Sprawa przeciw AXA c.d.

Data: 2012-02-10 12:53:09
Autor: Marcin N
Sprawa przeciw AXA c.d.
W dniu 2012-02-09 22:21, megrims pisze:
Dzisiaj się odbyła 1. rozprawa przeciwko AXA o wypłatę
odszkodowania.

Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
kierować do sądu.

Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy jestem.

Data: 2012-02-10 13:42:43
Autor: 'Tom N'
Sprawa przeciw AXA c.d.
Marcin N w <news:jh30f1$e4j$2news.task.gda.pl>:

W dniu 2012-02-09 22:21, megrims pisze:
Dzisiaj się odbyła 1. rozprawa przeciwko AXA o wypłatę
odszkodowania.
Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
kierować do s±du.

Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy jestem.

No nie mogę...

http://u.42.pl/2HSF_axamegrims

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-10 15:38:56
Autor: Arek
Sprawa przeciw AXA c.d.
W dniu 2012-02-10 13:42, 'Tom N' pisze:
[...]

I wynajduje to:

> Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy jestem.

No nie mogę...

http://u.42.pl/2HSF_axamegrims
"

Deja vu:)