[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta

Data: 2011-03-23 00:51:22
Autor: Adam Płaszczyca
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Dnia Fri, 18 Mar 2011 10:12:33 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

Problem:
-Czy moge sprzedac auto z uszkodzeniem kiedy sprawa skierowana jest do sadu grodzkiego (zalezy mi na uzyskaniu srodkow ze sprzedazy)

Tak.
-Czy moge naprawiac auto zanim sad orzeknie co z tym dalej?

Oczywiście.

-Czy jest inna droga uzyskania odszkodowania i sprzedaz mojego auta?

Jest.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-03-31 12:36:46
Autor: Dman-666
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:c1.01.3PvW58$09umike.oldfield.org.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
-Czy jest inna droga uzyskania odszkodowania i sprzedaz mojego auta?

Jest.

Jaka? --
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-03-31 21:12:24
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 31 Mar 2011 12:36:46 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

-Czy jest inna droga uzyskania odszkodowania i sprzedaz mojego auta?

Jest.

Jaka?

Przekonanie sprawcy, żeby wypłacił z własnej kieszeni na przykład
(zastrzegałem, że realna? ;) )

--
     ___________ (R)

Data: 2011-04-01 08:45:01
Autor: Dman-666
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Patrze a tu w szybce robal taki: news:c1.01.3Q0xpL$0BSmike.oldfield.org.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

[...]

Nie zastrzegales...przekonanie tego Pana to jak kopanie sie z koniem.
Nie podpisal oswiadczenia bo ....nie wiem co. Stwierdzil, ze "to nie jego wina". Niestety jest to typowy wzor zlego polityka-dzisiaj powie tak a jutro powie srak :/ Dlatego bez policji sie nie dogaduje z takimi. Cale szczescie, ze udalo sie go zaptrzymac zanim odjechal w sina dal...

Nota bene jego kariera radnego stoi pod znakiem zapytania bo jak stwierdzila P. aspirant przesluchujaca mnie wczoraj, dostanie po dupie (bedzie karany) bo sprawa jest ewidentna.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-04-01 14:02:25
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Fri, 1 Apr 2011 08:45:01 +0000 (UTC), w
<Xns9EBA6D5C5FFCAZielonagens@213.180.150.16>, "Dman-666"
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał(-a):

Nota bene jego kariera radnego stoi pod znakiem zapytania bo jak stwierdzila P. aspirant przesluchujaca mnie wczoraj, dostanie po dupie (bedzie karany) bo sprawa jest ewidentna.

Musiałby zostać skazany za przestępstwo, a nie za wykroczenie.

Data: 2011-04-01 14:14:39
Autor: Cavallino
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:ulfbp650n4l2f4ni5nkg7jg3dp7fkb02r84ax.com...
[...]

Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

Data: 2011-04-01 14:18:34
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Fri, 1 Apr 2011 14:14:39 +0200, w <4d95c1af$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>,
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

>Musiałby zostać skazany za przestępstwo, a nie za wykroczenie.

Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

Cherlawa ta ucieczka była, wątpię czy uda się podciągnąć tak, by miał a.o.
Prokuratorowi musiałoby się zachcieć.

Data: 2011-04-01 14:38:50
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Fri, 1 Apr 2011 14:23:44 +0200, w <4d95c3d1$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>,

Akt oskarżenia.

Data: 2011-04-01 12:46:48
Autor: Dman-666
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:vphbp65bcn6mu4pop6nl8k81hmv6ff622m4ax.com ! Pewnie kiero jakis,
ten radekp@konto.pl . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Co miał?

Akt oskarżenia.

Co racja to racja...moze i faktycznie mocno naciagane...

Mial juz z powrotem zapalony silnik (po kolizji wyszedl z pojazdu i zgasil motor) i siedzial w aucie. Na przeszkodzie stanal mu swiadek z dzieckiem w wozku dlatego nie odjechal (zlozone zeznanie na policji).

Nie przeszkodzilo mu to jednak oddalic sie z miejsca zdarzenia - patrol policji przybyly na miejsce nie zastal sprawcy i jego auta. Doczlapal sie po chwili i wskazal miejsce postoju auta funcjonariuszom. --
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-04-01 14:49:36
Autor: Cavallino
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:vphbp65bcn6mu4pop6nl8k81hmv6ff622m4ax.com...
> [...]

> Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

>Cherlawa ta ucieczka była, wątpię czy uda się podciągnąć tak, by miał >a.o.

Zwłaszcza lokalny prokurator może mieć opory, jeśli to szycha.
Ale dalej nie wiem - ucieczka jest przestępstwem, czy nie?

Data: 2011-04-01 14:54:55
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Fri, 1 Apr 2011 14:49:36 +0200, w <4d95c9fe$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Zwłaszcza lokalny prokurator może mieć opory, jeśli to szycha.
Ale dalej nie wiem - ucieczka jest przestępstwem, czy nie?

