłem ten kosztorys
A: a jak Pan zrobił ten kosztorys
W: programem do kosztorysowania
A: a jakim programem do kosztorysowania
W: Eurotax
A: a czy ma Pan licencje i legalnÄ… wersjÄ™ tego oprogramowania

tak tak
czy placi za prad, za pracownikow zus, czy zonie daje na ciuchy i pieluchy :)
pozatym wycena w eurotex to wlasnie zlodziejstwo

skoro lakierowanie blotnika wychodzi 2 tysiaki ?
to jakie to ma znaczenie czy nowe czy stare auto hmmm ?

Data: 2012-02-10 21:57:27
Autor: J.F.
Sprawa przeciw AXA c.d.
Dnia Thu, 09 Feb 2012 22:21:06 +0100, megrims napisał(a):
Dzisiaj się odbyła 1. rozprawa przeciwko AXA o wypłatę
odszkodowania.

To ta sprawa gdzie sprawca ponoc wycofal oswiadczenie ?

Kogo pozwales - Axa, czy sprawce i Axa ?
Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
kierować do s±du.

A na jakiej podstawie ten wniosek ? J.

Sprawa przeciw AXA c.d.