Sprawa się rypła czyli nożownik i tatuś

Data: 2019-01-06 08:41:02
Autor: Pajdak
Sprawa się rypła czyli nożownik i tatuś
https://wiadomosci.wp.pl/przez-incydent-moze-stracic-szanse-na-awans-przemyslaw-czarnecki-chcial-zostac-wiceministrem-6335361169139841a

"Nie milknie burza wokół sylwestrowej awantury, do której doszło w
mieszkaniu syna Ryszarda Czarneckiego. Jakie będą dalsze losy polityka?
Wszystko wskazuje na to, że Przemysła Czarnecki może stracić szansę na
objęcie ważnego stanowiska w rządzie."

https://www.wykop.pl/link/4038171/26-letni-syn-czarneckiego-dostal-fuche-jest-patriota-chce-pracowac-w-pl-firmie/

"Jest patriotą i chce pracować w polskiej firmie - tak europoseł PiS,
Ryszard Czarnecki, skomentował zatrudnienie swojego syna, Bartosza, w
Polskiej Grupie Zbrojeniowej."

https://natemat.pl/259533,przemyslaw-czarnecki-prywatnie-jaki-ma-majatek-i-gdzie-mieszka

"Bezrobotny syn Czarneckiego zgromadził majątek, o jakim prawie każdy Polak
może pomarzyć.."

"Przemysław Czarnecki ma dwa mieszkania: mniejsze warte 300 tys. zł i
większe warte 600 tys. zł. Na koncie ma 3 tysiące złotych i 700 euro. Jego
polisa emerytalna warta jest 20 tys. zł. Wartość BMW 745 z 2002 roku to
około 30 tys. zł. ."

A oto tatus, gorliwy katolik i patriota

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/europosel-pis-ozenil-sie-z-corka-kosmonauty/5bmr16c

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ryszard-czarnecki-ma-nowego-syna/d1x9060

"Dotarliśmy do najpilniej strzeżonej tajemnicy europosła Ryszarda
Czarneckiego (47 l.). Okazało się, że polityk Prawa i Sprawiedliwości ma nie
tylko nową żonę, co odkryliśmy kilka tygodni temu, ale także dwumiesięcznego
synka - Stasia."

Czyż nie jest to przykładna, polska, patriotyczna i katolicka rodzina?

Wyznawcy PiS! Bierzcie przykład! Pójdziecie żywcem do nieba!

--
Pajdak

Data: 2019-01-06 12:16:45
Autor: dantes
Dnia Sun, 6 Jan 2019 08:41:02 +0100, Pajdak napisał(a):

[...]

To stara tradycja jest... .
Dziadek, słynny polski kosmonauta, jak sam stwierdził,
zajmował się w stanie wojennym zaopatrzaniem szkół w mleko.

Data: 2019-01-06 12:58:16
Autor: u2
W dniu 06.01.2019 o 12:16, dantes pisze:
To stara tradycja jest... .
Dziadek, słynny polski kosmonauta, jak sam stwierdził,
zajmował się w stanie wojennym zaopatrzaniem szkół w mleko.

durnyś, Hermaszewski musiał szybko wracać z Moskwy, gdzie studiował, widać żeś młokos:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2019-01-06 17:58:32
Autor: Pajdak
Użytkownik "dantes" <dantes@qmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Może jeszcze sam te krowy albo kozy doił? ;-)))

Czyżby Richard poleciał na zsiadłe mleko? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-07 08:38:06
Autor: Pajdak
Użytkownik "dantes" <dantes@qmail.com> napisał w wiadomości news:q0u3v8$2oe$1gioia.aioe.org...
Dnia Sun, 6 Jan 2019 17:58:32 +0100, Pajdak napisał(a):
Czyżby Richard poleciał na zsiadłe mleko? ;-)))

Nie na... ser.

Taki z niego "ser" jak zenusia kogut ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-07 00:40:06
Autor: dantes
Dnia Sun, 6 Jan 2019 12:58:16 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Co do mleka to są jego słowa.
A co go tak bronisz? Co to jakiś Twój wafelek?

Data: 2019-01-07 17:12:38
Autor: u2
W dniu 07.01.2019 o 00:40, dantes pisze:
[...]

teraz też agientura robi akcję "pij mleko, będziesz wielki"

a to tylko ściema jest:))))))))))

Data: 2019-01-07 14:19:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 17:12:38 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> A co go tak bronisz? Co to jakiś Twój wafelek?
> teraz też agientura robi akcję "pij mleko, będziesz wielki"

pij mleko - będziesz karateką
pij czystą - będziesz karacistą  ;)

Data: 2019-01-08 14:30:02
Autor: dantes
Dnia Mon, 7 Jan 2019 17:12:38 +0100, u2 napisał(a):

[...]

"Teraz" rakiem? Opowiedz lepiej jakiś kawał... Dżoana.

Data: 2019-01-06 22:47:03
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.orq> napisał(-a):

[...]

przemuś zaatakował nożem
błąd
powinien rogami

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-07 17:13:35
Autor: u2
Sprawa się rypła czyli nożownik i tatuś
W dniu 06.01.2019 o 22:47, rogacz pisze:
przemuś zaatakował nożem
błąd
powinien rogami

:))))))))))))))))

Data: 2019-01-08 10:31:56
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:cqt43e95a52ppfs6kb8pg2fblvgg0a8vte4ax.com...
[...]

Paczpan, taki gorący patriota, taki gorliwy katolik, taki zdolny, a kolega zrobił z niego rogacza! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-07 08:57:59
Autor: Zenek Kapelinder
Sprawa się rypła czyli nożownik i tatuś
Ile dzisiaj ruskiego wegla spaliles na robienie pary do gwizdka? Przekonales ze sto osob? twoje klony sie nie licza, chyba ze te co je do kf wsadziles.

Data: 2019-01-07 18:07:28
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Ile dzisiaj ruskiego wegla spaliles na robienie pary do gwizdka? Przekonales ze sto osob? twoje klony sie nie licza, chyba ze te co je do kf wsadziles.

a ty rusku kogokolwiek przekonałeś do bycia motłochem ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-07 19:34:38
Autor: u2
W dniu 07.01.2019 o 18:07, motłoch pisze:
a ty rusku kogokolwiek przekonałeś do bycia motłochem ?

nie ściemniaj motłoch, motłochu się nie przekona:)))))))

Data: 2019-01-07 22:32:20
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 07.01.2019 o 18:07, motłoch pisze:
> a ty rusku kogokolwiek przekonałeś do bycia motłochem ?

nie ściemniaj motłochu, motłochu się nie przekonuje :)))))))

no :D

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-07 22:41:26
Autor: u2
Sprawa się rypła czyli nożownik i tatuś
W dniu 07.01.2019 o 22:32, noł pisze:

no

Data: 2019-01-08 10:32:49
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:vp173e9oi85vgb8u5fdsba4v6ctf5e9vdc4ax.com...
[...]

zenus, kto jest prezydentem Łodzi? ;-)))))

--
Pajdak

Sprawa się rypła czyli nożownik i tatuś