Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?

Data: 2016-01-15 10:11:38
Autor: radekp@konto.pl
Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?
Thu, 14 Jan 2016 10:17:05 -0800 (PST), w
<c9f9f978-8706-498c-8bb3-d6616ac8dfa7@googlegroups.com>, Lisciasty
<lisciasty@post.pl> napisał(-a):

Czy ja mu to muszę dostarczyć faktycznie? Lub inaczej, czy nie dostarczając tego, spowoduję perturbacje w naprawie samochodu poszkodowanego? Niespecjalnie mi się chce tracić na to czas, zwłaszcza że jak kiedyś miałem podobną sprawę
to nikt ode mnie takich pierdół nie wymagał.
Poradźta!

Fotka DR, fotka DJ - 1 min.
Przegranie z tel. do kompa - 1 min (lub 0 min w przypadku wysyłania emaila bep.
z komórki)
Wysłanie emaila - max 3 min.

Ile czasu pisałeś tego posta? :)

PS. Co do oświadczenia, to ja bym mu odpisał, że rzeczony dokument dostarczyłeś
poszkodowanemu i nie będziesz dublował dokumentu. Ale oczywiście możesz napisać
mu jeszcze raz (pewnie wysłał emaila z szablonu).

Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?