Sprawca ma OC w Link4...

Data: 2012-09-27 12:28:16
Autor: Albercik
Sprawca ma OC w Link4...
W dniu 27.09.2012 11:32, radekp@konto.pl pisze:
więc lepiej uderzyć do Link4 czy do swojego (BRE)?

AFAIK rzeczoznawca jest losowany do oceny szkody, ale czy na pewno do końca nie
ma znaczenia kto go przyśle?

a z jakiej polisy chcesz likwidować szkodą? ze swojego AC czy z jego OC?
Samochód wstawiasz do serwisu i dalej oni się boksują. No chyba że chcesz coś na tym ugrać i dostać kasę do reki a naprawę zlecić kowalowi za rogiem

Data: 2012-09-27 12:42:27
Autor: radekp@konto.pl
Sprawca ma OC w Link4...
Thu, 27 Sep 2012 12:28:16 +0200, w <k419o0$2mp$1@node1.news.atman.pl>, Albercik
<nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
> ma znaczenia kto go przyśle?

a z jakiej polisy chcesz likwidować szkodą? ze swojego AC czy z jego OC?

Z jego OC oczywiście.

Samochód wstawiasz do serwisu i dalej oni się boksują. No chyba że chcesz coś na tym ugrać i dostać kasę do reki a naprawę zlecić kowalowi za rogiem

Nie mam zamiaru naprawiać, nawet podłoga bagażnika dostała (strzał w tył).
I tak pewnie pójdzie jako szkoda całkowita.
Chcę jak najwięcej kasy do ręki, a auto sprzedać tak jak wygląda (z tym, że nie
teraz).

Data: 2012-09-27 05:54:21
Autor: grzech
Sprawca ma OC w Link4...
Z jego OC oczywiście.

To i tam zgłaszasz. Najdłużej trwa weryfikacja TU w policji. Ja
czekałem prawie 3 tygodnie.

_____
grzech
626