Sprawa z p³ytkami Chipa

Data: 2009-09-26 20:25:15
Autor: Robert Tomasik
Sprawa z p³ytkami Chipa
U¿ytkownik "Borys Pogore³o" <borys@pl.edu.leszno> napisa³ w wiadomo¶ci news:1ksjyhfho41io$.x2e0mnfy8m2h.dlg40tude.net...

Nie ma przestêpstwa nieumy¶lnego nielegalnego kopiowania p³yt, tote¿ co do zasady karnie raczej taka osoba, która naby³a gazetê nie odpowiada. Co do strony cywilnej, to najprawdopodobniej gazeta bêdzie musia³a wykupiæ po hurtowej cenie tyle licencji, ile wyda³a p³yt pomniejszone o zwroty.

Data: 2009-09-28 07:38:07
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Sprawa z p³ytkami Chipa
Dnia Sat, 26 Sep 2009 20:25:15 +0200, Robert Tomasik napisa³(a):

[...]

ciekawe jakiego rzêdu s± to kwoty...

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Po³udniowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2009-09-28 23:35:38
Autor: Robert Tomasik
Sprawa z p³ytkami Chipa
U¿ytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9pi44$6c6$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jaki to program? - bo nie chce mi sie szukaæ. Licencje na mniejsze programiki sharverowe zaczynaj± siê od kilkunastu z³otych. Pakiety graficzne, mog± siêgaæ kilkunastu tysiêcy. S±dzê jednak, ¿e w³a¶cicielowi praw na wojnie nie bêdzie zale¿a³o i strony siê porozumi±.

Data: 2009-09-28 22:56:48
Autor: Przemek Lipski
Sprawa z p³ytkami Chipa

U¿ytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9radh$3kj$2inews.gazeta.pl...

[...]

Tu chodzi chyba o albumy muzyczne (Sting i chyba Nosowska),  które trafi³y na te p³ytê w formacie mp3.

Pozdrawia mPrzemek

Data: 2009-09-29 00:34:58
Autor: Robert Tomasik
Sprawa z p³ytkami Chipa
U¿ytkownik "Przemek Lipski" <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9rbf1$953$1news.onet.pl...

[...]

No to s±dzê, ¿e w hurcie siê dogadaj± po 30-40 z³ od sztuki - razem 60-80 z³ od ka¿dej p³yty. Ale to moja prywatna ocena.

Sprawa z p³ytkami Chipa