Tak, jeżeli ucieczka miała na celu uniknięcie odpowiedzialności.

Data: 2011-04-03 09:55:04
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:14:39 +0200, Cavallino napisał(a):

Musiałby zostać skazany za przestępstwo, a nie za wykroczenie.

Ucieczka z miejsca wypadku to też tylko wykroczenie?

Ucieczka? A byli ranni?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-04-04 19:05:59
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta

Nie musi być rannych.

Data: 2011-04-04 22:42:17
Autor: Adam Płaszczyca
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:05:59 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Ucieczka? A byli ranni?
Nie musi być rannych.
To teraz wskaż przepis, który zakazuje odjechać z miejsca kolizji. --
     ___________ (R)

Data: 2011-04-05 14:47:49
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Mon, 4 Apr 2011 22:42:17 +0200, w <c1.01.3Q3QGx$0Cb@mike.oldfield.org.pl>, Adam
Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(-a):

> Nie musi być rannych.
To teraz wskaż przepis, który zakazuje odjechać z miejsca kolizji.

A rzeczywiście, przyznaję rację, mimo "prac" od 2 lat nic nie zmieniono, i taka
ucieczka to nadal wykroczenie.

Data: 2011-04-05 21:01:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 05 Apr 2011 14:47:49 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

To teraz wskaż przepis, który zakazuje odjechać z miejsca kolizji.

A rzeczywiście, przyznaję rację, mimo "prac" od 2 lat nic nie zmieniono, i taka
ucieczka to nadal wykroczenie.

Żadne wykroczenie. --
     ___________ (R)

Data: 2011-04-06 15:57:25
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Tue, 5 Apr 2011 21:01:03 +0200, w <c1.01.3Q3zzh$0Cr@mike.oldfield.org.pl>, Adam

Żadne wykroczenie.

Art. 97 kw.

Data: 2011-04-07 22:39:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 06 Apr 2011 15:57:25 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

A rzeczywiście, przyznaję rację, mimo "prac" od 2 lat nic nie zmieniono, i taka
ucieczka to nadal wykroczenie.

Ĺťadne wykroczenie.

Art. 97 kw.

Tak? Jaki przepis PoRD został zatem naruszony, bo art. 97 to obecnie:
"Uczestnik ruchu lub inna osoba znajdująca się na drodze publicznej,
w strefie zamieszkania lub strefie ruchu, a także właściciel
lub posiadacz pojazdu, ktĂłry wykracza przeciwko innym przepisom
ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r.
Nr 108, poz. 908, z późn. zm.7)) lub przepisom wydanym na jej podstawie,
podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany.”

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     Wywoływanie slajdĂłw http://trzypion.pl/

Data: 2011-04-08 16:07:12
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Thu, 7 Apr 2011 22:39:47 +0200, w <c1.01.3Q5G4g$0D9@mike.oldfield.org.pl>, Adam
> [...]

Nr 108, poz. 908, z późn. zm.7)) lub przepisom wydanym na jej podstawie,
podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany.”

Obowiązkowi udostępnienia osobie poszkodowanej swoich danych.

Nr artykułu PoRD nie chce mi się szukać, jak dobrze pogooglujesz to znajdziesz
z wykładniami i interpretacjami.

Data: 2011-04-12 20:24:05
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 08 Apr 2011 16:07:12 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

A rzeczywiście, przyznaję rację, mimo "prac" od 2 lat nic nie zmieniono, i taka
ucieczka to nadal wykroczenie.

Żadne wykroczenie.

Obowiązkowi udostępnienia osobie poszkodowanej swoich danych.

Mowa była o odjechaniu, a nie o nieudostepnieniou danych. --
     ___________ (R)

Data: 2011-04-13 14:34:33
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Tue, 12 Apr 2011 20:24:05 +0200, w <c1.01.3Q8Gqp$0Dg@mike.oldfield.org.pl>,
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(-a):

Mowa była o odjechaniu, a nie o nieudostepnieniou danych.

Była mowa o ucieczce. Odjechać to on sobie najbardziej może -- po spełnieniu
w/w wymogu.

Data: 2011-04-13 22:54:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 13 Apr 2011 14:34:33 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Mowa była o odjechaniu, a nie o nieudostepnieniou danych.

Była mowa o ucieczce. Odjechać to on sobie najbardziej może -- po spełnieniu
w/w wymogu.

Samo odjechanie nei jest karalne. --

Data: 2011-04-14 14:20:35
Autor: radekp@konto.pl
[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
Wed, 13 Apr 2011 22:54:01 +0200, w <c1.01.3Q8y6K$0EO@mike.oldfield.org.pl>,
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(-a):

> w/w wymogu.

Samo odjechanie nei jest karalne.

A ktoś pisał że jest?

[Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta