Sprawa znikad- 'nieistniejace postanowienie' -realna egzekucja?

Data: 2011-03-19 13:34:15
Autor: Icek
Sprawa znikad- 'nieistniejace postanowienie' -realna egzekucja?
sadowej. Na 100% w aktach sprawy nie bedzie zadnego mojego podpisu na
zwrotce lub czyms w tym rodzaju.

Uwazam ze jakikolwiek wyrok nie mogł sie uprawomocnic, gdyz skoro nie
został prawidłowo doreczony, to nigdy nie zaczał biec termin na
wniesienie od niego sprzeciwu. A nieprawomocny wyrok nie moze byc
egzekwowany? Czy sie myle?

Na to w poniedzialek otrzymalem odpowiedz. Kolejne zaskoczenie.
Poradzcie cos, bo zupelnie zglupialem:

normalka. Nie odebrałeś poleconego z sądu. Liczyłeś, że jak nie ma podpisu to nie będzie wyroku a tu masz jaki psikus ;)

"fikcja doręczenia"

Icek

Data: 2011-03-20 22:12:11
Autor: Mariusz

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:im27u8$pev$1node2.news.atman.pl...
[...]

"Psikus" hardkorowy, mi raczej nie do smiechu, ale za to moja kobieta mnie wysmiala ...

Odrobine mnie jednak naprowadziles ta "fikcja doreczenia" ze nie ma sensu kopac sie z koniem. Przyjalem inna taktyke. Wyslalem dzis sprzeciw od wyroku nakazowego z wnioskiem o przywrócenie terminu. Zobaczymy co z tego bedzie.

Zastanawialem sie tez czy sens mialoby zlozenie zazalenia na to ostatnie zarzadzenie sadu powolujac sie na Art. 126. § 2. k.p.c. Jednoczesnie nie zachodzila sytuacja z Art. 136. § 1 i § 2. k.p.c.
Czy cos by to moglo dac?

--
pzdr,
Mariusz

Sprawa znikad- 'nieistniejace postanowienie' -realna egzekucja?