Sprawa "słupów" Palikota umorzona.

Data: 2010-06-29 18:10:02
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Sprawa "słupów" Palikota umorzona.
Suwalska prokuratura umorzyła śledztwo dotyczące wpłat pieniędzy na kampanię wyborczą Janusza Palikota PO w 2005 roku. Było to już drugie śledztwo w tej sprawie. Zawieszono też postępowanie związane z Krzysztofem Ł., współpracownikiem Janusza Palikota.

http://www.tvn24.pl/-1,1662816,0,1,sprawa-slupow-palikota-umorzona,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-06-29 18:41:14
Autor: wekon
"Jarek (lewo i sprawiedliwośc)" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i0d5su$bob$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też mnie wkurwił ten news, ale nic się nie poradzi. POlszewia rządzi, POlszewia sądzi.

wekon

Data: 2010-06-29 18:51:46
Autor: debil mkałrwan
Sprawa "słupów" Palikota umorzona.
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

Też mnie wkurwił ten news, ale nic się nie poradzi. POlszewia rządzi, POlszewia sądzi.

No to mamy podobne odczucia. Mnie też ucieszył, że Pisbolszewia nie ma wpływu na wymiar sprawiedliwości.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-29 10:38:57
Autor: Antenka
Sprawa "słupów" Palikota umorzona.

No to mamy podobne odczucia. Mnie te ucieszy , e Pisbolszewia nie ma wp ywu na wymiar sprawiedliwo ci. <

POlszewickie, korupcjogenne gnoje! Wszyscy będzie wisieć - taką
przyszłość wam wróżę!

Tfu, tfu!

Daniel Olbrychski <

To zadęte, zadufane w sobie beztalencie?

Antenka

Data: 2010-06-30 05:52:59
Autor: HaMMeR
On 2010-06-29 18:51, debil mkałrwan wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No wlasnie debilu, bo PO ten wplyw ma! Ciesz sie przyglupie
puki mozesz, puki owa 'sprawiedliwosc' nie zahaczy nawet
przypadkiem ciebie. No, ale ty sie przeciez zawsze poswiecisz
dla 'obcej sprawy':)

Data: 2010-06-30 06:19:10
Autor: HaMMeR
On 2010-06-30 05:52, HaMMeR wrote:
On 2010-06-29 18:51, debil mkałrwan wrote:
[...]

-- -- -- -

Oczywiscie 'poki'.., jak zwykle wykladam sie na tym wyrazie
najczesciej,  ki diabel?

Data: 2010-06-30 07:41:39
Autor: debil mkałrwan
Sprawa "słupów" Palikota umorzona.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Oczywiscie 'poki'.., jak zwykle wykladam sie na tym wyrazie
najczesciej,  ki diabel?

ty półgłupku wykładasz się na wszystkim co napiszesz. To nie diabeł, tylko matołectwo.

Przemysław Warzywny